You are not logged in.
Arvosana?
^ kuuntelin puoleen väliin, kuulosti varsin geneeriseltä metallica-biisiltä. ei häirinnyt mutta en levyä ostaisi
^ kuuntelin puoleen väliin, kuulosti varsin geneeriseltä metallica-biisiltä. ei häirinnyt mutta en levyä ostaisi
Nykyään kaikki on geneeristä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Levy ulkona tänään.
Kertokaa mulle mitä tapahtui black albumin jälkeen? Miksi sen jälkeen levyillä on ollut vähän tai nolla bängeriä, vaikka musiikki ei ole pintapuolisesti katsottuna paljo muuttunu?
A famous band made a mediocre-level heavy metal album. Songwriting is effortless, repetitive and uninspiring.
Nevertheless, treating it as a background music album is still tolerable.
Kertokaa mulle mitä tapahtui black albumin jälkeen?
muumipoimuri wrote:Kertokaa mulle mitä tapahtui black albumin jälkeen?
Kukaan ei tiedä. Ehkä metallican kultainen kynä varastettiin.
muumipoimuri wrote:muumipoimuri wrote:Kertokaa mulle mitä tapahtui black albumin jälkeen?
Kukaan ei tiedä. Ehkä metallican kultainen kynä varastettiin.
Tekivät parhaat levynsä åhå eiq
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Levy lähtee hyvin käyntiin kahden ekan biisin osalta, mutta lässähtää heti. Jonkun löysän jumputusbiisin tilalle joku Spit out the bone olisi tehnyt levylle terää. No, ei tähän teokseen kyllä koskaan enää palaa. Saundit ok, biisit ei.
Edelleen Lulu on parasta Metallicaa 2000-luvulla
muumipoimuri wrote:Kertokaa mulle mitä tapahtui black albumin jälkeen?
Todellisuudessahan metallica käppääntyi jo justicella, mutta viimeistään mustan levyn jälkeen heistä tuli perhanan rikkaita ja rikkaat harvemmin saavat aikaan mitään järkevää. Larshan on itse sanonut lopettaneensa rumpujen soiton keikkoja ja studiota lukuunottamatta ysärillä, joka kertoo miehen kiinnostuksesta yhtyettä, faneja ja itse musiikkia kohtaan kaiken olennaisen.
Toisekseen, jos on tehnyt sellaisen levyn kuin RIDE THE LIGHTNING niin eikö se riitä? Kyllä se riittää.
Viittomakielellä tulkataan levyn loistavat tekstit, mutta iloisia faneja ovat he joiden ei tarvitse kuulla itse levyn surkeaa musiikkia. Kirkin kickass -riffejä ei levylle kelpuutettu, eikä Exodus ota miestä takaisin, jos haluaa tehdä vielä kunnon thrash -levyn. No, maailmalla riehuu tällä hetkellä kaksi eri Venomia ja Megadethia, joten Metallica Inc. olisi paikallaan, jossa ois ainakin Kirk, Jason, Dave Lombardo ja laulussa John Bush. Mustaine takaisin Metallicaan, niin kaikki hyvin.
Mustaine takaisin Metallicaan, niin kaikki hyvin.
No huh huh.
Kill em all top 10 biisit:
1. 4 horsemen
2. Jump in the fire
3. Seek & destroy
4. Hit the lights
5. Phantom lord
6. No remorse
7. Whiplash
8. Metal militia
9. Motorbreath
10. Pulling teeth
Vaikka levy on solidi 9.1/10 niin matsku on hieman yhdestä puusta veistetty. Tämä sitten korjaantuu jo heti seuraavalla levyllä.
Metallican parhaat rässit:
1. fight fire with fire
2. dyers eve
3. metal militia
4. dispopsable heroes
5. motorbreath
6. frayed of sanity
7. of wolf and man
8. whiplash
9. battery
10. spit out the bone
Last edited by Porvoon turkkilainen (21.04.2023 09:43)
Kuuntelin tossa St. Angerin kun kitkin rikkaruohoja palstalta. Hyvää groovemetallia edelleen. All Within My Hands ihan 6/5 biisi St. Angerin ilmestymisestähän tulee kohta 20 vuotta. Jos ne vetäis ton levyn alusta loppuun keikalla juhlavuoden kunniaksi niin voisin mennä katsomaan
Last edited by Firon (21.04.2023 21:27)
Mikä muu bändi on tehnyt 5 levyä putkeen hyvin pitkälti pelkkiä 8-10/10 biisejä? Ei ainakaan ykskään hevibändi.
Metallican Euroopan kiertueen aloitus sai Lars Ulrichin huutamaan ja näyttämään hampaitaan: 'Aaaarrrrrggghhh'
muumipoimuri wrote:Mikä muu bändi on tehnyt 5 levyä putkeen hyvin pitkälti pelkkiä 8-10/10 biisejä? Ei ainakaan ykskään hevibändi.
Iron Maidenin 7 ekaa albumia nyt ainakin
Mikä muu bändi on tehnyt 5 levyä putkeen hyvin pitkälti pelkkiä 8-10/10 biisejä? Ei ainakaan ykskään hevibändi.
Black Sabbath teki 6 putkeen ja yhden heikomman levyn jälkeen vielä kolme siihen perään.
Dave Mustainen ja Metallican välit ovat parantuneet - "Se otti hetken"
St. Anger
Albumin tuottanut pitkänlinjan musiikkiammattilainen Bob Rock kertoo Talk is Jericho -podcastissa, että albumista piti ainakin kaksi legendaarista muusikkoa.
- Jack White tuli luokseni ja sanoi, että rakastaa St. Angeria. Se on hänestä uskomaton albumi, Rock pohjustaa.
Rock myös sanoo, että Led Zeppelin -kitaristi Jimmy Page piti albumista.
- Jimmy Page tuli kerran tapaamaan minua ja se oli mahtavaa, sillä en ajatellut, että hän tuntee minut. Hän myös sanoi, että St. Anger on mahtava.
Hetfield tänään 60
Reilu 4kk keikkaan!
Mikä on bändin paskin levy?