You are not logged in.
Tätä mä oon aina ihmetelly. Onko siis olemassa jotain sitruunoita mitä voi vetää kuorineen?
Minisitruunat ainakin syödään kuorineen
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Elokuvan lisäksi myös uusi sarja.
Muistutuksena kaikille Suomen huutokauppakeisarin uusi jakso tänään klo 20 Neloselta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Siis tää tulee vain johonkin fakin Viaplayhin? En ala kyllä rekisteröitymään vaan tän takia. Jos ei saa kirjastosta dvd:nä niin antaa olla sitten
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Patrick Duffyn kovin post-Dallas roolisuoritus
Suosikkisarja Emmerdale täytti 50 vuotta. Sarja alkoi Emmerdale Farm -nimisenä sarjana 1970-luvun alussa. Paljon draamaa on ehtinyt tapahtua, ja tabuja on rikottu sekä myös katsojanennätyksiä.
Legendaarinen shokkikäänne järisytti tv-katsojia – IS kokosi Emmerdalen aiheuttamat kohut
vähän ylimalkainen katsaus mutta sou not, suunnilleen ainoa katsottava sarja telkkarissa vaikka onkin melkoista roskaa
Ihmeidentekijät uusintana.
Kauniit ja rohkeat. Sitä tuskin taitaa kukaan foorumisti (enää) seurata. Yks päivä vilasin ja siinä oli edelleen Brooke, Taylor ja Sheila, joista kaks alkuperäsiä näyttelijöitä, ja ne puhu edelleen siitä että Ridge palaa aina takasin Brooken luo.
jookcha wrote:Siis tää tulee vain johonkin fakin Viaplayhin? En ala kyllä rekisteröitymään vaan tän takia. Jos ei saa kirjastosta dvd:nä niin antaa olla sitten
Toi Exodus on muuten USA:n Mubissa, että jos tulla on tilaus ja vpn niin sieltä voi yytsiä.
jookcha wrote:jookcha wrote:Siis tää tulee vain johonkin fakin Viaplayhin? En ala kyllä rekisteröitymään vaan tän takia. Jos ei saa kirjastosta dvd:nä niin antaa olla sitten
Toi Exodus on muuten USA:n Mubissa, että jos tulla on tilaus ja vpn niin sieltä voi yytsiä.
Jees just meni vahingossa tilaus kortilta ku olin unohtanu perua sen. Täytyy koittaa säätää.
leposi wrote:jookcha wrote:Siis tää tulee vain johonkin fakin Viaplayhin? En ala kyllä rekisteröitymään vaan tän takia. Jos ei saa kirjastosta dvd:nä niin antaa olla sitten
Jees just meni vahingossa tilaus kortilta ku olin unohtanu perua sen. Täytyy koittaa säätää.
Mikäs vpn toimii Mubin kannsa?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
jookcha wrote:leposi wrote:Toi Exodus on muuten USA:n Mubissa, että jos tulla on tilaus ja vpn niin sieltä voi yytsiä.
En oo tainnu kattoa kertaakaan vpn:n kautta mubista. Itellä tollanen käytössä kun hotspot shield mikä tulee dashlanen tilauksen mukana. Kyl se ainakin sen verran toimii että valikoima vaihtuu.
jookcha wrote:leposi wrote:Toi Exodus on muuten USA:n Mubissa, että jos tulla on tilaus ja vpn niin sieltä voi yytsiä.
Meillä on Surfshark. Puoliso sen joskus tilasi kun halvalla sai. On toiminut hyvin ja saa myös HBO Maxin jenkkikirjaston auki aina pienen säädön jälkeen.
barton_funk wrote:jookcha wrote:Jees just meni vahingossa tilaus kortilta ku olin unohtanu perua sen. Täytyy koittaa säätää.
Meillä on Surfshark. Puoliso sen joskus tilasi kun halvalla sai. On toiminut hyvin ja saa myös HBO Maxin jenkkikirjaston auki aina pienen säädön jälkeen.
Kiitos. Hyviä lefukaisia jenkkien HBO Maxissa. Säätää ei kyllä tarvinnu.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Tiesittekö että Matti Pellonpää on ollut Hyvissä herroissa ja esitti Paukun poikaa (itsenään Matti Pellonpäänä)?
Sauli Niinistö jakso oli kans hyvä. Hieno sarja. Melko nopeatempoinen.
^ se on lapset sillälailla että se tummahipiäinen kaveri tässä sarjassa eli Billy Carson soitti rumpuja Jukka Tolonen bandissa.
Let that sink in.
Tiesittekö että Matti Pellonpää on ollut Hyvissä herroissa ja esitti Paukun poikaa (itsenään Matti Pellonpäänä)?
Pellonpäällä ja Matti Tuomisella on tosin vaan 11v ikäero
Molemmat näytteli Turkan tuntematon sotilas teatteriversiossa.
Katsoin Keisarin kaksi ihka ensimmäistä jaksoa Ruudusta. Siellähän kiroiltiin. perkelettä ja paskaa kuultiin, jopa vittua. Kyllä on ajat saatana muuttuneet perkelöe.
Tämä Taivaan tulet sarjassa näytellyt heppu on myös Turkan oppilaita.
Pitää taas kysyä että kai te nyt ootte tämän Suomen parhaan draama eepoksen kattonu!? Telkussa ja areenassa pyörii.
Uus Frasier.
Niles ei ole mukana
Pitää taas kysyä että kai te nyt ootte tämän Suomen parhaan draama eepoksen kattonu!?
VASTATKAAA!
muumipoimuri wrote:Pitää taas kysyä että kai te nyt ootte tämän Suomen parhaan draama eepoksen kattonu!?
VASTATKAAA!
Ei olla
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
tänään hesarissa oli merja larivaaran 60-vuotishaastattelu. pisti silmään, ettei siinä kertaakaan mainittu hänen tunnetuinta rooliaan jouko turkan legendaarisessa kiimaiset poliisit -sarjassa. ilmeisesti sen verran ikävät muistot hänellä siitä vai mikä lie syynä, luulisi että edes siinä uran vaiheita käsittelevässä tietoluottelossa olisi mainittu, hämmentävää. olikohan erikseen pyytänyt ettei saa mainita?
^
Sama osui itselläkin silmään. Larivaarahan yritti aikoinaan torpata Kiimaisten poliisien uusinnan ja ilmeisesti hänellä huonoa kokemusta Turkasta ihan henk.koht elämässäkin.
Kiimaiset.. olis koneella tallessa. Vähän kiinnostaisi, mutta raskaaltahan tuo vaikuttaa.