You are not logged in.
Komea levy ja suosikkituottajat messissä.
Antonyyn en oo saanut aikaiseksi tutustua muissa yhteyksissä, mutta sinkkulohkaisun kuultuani ANOHNIlta olin myyty. Jos sitä tuon muunkin tuotannon kahlaisi nyt läpi...
Huhhuh kun pärisee
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Huhhuh kun pärisee
Kyl
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
nyt on sen verran kovaa hypeä että KP eiq
postatkaas joku huippubiisi uudelta levyltä (kai se on youtubessa) niin tsekataan.
No laitetaas nää sinkut:
Tokalla kuuntelulla kuulostivat yhtä aikaa myös ihan vitun ahdistavilta, jotenkin tosi goottilainen ja eeppinen ja apokalyptinen meno, joka kerrankin ei jää vain teatteriksi Mutta best silti :peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kalossimies wrote:Huhhuh kun pärisee
Kyl
Jumalauta tää on hyvä levy.
Menee vuoden levyihin heittämällä.
Iha mukavaa poppista tää levy, mut vähän sellasta kertakäyttökamaa.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
4 Degreesissä oli jotenkin tutun kuuloiset EEPPISET torvisynat, ja kappas, Hudson Mohawke tuottajana. On muuten kova träkki.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Kuukausi ilmestymisestä, ja edelleen jaksaa päristä Okei, välissä on vähän kesympiä vetoja ja oon samaa mieltä Needle Dropin kanssa siitä, että viesti menee välillä sisällön edelle, mutta kokonaisuutena kyllä äärimmäisen vahva. Samalla jotenkin pelottavaa musiikkia. Ehkä se on tuo Antonyn ääni, joka tuntuu näin painavassa kontekstissa poikkeuksellisen painostavalta.
pitäisköhän tuo anohnin levy ostaa ihan fyysisenä, sen verran hieno oli flow-keikka ja onhan drone bomb me yksi vuoden parhaita biisejä
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Anohnille
Antonyä en oo vielä kuunnellu sen kummemmin, mutta youtubesta jotain tsekkasin ja ainaski näin äkkiseltään Anohnin konetaustat viehättää mua enempi ku ne viulut ja muut mitä noilla oli.
Anohnille
Antonyä en oo vielä kuunnellu sen kummemmin, mutta youtubesta jotain tsekkasin ja ainaski näin äkkiseltään Anohnin konetaustat viehättää mua enempi ku ne viulut ja muut mitä noilla oli.
Hopelessness aivan hyvä levy.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Anohni ja Antony molemmat oikein jees.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?