You are not logged in.
Elä hermostu vaan tilaa jiput.
vaikeaa tuntuu lipun ostaminen olevan nykyään. tuosta hassuttelijan postaamasta:
Voit ostaa suurimman osan Tiketin lipuista suoraan Ärrältä tapahtuman nimellä, ilman varausta.
voisi päätellä että niitä saisi suoraan, mutta kun ärrältä kysyin niin eipä tietenkään onnistu vaan pitää tilata liput valmiiksi tiketistä
oliskohan parasta vaan jättää väliin koko paskakemut, kuitenkin ensi viikolla tiedotetaan että panda bear ja business city soittaa samaan aikaan
Tiketin sivut kyllä sanoo, että heidän verkkokaupassa voi maksaa smartumilla. Mihin se sulla kusi? Ite maksoin e-passilla sen verran mitä oli saldoa ja loput mobilepaylla ongelmitta.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
ok no nyt se onnistui kun hoidin koko homman kännykällä, joku ongelma oli aiemmin kun atk:lla yritin, kiitos kaikille avusta t:
jaahas, aikataulut julkistettu jännä että koko festareiden "pääesintyjät" eli panda bear ja sonic boom soittaa jo kuudelta lauantaina, mutta ei kauhean pahoja päällekkäisyyksiä. radiopuhelimien aikaan päälavalla joku interpol, ei liene suuri missaus.
Vanha virsi valittaapäällekkäisyyksistä mutta kun lasetetaan ainoasta festaripäivästä kolme kohdetta päällekkäin (Aavikko, Irreversible Entanglements ja Gaye Su Akyol) niin alkaa kyllä jo kismittää. Plus että Ty Roxy ja Ciani skulauttelee sen verran aikaisin että en meinaa töistä paikalle ehtiä...Pitääkin miettiä osallistuminen kokonaan uusiksi. Just kun kerrankin pappa oli lähdössä festaroimaan.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
jaahas, panda ja sonic peruneet, voisin vaikka myydä lippuni
Ei saatana radiopuhelimet vasta 23.00
koska saadaan ekat raportit?
tänään menos
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Teksti-tv 666
Kyllähän tämä livenä toimii kun on iso kööri setisemine kitaroineen lavalla. Biisit vois olla pitempiä ja keskittyä enempi junnaukseen ja häröilyyn.
BCUC
Päivän paras vetäsy? Basso+perc+laulut. African hulina. Laulaja revitteli välillä black metal tyyliin.
Irreversible engtanglements
Päivän paras vetäsy vol2. Freejazz-spokenword-noise hulina. Pitää ottaa bändi tutkalle. En kannata näin vaikeita bändin nimiä.
Aavikko
Semmostahan se.
Radiopuhelimet
Taattua tykitystä. Puolivälis piti kyl lähtee jo assalle.
Ruuaksi pizza, joka oli pieni ja paksu 3/5.
Ihan kiva päivä perjantaina. Interpol oli kyllä aika tylsä, valitettavasti.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tänään onki aika huono päivä. 18.00 - 21.45 ei oo mitään
Tänä vuonna ei ollu black boxissa yhtään hyvää artistia
Eikä tän vuonna ollut heviä. Ennen oli psykedeelistä doomia. Se oli silloin se
Huomenna pääpäivä
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tänään onki aika huono päivä. 18.00 - 21.45 ei oo mitään
Tänä vuonna ei ollu black boxissa yhtään hyvää artistia :
Olihan siellä eilen Huoratron
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Fever Ray oli iha jeppis.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Korean bbq bursa 12.90€.
Hullut jonot oli Desiren keikalle keikka alkanu puol tuntii sitte ja jengi senku jonottaa
Toinen paikka mihin ihmiset jonotti ku simo hilloo oli ysäridisko huone
Edelleen suomen paras festivaali. Ohjelma tosin oli tähän mennessä vaatimattomin. Trendi tulee jatkumaan. Enemmän normoindietä vähemmän möhis kokkelia
Pyytäkää sinne ens vuonna osees, squid, merzbow ja vieux farka toure.
Korean bbq bursa 12.90€.
ite söin teritayaki vastaavan ranuilla. aivan jees.
oskarin rapsa: Sideways-festivaalin henkinen keskipiste oli ranskalaisyhtye M83:n pöhköpäisen hyvä koukku vuodelta 2011
ensi vuoden liput 149, myynnissä kai keskiviikkoon asti.
oskarin rapsa:
Tärkeimpien levyjen Turn on the Bright Lightsin (2002) ja Anticsin (2004) monotoniset, viileät ja kulmikkaat kappaleet ovat sellaisia, että muutaman päivän harjoittelulla ne osaa soittaa kuka vain.
Hmm. Veikkaan että jäisi Oskarilta kuitenkin soittamatta.