You are not logged in.
ydis wrote:Barry jäi aikoinaan nopeasti kesken.
En oo jaksanut jatkaa ekasta kaudesta eteenpäin. Annoin mahdollisuuden kun noisis kehui, mutta ei toi oikeen lähtenyt. Aika perus 3/5 sarja. Tollasista uudemmista draamakomedioista esim. Kominsky Method oli huomattavasti parempi.
Nyt katteltavana Areenasta Belfastin poliisit
Itellä Barry jäi kesken noin 20 minuutin jälkeen
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Firon wrote:ydis wrote:Barry jäi aikoinaan nopeasti kesken.
En oo jaksanut jatkaa ekasta kaudesta eteenpäin. Annoin mahdollisuuden kun noisis kehui, mutta ei toi oikeen lähtenyt. Aika perus 3/5 sarja. Tollasista uudemmista draamakomedioista esim. Kominsky Method oli huomattavasti parempi.
Nyt katteltavana Areenasta Belfastin poliisit
Itellä Barry jäi kesken noin 20 minuutin jälkeen
taisin katsoa pari jaksoa, mutta ei silloin joskus lähteny. ehkä joskus vielä vois yrittää
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Kurssille joka iikka. Eikä edes Barry-kurssille vaan ylipäätään sarjalle mahdollisuuden antamis kurssille
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Foundationin kakkoskausi oli aivan jepa.
Midsomer Murdersia pärähti Areenaan uusi kausi. Ainakin ekan jakson perusteella viihdyttävämpää kontenttia kuin edellisellä kaudella, jossa tuntui rahat ja ideat olleet vähissä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En katsele vielä mutta marraskuussa se vihdoin tulee, Lahti 2001 dopingdraama
The Fast Show
Twilight Zone
Ei ole katsomisen arvoinen yksikään sarja ,en tiedä kenelle nämä ovat suunnattu.Ennemmin televisio menee kiinni kuin noiden parissa hukkaa aikaansa.Televisiosta tule korkeintaan kaksi sarjaa joita voi katsoa ,Tiettömän taipaleen takana ja Veden saartamat ovat hyviä esimerkkejä, jotka ovat katsottavaksi kelpaavia ohjelmia.
Emmerdale ja Selviytyjät, ehkä vielä bonareina MasterChef ja Maajussille morsian
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
The Fall of the House of Usher
Aivan hyvää ja hienosti kuvattua kauhuviihdettä
The Prisoner jälleen kerran. Pääsisköhän tällä kertaa ihan loppuun asti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Lahti 2021 yksi jakso katsottu. Ei vaikuta parhaalta draamalta mitä Suomessa on tehty. Näyttelijät vaikuttaa melko vaatimattomilta. Internetissä on nuristu siitä että hiihtoja ei ole tehty stunteilla, joten meno saattaa näyttää hieman diletantilta.
Katsoin kirjasto-dvd:ltä sarjan I Claudius.
Suosittelen jos kiinnostaa hienojen brittinäyttelijöiden esittämä historiallinen draama täynnä (historiaperustaista) myrkyttämistä ja orgioita - mutta lavasteet ja kuvaus lähinnä teatteria. Patrick Stewart peruukissa ensimmäisessä isommassa tv-roolissaan ja John Hurt Caligulana esittää Kevään jumalattaren tanssiteoksen. Itse nautin suuresti.
Katsoin kirjasto-dvd:ltä sarjan I Claudius.
Suosittelen jos kiinnostaa hienojen brittinäyttelijöiden esittämä historiallinen draama täynnä (historiaperustaista) myrkyttämistä ja orgioita - mutta lavasteet ja kuvaus lähinnä teatteria. Patrick Stewart peruukissa ensimmäisessä isommassa tv-roolissaan ja John Hurt Caligulana esittää Kevään jumalattaren tanssiteoksen. Itse nautin suuresti.
Kiitos vinkistä.
barton_funk wrote:Katsoin kirjasto-dvd:ltä sarjan I Claudius.
Kiitos vinkistä.
Ole hyvä!
Ja korjaus - se taisi olla aamunnousun jumalatar mitä John Hurt kanavoi.
jookcha wrote:barton_funk wrote:Katsoin kirjasto-dvd:ltä sarjan I Claudius.
Kiitos vinkistä.
Ole hyvä!
Ja korjaus - se taisi olla aamunnousun jumalatar mitä John Hurt kanavoi.
Joo, tämä on mahtava! Ostin joskus Anttilan (RIP) alelaarista.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Kyllä Jeeves hoitaa
Slow Horses
Neljän jakson perusteella hyvä ja syystäkin kehuttu agenttisarja.
Gary Oldman änkyröi ja ryyppää
Kyllä Jeeves hoitaa
jookcha wrote:Kyllä Jeeves hoitaa
Paras sarja. Harmillisesti kirjastosta löytyy vain kaksi ensimmäistä kautta.
barton_funk wrote:jookcha wrote:Kyllä Jeeves hoitaa
Paras sarja. Harmillisesti kirjastosta löytyy vain kaksi ensimmäistä kautta.
Oon miettiny complete boxin hommaamista - mutta sarja kyllä heikkenee aika paljon noitten kahden kauden jälkeen.
Yle vois kyllä uusia taas.
The Prisoner jälleen kerran. Pääsisköhän tällä kertaa ihan loppuun asti.
Kolme jaksoa jäljellä. Hieno sarja, yksi parhaista.
terv nimim. I AM NOT A NUMBER I AM A FREE MAN
jookcha wrote:The Prisoner jälleen kerran. Pääsisköhän tällä kertaa ihan loppuun asti.
Kolme jaksoa jäljellä. Hieno sarja, yksi parhaista.
terv nimim. I AM NOT A NUMBER I AM A FREE MAN
Uuden True Detectiven kauden aloitin. Ihan jeessiltä vaikuttaa, mutta katotaan nyt miten kehittyy. Lynchin vaikutus vaikuttaa vahvalta.
niin ja aloitin kans Mrs. Davisin. Hauskaa tykittelyä.