You are not logged in.
Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:UHJP-äiä vois tästä kertoa enemmänkin
Jonain päivänä tulen vielä myymään sinulle tämän LP:n, ihan vain tiedoksi.
Onkos tämä vielä myynnissä ja onko korvamerkitty Hantalle vai oliko vain hassuttelua, nääs kiinnostaisi
Hanttaa ei vissiin kiinnostanut, pistetään sulle. Joku 7" löytyy kans.
Noi Raine Salon livepätkät on ihan törkeen hyviä!
kyllähän toi ujosti kiinnostais, mutta kalossimies saakoon mun puolesta
No ihan miten vaan, jos tällä diilillä mennään, niin laitan YV!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:UHJP-äiä vois tästä kertoa enemmänkin
Onkos tämä vielä myynnissä ja onko korvamerkitty Hantalle vai oliko vain hassuttelua, nääs kiinnostaisi
Kuis tää? Löysin kans sen 7":n. Hemmetti ku tästä on vaikee tulkita että ollaanko tässä asialla vai asian vieressä. Toi "Suomen pitää olla Suomi" on tota jo aika sakea biisi.
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Suomipunkin varhaishistoria uusiksi 39 vuotta sitten äänitetty single julkaistaan vihdoin
Hiljaiset Levyt julkaisee Uutiset ja sää -yhtyeen seiskatuumaisen, jolla kuullaan jo heinäkuussa 1977 tallennettu Damned-cover New Rose sekä syksymmällä tallennettu Muumi Muumi (Moog Konttisen suomentama Mony Mony). Molemmat ovat tähän mennessä pysyneet arkistojen kätköissä.
Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:UHJP-äiä vois tästä kertoa enemmänkin
Kuis tää? Löysin kans sen 7":n. Hemmetti ku tästä on vaikee tulkita että ollaanko tässä asialla vai asian vieressä. Toi "Suomen pitää olla Suomi" on tota jo aika sakea biisi.
Joku on nyt tainnut unohtaa tämän suomi-rock -levyn
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:psykokarkki wrote:Luppakorva sikailee taas wrote:Kalossimies wrote:Uudet housut ja paita wrote:psykokarkki wrote:UHJP-äiä vois tästä kertoa enemmänkin
Joku on nyt tainnut unohtaa tämän suomi-rock -levyn
Nyt vasta hiffasin, että eihän mulle ole mitään hajua tämän tunnarin sähköpostiosoitteesta Jos olet Kalossidude kiinnostunut niin pistä vaikka fbssä mulle viestiä.
Nyt vasta hiffasin, että eihän mulle ole mitään hajua tämän tunnarin sähköpostiosoitteesta Jos olet Kalossidude kiinnostunut niin pistä vaikka fbssä mulle viestiä.
offtopik mutta luulen että sen meilioson pystyy vaihtamaan asetuksista tarvittaessa
pannan tänne, täällähän tuota silveriä on puitu:
Täytyy ihmetellä, että onko noise ollut ikinä mitään muuta kuin nörttien ajanvietettä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
uudesta mutiny!stä ehdin toistaiseksi lukea vain raine salo -haastiksen, mutta mielenkiintoista juttua oli, ja kiinnostaisi kyllä kuulla se lasia ja lumetta. ja voishan sen debyytinkin nyt taas pyöräyttää pitkästä aikaa...
Jostain tuli mieleen Faux Pas. Gotta grow up? tais olla ihan ok kitarapoppia. Soi ainakin Radiomafiassa paristi ja singlen omistin.
uudesta mutiny!stä ehdin toistaiseksi lukea vain raine salo -haastiksen, mutta mielenkiintoista juttua oli, ja kiinnostaisi kyllä kuulla se lasia ja lumetta. ja voishan sen debyytinkin nyt taas pyöräyttää pitkästä aikaa...
Joku myy Lasia & Lumetta älppyä just fb vinyylikirppiksellä vitosella (!!!).
psykokarkki wrote:uudesta mutiny!stä ehdin toistaiseksi lukea vain raine salo -haastiksen, mutta mielenkiintoista juttua oli, ja kiinnostaisi kyllä kuulla se lasia ja lumetta. ja voishan sen debyytinkin nyt taas pyöräyttää pitkästä aikaa...
Joku myy Lasia & Lumetta älppyä just fb vinyylikirppiksellä vitosella (!!!).
Sopuhinta. Pitääpä laittaa oma kpl soimaan tässä joku päivä.
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
Tavastia-klubi Tapahtumat
perjantai 22.3.2019
Päät
Ovet klo 20:00 /Liput ennakkoon alk. 15 , ovelta 17 , Ikäraja: K-18
Päät soittaa Bali ja vähän muutakin.
"Ilma on täällä niin kirkasta. Täällä olemme vanhempia, silti niin nuoria."
Tavastialla yksityistilaisuudessa vuosi sitten Balin romantikot nousivat vielä kerran Kiinan muurille. Ilmeni että Päät on, ei vain ollut. Nyt tuo intohimoinen kokoonpano tekee täyspitkän iskun.
Uuden aallon kuumuudessa syntynyt, 80-luvulla hehkunut, vuonna 1992 omille teilleen hajaantunut suomalaisen rock- ja popmusiikin sivupolkujen etsijä, alituisessa muutoksessa sykkinyt tutkimusmatkailija toi sämplet, jylhät atmosfäärit ja tanssirytmit suomimaisemaan ennen monia muita. Päät julkaisi neljä albumia, jotka kaikki olivat erilaisia, eri kokoonpanojen luovuuden yhteentörmäyksiä: Onnenhetkiä (1982), Pitkä marssi (1985), Bali (1987), Lumottu planeetta (1991). Päiden sukupuut ulottuvat laajalti suomalaisen musiikin maisemaan: Blue Band, Briard, Lola Ego, Toisto, Smack, Keba, Rauli Badding Somerjoki, Paula Koivuniemi, Seitsemäs maailma, Tomi Sachary, Jay & The Miracles, Suurlähettiläät, Rinneradio, Koneveljet, The Reverend.
Joel Kairo - laulu ja kitara, Kimmo Kajasto - basso, koneet ja videot, Jay Havanna - kitara ja laulu, Wemppa Koivumäki - koskettimet ja laulu, Mitro - rummut ja laulu.
ei mulla ole kuin ne kaksi ekaa levyä, mutta kyllähän tuo hieman voisi kiinnostaa, ehkä.
Kumman Hepun ekan levyn löysin ja totesin asialliseksi, mutta tuo Kunnon ihmiset on jo aika kelvotonta menoa.
Mä olen alkanut tykkäämään noista myöhemmistäkin levyistä, just esim. Kunnon Ihmiset. Osa menee vähän ohi mun maun, mutta levy jolla on vaikkapa sellaisia biisejä kuin Pahan Tiedon Puu ja Vihdoinkin Kahden ei ole kelvotonta menoa. Hienoja tekstejä.
Maustetytöt?
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Vitsi sentäs että mä tykkäänkin tästä bändistä
Nyt kun tuli viimeinkin hankittua vinyylinä vuoden 1987 Murheellisen Hahmon Ritari niin toihan tais melkein pompata omaksi suosiksi bändiltä! Tosi vereslihalla tunnelma läpi levyn.
Pasi & Mysiinin eka näyttäs olevan noilla tuola.
Last edited by hezma (07.04.2021 08:37)
tämä uusintajulkaisu kuulunee tänne:
Asfalttidisco LP/CD PRE-ORDER: 3.6.
Asfalttidisco julkaistiin ensimmäisen kerran vuonna 1980 Finnlevyn rockiin suuntautuneella alamerkillä Kräk!. Levy esittelee uuden aallon bändejä Lahdesta, Raisiosta, Hämeenlinnasta, Tampereelta ja Peräseinäjoelta, kuten Nauta, SOS, Aarnen Valinta, Louie sekä Teurastamo 5. Kokoelmalta löytyy myös muusikoita ja bändejä, joiden myöhemmistä vaiheista voidaan ainakin mainita Turta Leevi -yhtyeen muutos Noitalinna Huraa!:ksi tai Korroosion kitaristi Joel Hallikaisen vaiheet koko kansan iskelmäsuosikkina.
Nuoret yhtyeet nauhoittivat kappaleensa yleensä päivässä tai parissa Microvox-studiolla Lahdessa touko–kesäkuussa 1980. Vuosina 1968–1982 toiminut Microvox-studio oli suomalaisen popin, rockin ja muunkin musiikin omalaatuinen ja karunpuoleinen mekka. Äänittäjänä toimi itsenäisesti äänitysvelhouden saloihin perehtynyt Pekka Nurmikallio, joka myös rakensi studion. Siellä levyjään ovat tehneet kymmenet suomalaisartistit – esimerkiksi Juice Leskinen & Coitus Int ja Hurriganes. Punkin ja uuden aallon bändeille studiosta löytyi kaikki tarvittava. 1970-luvun lopulla studio saikin erityisesti suosiota Love Recordsin ja Poko Rekordsin uusien kiinnitysten, mutta myös omakustantavien nuorten äänityspaikkana.
Asfalttidiscon tuotti Juha ”Jusa” Sipilä, joka oli kokoelma-albumin taustahenkilö ja alullepanija. Kokoelman bändien yllätykseksi oli Jusa sliipannut albumin yleissoundin kohtuullisen pehmeäksi, ja joihinkin kappaleisiin jopa soittanut syntetisaattorit sinne mihin bändit eivät olleet niitä ymmärtäneet itse soittaa. Kertomusten mukaan Jusa on kadonnut ajat sitten Suomen kamaralta, ja ehkä jättänyt maan tomut lopullisesti taakseen, joten albumin varsinainen syntyhistoria on historian hämärissä.
Asfalttidisco on sukua edeltävänä vuonna julkaistulle Hilse LP:lle, joka esitteli – enemmän ja vähemmän tunnettuja – suomipunk-bändejä yksiin kansiin koottuna. Hilseen taustapuuhaamisesta vastasi Jusa ja Kollaa Kestää -rumpali ja punk-häärääjä Jyrki Siukonen. Kannen albumille teki valokuvataiteilija Kari Riipinen, joka on laatinut satoja levykansia erityisesti Johanna Kustannuksen bändeille, joista tunnetuimpia ovat Pelle Miljoona, Ratsia ja Hanoi Rocks.
1. SOS: Tahdon olla vapaa
2. Korroosio: TV:n uhri
3. Nauta: Ulkona
4. Louie: Kuljen ja kuljen
5. Aarnen Valinta: Naapurin poika
6. Turta Leevi: Sun täytyi mennä
7. SOS: Idiootit vauhdissa
8. Teurastamo 5: Vanhat jarrut
9. Korroosio: Kuka myi kapinan
10. Aarnen valinta: Elämäni lotto
11. Nauta: Hienot ihmiset
12. Louie: Oravanpyörä
13. Teurastamo 5: Eläviä ruumiita
KE 27.9.2023 - KLO 19.00
PÄÄTPäät-yhtye saapuu Tavastia-klubille keskiviikkona 27. syyskuuta. Juhlistaakseen monimuotoisuutta, identiteetin vapautta, sateenkaaren värejä ja Pride-tapahtumaa Päät feat. Mira Luoti julkaisevat myös singlen "Kirkasta ilmaa" juhannusaattona, eli huomenna 23.6.
Loppukesästä julkaistaan albumi, joka vie syvälle syrjityn sydämen kaihoon ja itsetutkiskeluun. Ja syksyllä Päät nähdään keikoilla, mukanaan myös kitaristi Jay Havanna.