You are not logged in.
Pages: 1
"Jemes on suomalainen muusikko ja lauluntekijä. Hänet tunnetaan parhaiten hittibiiseistään Mattilan Kokela, Kuravellilaulu ja Rotta. Hän julkaisi ensimmäisen levynsä viiden vanhana. Nykyisin Jemes on tiettävästi[1] Jeremias-niminen teini-ikäinen koltiainen, joka pyrkii aktiivisesti unohtamaan menneisyytensä psykedeelisen ja progressiivisen välillä suvereenisti huidelleena rockin guruna ja välttelemään erään helsinkiläisen paikallisradion ohjelmistoa perjantai-iltaisin.
Jemes lahjoitti ensimmäisen ja ainoan tiettävästi olemassa olevan levynsä toimittaja Ari Peltoselle. Nykyisin Mattilan Kokelaa ei kuulekaan kuin Radio Helsingin Paskalistassa. Niin että siitä vaan mankka perjantaina auki ja muna pystyssä c-kasettien kanssa kyttäilemään! "
aika sama meininki ku jandekilla nähdessäni!
Ei mitään muttia, kaikki boikottiin saatana!!
Security Fee:n hinnalla sisään!
multa löytyy levyllinen, en laita jakoon
multa löytyy levyllinen, en laita jakoon
??!?!?!?!?!?!?!?
nimim, martes martes anto mulle joskus jonkun lapsitähden levyn, ei kai se tää ollu?
Jos se on kovaa kamaa, se vois vaikka ollakin.
Sori että spämmään tämmöstä asiaankuulumatonta mutta aika kova biisi löyty tuolta ehdotuksista: http://www.youtube.com/watch?v=ey95HzZbs4o
Valitettavasti on käynyt rosvo.
Mä olen aina luullut et se on "Mantila Pokela". Miten noloa.
Loistava biisi kyllä.
saisko edes mattilan kokelan nettiin, anybody? <3
saisko edes mattilan kokelan nettiin, anybody? <3
Tekis mieli tehä Mattilan Kokelasta remixiä kesäksi, mutta q ei oo mistä vääntää...
Tän päivän Paskiksessa kerrottiin, että Jemes oli luvannut kappaleensa tulevalle Paskislevylle!
Jemes paskalista indimusiikki alternative
jemes on uppinut levynsä youtubeen
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Voisin vaikka leipoa salaattia tai vaikka pullaa
Jos oisin Mattilan Kokela ni heittäisin paidan ja pyörisin ja kumartaisin. Sitä tulee ihan pyllistäneeks
Amppeliooppeli Ex-Pooppeli
miksi kuulin Jemestä vasta nyt
kuulostaa ihan Mika Rätöltä.
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
Onko "Silmiäni nää" sittenkin "se" Jemes-biisi?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ei kyllä pidä.
bzort glorf bööth
Ei lähe mulle tää.
Tuanoi saatana.
Ei lähe mulle tää.
tilanne?
Pages: 1