You are not logged in.
Tämä ketju, ja koko Suomi juuri nyt, tarvitsee Avioliittopyramidia enemmän kuin koskaan. Haureudessa elävienkin tulisi siirtää huoraamisensa jumalalliseen yhteyteen.
Pidätän hengitystäni. Kurosen kirjan kustantanut ETUKENO OY julkaisee seuraavaksi Susanna Sievisen "Naisen käsikirjan". Siinä on kivoi vinkkejä miehille, koska "jokainen nainen haluaa tulla kohdelluksi prinsessana". Kirjassa liikutaan "elämän kaikilla osa-alueilla".
Pidätän hengitystäni. Kurosen kirjan kustantanut ETUKENO OY julkaisee seuraavaksi Susanna Sievisen "Naisen käsikirjan". Siinä on kivoi vinkkejä miehille, koska "jokainen nainen haluaa tulla kohdelluksi prinsessana". Kirjassa liikutaan "elämän kaikilla osa-alueilla".
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Joo, tää uutinen sai mut aamulla melkein itkemään henkisestä kivusta ja särystä.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200704196005336_vi.shtml
Tero saatana, s'olet gay!
Hyviä vinkkejä Susannalla
Puukkoa kilpailijattarelle niin hyvin menee. Kyllä se Sieviskä tietää.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Voi vittu... Prinsessa Supikoiranperse kertoo miten aivokuolleita, alemeikillä läpikyllästettyjä munahaukkoja tarhataan.
Jäsen: vitun hapan pappaosasto.
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Ihanaa, että me naiset saamme äänitorven! Sitten voi ostaa sen kirjan poikaystävälle "hauskaksi" joululahjaksi ja sitten se lukee sen ja kohtelee mua tosi hyvin! oon ihan varma et tos kirjas on sikahyvii vinkkei!!
Noinhan se menee!
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan
Voi vittu... Prinsessa Supikoiranperse kertoo miten aivokuolleita, alemeikillä läpikyllästettyjä munahaukkoja tarhataan.
Mulle alkoi herätä jo mielikuvat tän sadun disney-versioinnista.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
en tiedä mitä tähän enää sanoa joten pannan:
Katsoin Noriko-showta yks päivä kun siinä oli Viivi Avellan vieraana. Lopussa Norikon selvitessä Kati Outiseksi hän päästi naurun hörähdyksen, joka ei ollut kauneinta kuultavaa.
bzort glorf bööth
Ihanaa, että me naiset saamme äänitorven! Sitten voi ostaa sen kirjan poikaystävälle "hauskaksi" joululahjaksi ja sitten se lukee sen ja kohtelee mua tosi hyvin! oon ihan varma et tos kirjas on sikahyvii vinkkei!!
Ja juttuun ympätyn kuvan kuvatekstissä Suskia tituleerataan kirjailijaksi. Niinpä tietysti, totta kai...
Katsoin Noriko-showta yks päivä kun siinä oli Viivi Avellan vieraana. Lopussa Norikon selvitessä Kati Outiseksi hän päästi naurun hörähdyksen, joka ei ollut kauneinta kuultavaa.
Kati Outiseksi?? Outi Mäenpää Norikona kait kuitenkin oli...
[quote:00ca257801="hiirimattona"]Katsoin Noriko-showta yks päivä kun siinä oli Viivi Avellan vieraana. Lopussa Norikon selvitessä Kati Outiseksi hän päästi naurun hörähdyksen, joka ei ollut kauneinta kuultavaa.
Kati Outiseksi?? Outi Mäenpää Norikona kait kuitenkin oli...[/quote:00ca257801]
Mun nimimuistille
bzort glorf bööth
Joo-o. Tuli tossa just tsekattua Susanin tissikuvat tänään ilmestyneestä Hymystä. Oli myös monen sivun juttu, josta silmäilyllä bongattuna mm. "Matti oli tylsä rakastaja" ja muita kuumia laineja.
SPÄM
(Tiesin tästä jo viime viikolla duunin puolesta, mutta salassapitosopimukset estivät spämmimisen tähän ketjuun)
Eiköhän tällä muuvilla Susan vihdoinkin voita ton harrastelija-Avellanin. Eihän Avellanista ole tälläisiin mattinykäs-tason tempauksiin edes unissaan ja Kuronen vaan nokittaa nokittamasta päästyäänkin.
:häränkulli:
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Ei. Ei. En voi sanoa, miten paljon vihaan.
Nyt sitten odotellaan vaan seuraavaa vetoa eli eroottista elokuvaa, jossa vastanäyttelijänä on Matti Vanhaseksi pukeutunut mieshenkilö...
Ehdotan tapnaa Matti Vanhasen rooliin.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Joo-o. Hymyn "artikkeli" luettu.
Havainnot:
a) Susan Kuronen (tai siis nyk. Susan Ruusunen) on tyhmä
b) Susan Kuronen (tai siis nyk. Susan Ruusunen) on taviksempi kuin kukaan tavis
Ei siis mitään kovin uutta auringon alla.
Susan Kuronen (tai siis nyk. Susan Ruusunen)
WTF??
[quote:eaa1e25a90="forssto"]Susan Kuronen (tai siis nyk. Susan Ruusunen)
WTF??[/quote:eaa1e25a90]
Sama. Oon ilmeisesti sopivan pihalla SKENEstä.
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
WTF??
Kuronen on ilmeisesti sen ex-miehen nimi. Siis ilmeisesti sen edellisen, joka on siittänyt Susanin kolmesta lapsesta kaksi. Susan oli ottamassa jo takaisin jotain tyttönimeään, mutta sitten se oli lueskellut sukupuutaan ja hiffannut, että sen jonkun mummon tyttönimi oli ollut Ruusunen, joten Susan otti toki tämän nimekseen. Aika ovelaa.
ruusunen... anssi kelan lyriikoissa nämä.
prinsessa ruusunen? ois taas värttinälle töitä...
prinsessa ruusunen? ois taas värttinälle töitä...
Sen mie olen sanonu jo
sataviisi kertaa,
ettei miule ensinkää
huonot pojat kelpaa.
Vanhan heilan mie vajotan
mutapohja kuoppaan,
sitt mie sanon uuvel heilal,
ei miul vanhaa ookkaan.
Vittu mikä horatsu.
Helvetissä tuo sitten joutuu bylsimään sitä kalvinistia ajasta ikuisuuteen...
Matin kanssa seilataan
Paten kanssa reivataan