You are not logged in.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Vois kyl ottaa projektiks kahlata koko tuotanto läpi ja arvioida sitten että mikä meno.
jori sjöroos teki sen sitten itse:
Rankkaa rakkaasi, osa 6 Jori Sjöroos ja PMMP-äänitteiden anatomia
täällä ei kai vielä ole ruodittu vesalan ekaa soolosinkkua tequila? arvioni: ihan hirveetä skeidaa
täällä ei kai vielä ole ruodittu vesalan ekaa soolosinkkua tequila? arvioni: ihan hirveetä skeidaa
eri! ihan jees
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
psykokarkki wrote:täällä ei kai vielä ole ruodittu vesalan ekaa soolosinkkua tequila? arvioni: ihan hirveetä skeidaa
eri! ihan jees
no entä miran soolo:
Levy jää tietysti ostamatta, mutta ei tämä niin huonolta kuulostanut mitä etukäteen veikkailin. Ihan pätevää musiikkia Radio Suomipopille.
bzort glorf bööth
Toisella kuuntelulla parempi kuin ensimmäisellä. Sanoitus ei tosin jotenkin kulje yhtään, mikä on valtava ongelma, koska kappale on suomenkielinen. Hieno video.
Incredible Miracle
Hyvä biisi Parempi kuin yksikään PMMP ralli Eikä sanoituksessakaan ole mitään hävettävää.
Mulle tästä tuli ekana mieleen Felt Mountainin aikainen Goldfrapp. Eli suht kaukana tää on mun mielestä siitä tavanomaisimmasta Radio Suomipop-bulkista.
Tiedon tasta jo aiemmin eraan tunnetun taikurin vaimon kautta, mutta nyt tiedan paljon enemman.
Naytta sikta etta arabut tuesivat mita ouhuivat kun ne lupas ottaa maailman yli muuttamalla joka paikkaan ja lisaantynalla ottavat yli.
bzort glorf bööth
paskinta just nyt: vesalan älä droppaa mun tunnelmaa
hirvee jollotus, ja alku kuulostaa ihan vestalta onhan se kiva että täti jaksaa kuulostaa pikkutytöltä ja suoltaa yhdentekevää tusinahumppaa päivän henkeen, mutta kun muistaa, että pmmp-aikoina tää teki paikoin jopa todella hienoja ja koskettavia biisejä.
paskinta just nyt: vesalan älä droppaa mun tunnelmaa
hirvee jollotus, ja alku kuulostaa ihan vestalta onhan se kiva että täti jaksaa kuulostaa pikkutytöltä ja suoltaa yhdentekevää tusinahumppaa päivän henkeen, mutta kun muistaa, että pmmp-aikoina tää teki paikoin jopa todella hienoja ja koskettavia biisejä.
niin siis jori sjöroos teki ne biisit. paula vesala kirjoitti jotain sanoja niihin
Toi Älä droppaa mun tunnelmaa on varmasti tehtykin välittämättä siitä, että se jakaa mielipiteet rankasti kahtia. Tämä Paula Vesalan soolo tarjoaa kaikille jotain. Ei vielä täsmäosuma, mutta viihdyttävä ja vahva lupaus minun mielestäni. Ja kyllä, livenä aika kova.
Incredible Miracle
Se edellinen (?) sinkku Tytöt ei soita kitaraa oli hieno biisi. Taas kerran, ei sellasta musaa mitä jaksaisin kotona kuunnella, mutta ansiokas sävellys/sanoitus. Toi Älä droppaa mun tunnelmaa on kyllä ihan kamala
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Rakkaus ja maailmanloppu-biisin alkupuolen puhe/räppiosuus oli kyllä totaalista Draamis-plagiointia. Enpä usko etteikö olisi kuullut..
Last edited by artsy (21.07.2016 11:47)
let me fall out of the window
with confetti in my hair
älä droppaa mun tunnelmaa soinu koko päivän päässä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
älä droppaa mun tunnelmaa soinu koko päivän päässä
meikälki soi. kaikki noi singlet tequilasta lähtien on soineet ankarasti päässä vaikken edes altistu radiolle kovinkaan usein. paula
katsottiin äijien kanssa leffa, äijät lähtivät maustetyttöjen keikalle, itse jäin kotiin kuuntelemaan darkthronea.
kuuntelin viimein tän, täähän on hyvä biisi
paula vesala 40 v.
semmonen. en viitsinyt linkata sitä saman ep:n ministry-pastissia josta rumba vaivautui jopa tekemään uutisen
no ehkä sidewaysissa kuullaan sitten
VUOSIKYMMENEN ISOIN COMEBACK – LEGENDAARINEN PMMP PALAA ENSI KESÄNÄ
Vuosituhannen alun merkittävimpiin yhtyeisiin lukeutuva PMMP tekee odotetun paluun ensi kesänä ja esiintyy Helsingin Olympiastadionilla lauantaina 24. elokuuta. Muun muassa jättihiteistään Rusketusraidat, Lautturi, Joutsenet, Oo siellä jossain mun, Joku raja, Kesäkaverit ja Matkalaulu tunnettu yhtye lopetti toimintansa kahteen loppuunmyytyyn Jäähallikeikkaan kymmenen vuotta sitten, lokakuussa 2013. Sen jälkeen yhtye ei ole esiintynyt julkisesti lukuisista kyselyistä huolimatta. Tällä ainutlaatuisella stadionkeikalla onkin luvassa ennennäkemätön PMMP-show. Konsertin liput tulevat myyntiin ma 18.9. klo 9 Lippu.fissä.
– Yllätettiin Paula muun bändin kanssa hänen 40-vuotissynttäreillään. Vedettiin kolme PMMP-kappaletta ekaa kertaa sitten lopettamisen. Oli jotenkin ihan sairaan hauskaa yhtäkkiä palata siihen musaan ja yleisökin räjähti aivan pähkinöiksi! Puhuttiin sitten illan aikana puolittain vitsillä siinä juhlahumussa, että olisi nastaa tehdä vielä joku keikkakin yhdessä. Siitä sitten lähti käyntiin tapahtumaketju, joka huipentuu ensi vuonna Stadikalle, PMMP:n basisti Juho Vehmanen ja rumpali Heikki Kytölä kommentoivat paluun taustoja.
– Tajuttiin, että PMMP:n musiikki merkitsee yhä paljon monelle ihmiselle ja kyllä me myös itse edelleen rakastamme niitä biisejä. Ja meille oli myös tullut ikävä toisiamme, Mira Luoti lisää.
Vuonna 2003 perustettu PMMP teki kymmenen vuoden aikana poikkeuksellisen menestyksekkään uran. Bändi on palkittu yhdeksällä Emma-palkinnolla ja se on julkaissut vuosien aikana yhteensä seitsemän albumia, joita on myyty satoja tuhansia kappaleita. PMMP oli tunnettu hittiensä lisäksi energisistä keikoistaan, jotka olivat loppuunmyytyjä kiertue toisensa jälkeen.
– Lopettaessamme oltiin tehty todella tiiviisti kymmenen vuotta keikkoja ja kyyti ei ollut aina tasaista. Lopetimme hyvällä hetkellä ja kaikilla on bändistä hyvät muistot. Olen nauttinut soolovuosista, mutta PMMP-yhteisölle on riemukasta vetää vielä kerran! Ehkä sinne on tullut mukaan muutamia uusiakin PMMP-faneja, jotka ei koskaan ole nähneet meitä livenä! Paula Vesala sanoo.
– Juu nuohottiin sillon paljon klubeja – sitä intensiivistä, hikistä ja aggressiivista runttausta on myös ollut ikävä, kitaristi Mikko Virta muistelee.
Uutta musiikkia ei ole luvassa, mutta tulevan keikan valmistelut on jo käynnistetty. Keikalta voi odottaa tuttuja biisejä taianomaisissa puitteissa, yhteislaulua, riemua, koskettavuutta, vaaran ja yhteenkuuluvuuden tunnetta sekä vahvaa PMMP:n kädenjälkeä.
Liput tulevat myyntiin maanantaina 18.9. klo 9 Lippu.fissä!
Osuuspankin omistaja-asiakkaat pääsevät käsiksi PMMP:n paluukonsertin lippuihin viikkoa ennen muita.
https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000009847056.html
No huh huh.
Eipä tuolta vierekkäisiä paikkoja löytyny
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Eipä tuolta vierekkäisiä paikkoja löytyny
Ehkä toisena päivänä löytyy ellei mene taas kaikki Osuuspankin asiakkaille.
itse nordean asiakkaana päätin boikotoida tilaisuutta
Gatorade Centerin keikalle tuli luikautettua liput.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.