You are not logged in.
mitäs vittua...
Satarosenttista neroutta
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
Voi helvetti sentäs. Rakastan.
Eipä sitten ole tullut kirjoitettua tuosta uudesta levystä, mutta kuunneltua on tullut sitäkin enemmän. Itselleni artistin huikeimpia levyjä.
Tulisipa Neuvostoliitto takaisin foorumille.
bzort glorf bööth
tosi väsynyttä hassuttelua eikö tää enää parempaan pysty
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
tosi väsynyttä hassuttelua eikö tää enää parempaan pysty
Vähän niinko tää foorumi ja osa sen käyttäjistä. Paitsi ettei tää biisi ole läheskään yhtä väsynyt ja jälkeenjäänyt.
Last edited by dadadrlrl (06.03.2020 17:00)
Missä asioissa foorumistit on jälkeenjääneitä?
bzort glorf bööth
Itse olen vähän kaikessa
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Itse olen vähän kaikessa
sama...
ai mitä?
Ihan kivahan tuo biisi oli. En kuule neroutta enkä hassuttelua. Näköjään viimeisin levy mitä oon tältä kuullu on tuo wolfroy vuodelta 2011
gray charlie wrote:tosi väsynyttä hassuttelua eikö tää enää parempaan pysty
Vähän niinko tää foorumi ja osa sen käyttäjistä. Paitsi ettei tää biisi ole läheskään yhtä väsynyt ja jälkeenjäänyt.
Tuanoi saatana.
Ihan kivahan tuo biisi oli. En kuule neroutta enkä hassuttelua.
Mulle se nerous tulee kokonaisuudesta. Että on pokkaa pistää noin hauraan levyn musavideoksi tuollainen kuiteskin melko räävitön remix, joka toki myös toimii omillaan, mutta etenkin suhteessa alkuperäisteokseen.
jees eli toi remixin mainittu räävittömyys oli sitä hassuttelua mulle. ja katsoin hassutteluvideon myös, mikä sisältyi tohon kommenttiin.
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Kävin tossa alkuviikosta hakemassa levykaupasta uutukaisen Three Queens in Mourning/Bonnie Prince Billy -splittijulkaisun Hello Sorrow/Hello Joy. Odotukset ei olleet ihmeen korkealla, aattelin että tää on joku näitä Oldhamin randomkannatuksenvuoksilättyjä, mut jumalauta taitaa olla vuoden paras levy tässä käsillä sittenkin.
Three Queens in Mourning on siis yhtäkuin Alex Neilson, Alasdair Roberts ja Jill O'Sullivan ja nää esittää sikermän Oldhamin biisejä ja voinee arvata että aika kovaa tulkintaa siellä skotlannissa tykitelty, mutta ihan yltiöpäisen hillitöntä menoa on levyn loppupuolella kun Oldham tulkitsee yhden biisin kultakin edellämainitulta artistilta sekä yhen uuden oman biisin. En tiiä mistä Oldham nää muusikkonsa oikein aina haalii kokoon, mutta nyt on aivan mieletön sessiokantrietcmuusikkobändi koossa ja jälki on just sillai parhaalla tavalla siloiteltua ja hunajaisen makeaa pro-studiosoundia. Joku Dead Man's Island on niin hyvä että meinaa pää hajota, iha jotain hiton Chris Isaak -soundia tässä. Ja Wild Dandelion Rose niin iloisen rietas että ei voi kuin irvistellä tyytyväisenä. Tää on ehkä just sitä "uutta" soundia mitä oon Oldhamilta odotellut jo monta vuotta. Reipasta meininkiä saakeli. Kyllä sietäisin ihan albumimitassakin tätä samaa vielä.
tunteet elikkäs fiilikset, ne on aitoja, niistä kannattaa pitää kiinni
joo ylös!
toisaalla tuli puheeksi artisti ja piti lukea tämä topikki uudestaan kun jäin miettimään olinko silloin joskus (2008) tavastian keikalla ja joo, olin, en vain oikein muista paljoakaan, ei kai ollut niin ikimuistoinen, koska ei kuultu vanhoja palace-ajan biisejä. itselläni on vain 90-luvun ajan levyjä (uusin vuoden 2000 kokoelma guarapero/lost blues 2), ja ne myöhemmät tuntui kai menevän lo-fista liian kantriksi omaan makuun tai jotain, mutta nyt saattaisi ehkä maistuakin jo paremmin. suosituksia uudemmasta matskusta?
enkä muistanutkaan, että ydis oli niin kova i see a darkness -albumin fani, vieläkö maistuu?
tässä yksi vanha helmi jonka olin jo unohtanut, gulf shore
enkä muistanutkaan, että ydis oli niin kova i see a darkness -albumin fani, vieläkö maistuu?
Enpä ole vuosiin kuunnellut, mutta onhan tuo yksi niistä harvoista täydellisistä levyistä.
Ei mitään hajua mitä Oldham on viime aikoina tehnyt, mutta 00-luvun tuotannosta ainakin the letting go ja lie down in the light todella hienoja.
"Bananas" is from "Keeping Secrets Will Destroy You," available on LP/CS/CD/Digital from Drag City on July 28, 2023.