You are not logged in.
Jaa Yrjänän soololevyähän tässä varmaan pohjustetaan. Cmx on tauolla.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oli kyl sysi tylsät ja ennalta arvattavat biisivalinnat
Ei yksikään huh huh yök yök yök.
Oli kyl sysi tylsät ja ennalta arvattavat biisivalinnat
Vaikka miten avoimin mielin yritti olla niin aivan hirveetä paskaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:Oli kyl sysi tylsät ja ennalta arvattavat biisivalinnat
Vaikka miten avoimin mielin yritti olla niin aivan hirveetä paskaa
forces
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Ei tässä forces auta.
Pitääpä muistaa katsoa tämä kuha pahimmat kiireet hellittää
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Jahas se on sit Hädän päivä. Mitäs biisei Gasselleil on? Tulee mielee vaa se yks jossa on ABREU mukana.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Kyllähän tämä oli parasta huutoa mitä ohjelmassa on kuultu.
Yrjänä tosiaan yllätti ja veti Hynysen biisin reggae tyylillä, koska Hynynen inhoaa sitä.
Yrjänä tosiaan yllätti ja veti Hynysen biisin reggae tyylillä, koska Hynynen inhoaa sitä.
Mikä biisi?
Entiiö.
SUOSITTU musiikkiohjelma Vain elämää palaa jälleen ja uuden kauden artistit on julkistettu.
Syksyllä alkavan 15. kauden artisteina nähdään Marko Hietala, Hanna Pakarinen, Ilta, Jussi Rainio, Roope Salminen, Eini, Costello Hautamäki ja Waldo.