You are not logged in.
Jodorowsky: Holy Mountain
Huhhei
Kävin kans kattoo. Olin nukkunut vähän huonosti ja torkahtelin pitkin elokuvan alkupuolta. Nytkähdykset valveuniin antoivat oman pikantin mausteen muutenkin psykedeeliseen kokemukseen.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
varjoja paratiisissa
ariel
tulitikkutehtaan tyttö
tulipa reipas annos kaurismäkeä, en muista olinko kaikkia edes nähnyt mutta hyviä olivat
Oli kyllä hurjaa kyytiä ja leffa loppui aika helvetin monta kertaa. En vieläkään oikein tiedä tykkäsinkö vaiko enkö,
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
leffa loppui aika helvetin monta kertaa
Siis jätit kesken monta kertaa vai mitäs
Luulen että Arilla on muutama lefu ns. vyön alla
Aikasta hyvää viihdettä tämä uusin Mission: Impossible -elokuvan puolikas. Aivan järjettömän kovaa viihdettä. Aivot narikkaan ja menox
Barbie
Oppenheimer istuttu läpi. Perseellä oli hätätila. Komia oli elokuva.
Barbie
Yllättävän tylsä loppujen lopuksi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Oppenheimer
Tällä kertaa sai puheesta selvää! Olisin toivonnut enemmän rohkeutta kerronnassa ja visuaalista kiinnostavuutta, vähemmän komiteatyöskentelyä. Aika perinteinen elämänkertaelokuva ja kun Oppenheimer kerta kaikkiaan on mysteeri, eikä Nolan selkeästi halunnut ottaa radikaalisti omaa kantaa henkilöön, niin jäi vaan vähän turhauttamaan vatvominen että mitäs se nyt oikein ajattelikaan pommista noin niinku loppujen lopuksi. Richard Downey JR lopetus tuntui vähän päälleliimatulta.
Kaikesta huolimatta viihdyin, ja vaikka ei nyt hypensä arvoinen ole, niin on se musta ihan positiivista että elokuva on saanut noin paljon julkisuutta ja yleisöä tuntuu löytyvän teattereihin.
Last edited by barton_funk (01.08.2023 13:09)
Oppenheimer
Samoilla linjoilla bartonin kanssa. Plussaa siitä että leffa eteni tällä kertaa oikeinpäin ja score oli edelleen väännetty oikeilla soittimilla eikä jollain kuuden markan hanszimmerillä. Vartin verran olisi ainakin voinut saksia ***
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kauppamatkustajan kuolema. Loistava elokuva. Miksi näytelmiä ei kuvata? Näytelmät on parempia kuin elokuvat. Paitsi elokuvat jotka ovat kuin näytelmiä.
Kauppamatkustajan kuolema. Loistava elokuva. Miksi näytelmiä ei kuvata? Näytelmät on parempia kuin elokuvat. Paitsi elokuvat jotka ovat kuin näytelmiä.
D. Hoffman on kyl yks parhaista näyttelijöistä. Sademies kans huikee rooli. Pitäsköhän kramer vs kramer yytsii.
Graduatee en ole kai nähny. Liekö liian romanttista hömppää.
Last edited by muumipoimuri (08.09.2023 19:29)
muumipoimuri wrote:Kauppamatkustajan kuolema. Loistava elokuva. Miksi näytelmiä ei kuvata? Näytelmät on parempia kuin elokuvat. Paitsi elokuvat jotka ovat kuin näytelmiä.
D. Hoffman on kyl yks parhaista näyttelijöistä. Sademies kans huikee rooli. Pitäsköhän kramer vs kramer yytsii.
Graduatee en ole kai nähny. Liekö liian romanttista hömppää.
Mites toi Keskiyön cowboy? Hyvä lefu.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Kauppamatkustajan kuolema. Loistava elokuva. Miksi näytelmiä ei kuvata? Näytelmät on parempia kuin elokuvat. Paitsi elokuvat jotka ovat kuin näytelmiä.
Graduatee en ole kai nähny. Liekö liian romanttista hömppää.Mites toi Keskiyön cowboy? Hyvä lefu.
Vois kattoo.
Lapua 1976
Onnistunut elokuva. Toivottavasti löytää paljon katsojia.
Midnight cowboy 2/5. Kuhtalaisen turha raina. Kelausnapille oli käyttöä. Jon Voight
Strays
**
Miksi ihmeessä menin tämän katsomaan teatteriin? Koska halusin leffaa ja tämä meni sopivaan aikaan. Pari oivaltavaa vitsiä, mutta tämä "ronski" komedia ei pelannut oikein millään tasolla. Pari oivaltavaa läppää kyllä nauratti, että siitä vähän bonusta.
Pelon pyramidi (Young Sherlock Holmes)
**
Jos olisin nähnyt tämän 10-vuotiaana, olisi voinut jotenkin toimia. Parasta hienosti käsityönä tehdyt houruisat tehostekohtaukset. Tässä oli myös yksi ensimmäisistä cgi-efekteistä ikinä kokoillan elokuvassa, eli siinä mielessä suunnnannäyttäjä.
Last edited by barton_funk (12.09.2023 09:03)
Kuolleet lehdet
Olihan se Kaurismäkeä. Tykkäsin tosi paljon. Vatanen ja Pöysti
Teenage Mutant Ninja Turtles: Mutant Mayhem
onkos psykokarkki jo nähnyt?
Last edited by barton_funk (07.10.2023 18:36)
^ En vielä, oliko hyvä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ En vielä, oliko hyvä?
Kyllä mä tykkäsin. Lapsen mielestä liikaa pälätystä.
Paris, Texas 3/5
Odotin jotain vähä erityisempää. Sanomattakin on selvää että leikattavaa löytyy.
Erityisen hyvien elokuvien löytäminen on kuin etsisi neulaa viljapellolta.
Oppenheimer
Tyylikkäiden tupakkamiesten elokuva. Oli kyllä hyvä.
Metsurin tarina 3/5
Asetelmat oli lupaavat ja alkuvaiheessa vaikutti että ehkä päästään neljään pisteeseen, mutta kehnoni loppua kohden. Kaurismäki meets Lynch.
Manaaja III
Voi jumpe, tiukka pläjäys Brad Dourif osaa kyllä kuumottavat roolit.
Last edited by jookcha (06.11.2023 12:30)
Peluri - kuolema on elävien ongelma
Harvinaisen hauska musta komedia ja kässärissä paljon hyvin tehtyä yksityiskohtaa ja mukavan intensiivisesti näytelty.
Suosittelen kyl. Tän vuoden paras suomalainen elokuva.
Last edited by barton_funk (07.11.2023 10:17)
Mummola
Lisää hyvää suomalaista kirpeää komediaa.