You are not logged in.
luulin että aprillipäivä on vasta kuukauden päästä
samantien semmoiset lineupit että sidewaysit sun muut flowt joutaa häpeämään...
Ihan mainio "kattaus"
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Pitääks mun nyt lähtee johonki kuusamoo.
^
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tässä on kyllä kunnon fiaskon ainekset. Jaksaako heseläiset lähteä jonnekin kuusamoon. Itse en ainakaan jaksa vaikka matka on tyyliin puolet lyhyempi
Tsiisus, aivan naurettavan kova setti. Harmillista, että kesäloma loppuu just viikkoa liian aikaisin eikä sit jaksa alkaa säätämään, kun tohon reissuun menisi kuitenkin se viikko.
Katsoin just kartasta missä Kuusamo on. Menee aina Kajaani ja Kuusamo sekaisin.
Tässä on kyllä kunnon fiaskon ainekset. Jaksaako heseläiset lähteä jonnekin kuusamoon. Itse en ainakaan jaksa vaikka matka on tyyliin puolet lyhyempi
Joo onhan toi aika tiukka setti, pitäs ottaa koko viikko vapaaks jos meinaa lähteä.
Kunnon setit ja sitten krapulassa Karhunkierros.
tämä kyllä mietityttää, itse olen tuolloin lomalla, mutta tuskinpa silti jaksan matkustaa. onko tuolla pohjoisessa ennen järkätty mitään vastaavaa?
Hylätyllä golfkentällä järjestetään kesällä uusi erikoinen festivaali
Eräs alustava suunnitelma esimerkiksi on, että yhdelle lavoista tulisi valtava Urho Kekkosta esittävä installaatio, ja bändit soittaisivat sen suussa. Jos sellaisen saa rakennettua turvallisesti.
”M.A. Numminen oli meille tietynlainen kummi Ilmiössä ja H2Ö:ssä. Yritän houkutella hänet kerran vielä esiintymään sanoen, että nyt olisi mahdollisuus päästä Urho Kekkosen hampaisiin.”
Tapahtumaa varten on perustettu voittoa tavoittelematon yhdistys. Levón sanoo tavoitteekseen, että hän ei halua jäädä kenellekään velkaa. Mitään valtavaa tapahtumaa ei ole tarkoitus tehdä, vaan paikalle odotetaan noin 3000–5000 vierasta – vaikka kentälle toki mahtuisi jopa 20000.
toivoisin kyllä että tämä onnistuisi.
toivoisin kyllä että tämä onnistuisi.
Ilman muuta. Reteä meininki ja esiintyjätkin pääosin jotain muuta kuin tuota kulahtanutta sideways/alt agency -osastoa.
Lähinnä tässä mietityttää lähteä yksin nelipäiväselle telttafestarille
Ohjelma täydentyy! Golfkentällä on tilaa. Echo and the Bunnymen (UK), Steve Mason (UK), congratulations (UK), Eva Lunny (UK), Kerosene Kream (SE), le volume courbe vs. Grimm Grimm (FR/JP), Les Big Byrd (SE), MF Tomlinson (AU), Noda Pappa (GR), Sucks to be you, Nigel (IS), 22-Pistepirkko, Artsi, Dule, Henna Emilia Hietamäki, Henri Lindström, Iida Umpikuja, Jargoslavia, Kadonnut Manner, Kai Johansson, Kaukolampi, Kettu Kasetti, Kuningas Yrjö, Kytäjä, Laihonen & Salmi, Late night Late, Lichen Gumbo, Mahti, Midnight Commando & Itämeren silakat, Nightbird, Olli Aarni, Pekka Jerkku, Rene Kita, Rock Siltanen Group, Sakara, Self Rising Flour, Sylvi, Tanssiva Karhu, Toinen maisema, Tommi Liimatta & Herttomiehet, Viitala & Yhtye
Ystävämme Dungen joutui valitettavasti perumaan aiemmin ilmoitetun konserttinsa.
Epäjohdonmukaisten tanssiaiset tuo Kuusamoon toistasataa esiintyjää, bussilasteittain työntekijöitä ja talkoolaisia sekä toivottavasti määrällisesti ja laadullisesti hyvän yleisön. Miten näin älytön homma handlataan jossain Jumalan ja Kekkosen selän takana? Haastattelussa elokuun superhulabaloon keksijä Mikko Levón.
Epikset. Nyt kutsuu mua Epikset.
onkos tonne forumisteja menossa?
Lauantaille kiinnitetty Echo & the Bunnymen on valitettavasti joutunut perumaan konserttinsa tapahtumasta riippumattomien syiden vuoksi. Bunnymenin sijaan ison lavan lempeään valokeilaan nousee arabialaisen maailmanmusiikin tunnustettu pioneeri, multi-instrumentalisti Ahmed Fakroun.
Piffiltä luin että vähän vaiheessa hommat vielä. Eikös tän tänään pitäis alkaa
Piffiltä luin että vähän vaiheessa hommat vielä. Eikös tän tänään pitäis alkaa
Mitä nää hättäilet.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
jookcha wrote:Piffiltä luin että vähän vaiheessa hommat vielä. Eikös tän tänään pitäis alkaa
Mitä nää hättäilet.
oon hätänen kaveri.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
piti nyt etsiä tämä piffin ketju aiheesta: https://www.punkinfinland.net/forum/vie … &t=1025719
Tilanne?
Tässä on kyllä kunnon fiaskon ainekset.
kyllä maisteri sen tiesi.
spiritualized perunu.
Last edited by jookcha (03.08.2023 14:18)
^ nyt kävi näin
se bändi jonka takia olisin tuonne itse lähtenyt, TOSIN tulihan nuo nähtyä tavastialla silloin joskus, oli muuten hyvä keikka
kalossimiehen instastooreista on kyllä tullut seurattua meininkiä, faustin keikka vaikutti aika villiltä ja se joku japanilainen kuu-jotain, en jaksa kaivaa nimeä esille.
mutta varmaan ikimuistoiset festarit, ei siinä. horsefacen piti soittaa tänään, aloitus 50 minsaa sitten, se olis kans kiva joskus nähdä.
”Jos joku Helsingin Sanomien lukijoista on järkkäri ja lähellä Kuusamoa, niin äkkiä golfkentälle töihin!” Levón viestittää.
Ok.
nyt vasta tajusin että nimi on epäjohdonmukaisten tanssiaiset eikä epäjohdonmukaiset
nyt vasta tajusin että nimi on epäjohdonmukaisten tanssiaiset eikä epäjohdonmukaiset
sama. tai siis tossa pari päivää sitten vasta tajusin.
juhlinta jatkuu:
elävä aikataulu: https://epikset.fi/aikataulut
No mutta. Ei oo helppoo. Jotkut sentään tekee ja yrittää. Ensi vuonna ollaan viisaampia. Buukatkaa merzbow.