You are not logged in.
niin, onhan se toki kivampi tehdä musaa joka ei ärsytä monia
kielioppinipotus-späm
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
^ voi olla
Tutustuin yhtyeeseen vasta äskettäin luettuani John Lydonin mainiota "Raivoa ja Voimaa" kirjaa. Tiesin kyllä yhtyeen olemassaolosta, mutten vaan vaivautunut kuuntelemaan muutamaa kokoelmilla olleita biisiä pidemmälle.
Metal Box/Second Edition vaikutti jo ensimmäisellä kuuntelulla vaikuttavalta. Levy jota ilmeisesti pitää vielä kuunnella useampaan otteeseen (ja hankkia oma kappale hyllyyn myös, kunhan vaan löytyy hyvään hintaan... vinyylinä ehkä). Flowers of Romance myös - vielä parempi (sekin ostoslistalla). Todella kokeilevaa ja jännää ääntä. Lydonin lauluääni on oma juttunsa, ei ihan parasta, mutta toisaalta vaikka jollain tasolla käykin hermoon, menee tuon musiikin lomassa varsin hyvin.
Muita levyjä en ole vielä kuunnellut biisiä kahta pidemmälle. Ainakin noilla pintaraapaisuilla vaikuttavat vähemmän jänniltä omaan korvaani. Mutta sensijaan huomasin kyllä nyt kuunnellessani Timbres de Pop kappaletta, että melodia muistuttaa aikalailla Acid Mothers Templen Pink Lady Lemonadea... eikö?
Yksi argentiinalaisen Orquesta Típica Fernández Fierron viulisteista soitti eilen Huvila-teltan keikan PIL-paita päällä.
"Olin eka ja kolmas, joka sai maksusta"
Mutta sensijaan huomasin kyllä nyt kuunnellessani Timbres de Pop kappaletta, että melodia muistuttaa aikalailla Acid Mothers Templen Pink Lady Lemonadea... eikö?
no nyt kun sanoit niin tosiaan
ja biisihän on siis poptones, joka löytyy alunperin metal boxilta. debyytti on mielestäni ihan hyvä, lukuunottamatta vikaa biisiä, joka vähän pilaa muuten hyvää levyä (muistaakseni, viime kuuntelusta on aikaa), ja oli kai albumillakin omat hetkensä, ainakin rise on ihan klassikkobiisi, mutta tosiaan metal boxin ja flowers of romancen nostaisin kyllä omiksikin suosikeiksi.
Ai tää on täälä
debyytti on mielestäni ihan hyvä, lukuunottamatta vikaa biisiä, joka vähän pilaa muuten hyvää levyä.
Levyn paras biisi
^Jah Wobblen uusimmalta levyltä löytyy tuosta hyvä versio myös. Tubuttimessa sitä ei ole, mutta tossa livenä:
psykokarkki wrote:debyytti on mielestäni ihan hyvä, lukuunottamatta vikaa biisiä, joka vähän pilaa muuten hyvää levyä.
Levyn paras biisi
Samaan aikaan raivostuttava, mutta nerokas. Tykkään tosi paljon Wobblen bassottelusta.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
nyt on punk! anarkiaa euroviisuissa!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Mikähän näiden keikkakunto on nykyisin? Kyllähän toi vähän kiinnostelis, etenkin kun samalla lipulla näkis myös Juustopäät
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Euroviisut on kamala ja vastenmielinen instituutio, sanoo Euroviisuihin pyrkivä John Lydon
”Minulle on annettu fantastinen mahdollisuus”, Lydon sanoo.
enpä muuten muistanut että lydonin piti olla viisuissa jo 2017, mutta ylempänä näköjään linkki aiheesta. johnny taitaakin olla varsinainen viisufani vaikka muuta esittää (vrt. i hate pink floyd -paita)
Hassinen, laitappa keikkarapsaa tänne!
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hassinen, laitappa keikkarapsaa tänne!
Eka levy paras. This is pil ihan ok. Muuten en ole kauheesti kuunnellu.
psychocandy wrote:Hassinen, laitappa keikkarapsaa tänne!
Eka levy paras. This is pil ihan ok. Muuten en ole kauheesti kuunnellu.
Toka levy paras, sitten eka, sitten kolmas, lopuista ei niin väliä tai en tiiö, yksittäisiä hyviä biisejä toki löytyy
Nyt sitä rapsaa Hash Shut Telia
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
No en minä tiedä. Perus rokkikeikka. Mitään odotuksia ei ollut, kun tuotanto ei ollut tuttua. Vika biisi oli ainoa joka kuulosti tutulta. John Lydon oli hassuttelutuulella ja yleisö tuntui tykkäävän. Ihan hauska tuollainen legenda nähä kai. Suurimman osan keikkaa olin sellasen ison betonitolpan takana. Encoressa pääsin näkemään lavallekin vähän enemmän.
Tässä kuva keikalta:
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
This Is Not a Love Song eiq mitäs
Mitäs frendo tykkäs, soiko Metal Box?