You are not logged in.
Hertseenit on kyl aika köpö... Mut ehkä ihan sopiva tohon jos vaan revittelevät kunnolla.
Eikös näitä KW iltoja ole ollu muutamia aiemminki, missä Jylli ja Kuoppa + vierailijoita.
Last edited by KZ (17.11.2018 17:34)
Von Hertzen brös on kyl niin munatonta menoa, mut toivottavasti näis Kingston Wall jutuis lähtee tykitys. Oon menos kai sille ekalle Tavastian keikalle, sielläpä nähdään sit.
Nämä uudet keikat kiinnostaa yhtä paljon kuin grateful dead ilman garciaa tai nirvana ilman cobainia, mutta tulipahan lukaistua viimeinkin se walli-kirja näiden uutisten innoittamana. On kyllä uniikki elämäntarina enkä tiennytkään että se on noinkin sekaisin ollut. 2 levyä keskinkertaista rokkia, happopäissään pärähdys bockin hassutteluihin ja psykooseissa aivan mahtavan, ainutlaatuisen levyn teko, jonkinlainen havahtuminen todellisuuteen, masennus ja sillalta eiq katolta alas
^ katselin tuota kirjaa just kirjastossa, mutta lainasinkin Phil Lynott kirjan Panin tässä kuitenkin Tri-logyn soimaan oletettavasti ekaa kertaa tällä vuosikymmenellä. Paremmalta kuulostaa kuin oletin.
Tuli kanssa lukaistua tuo Viljami Puustisen kirja. Melko kuumottavia nuo psykoosihommelit kyllä. Kaikki ne eu-jäsenyyden vastaiset kampanjat yms wtf. Oiskohan valkoinen kasetti jossain kuultavissa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Mulla ois ollu mahollisuus mennä tälle keikalle, mutta olin nössö ja en uskaltanu yksin lähtä kahtoon
Eikö muka kukaan koskaan nauhottanut mitään niitä freak out klubi jameja?
Tuanoi saatana.
Eikö muka kukaan koskaan nauhottanut mitään niitä freak out klubi jameja?
ei. ei kukaan. ei ainuttakaan. harmi juttu mutta minkäs teet.
Mutta kyllähän tämä Tavastian trilogy julkkarikeikka on kova suosittelen.
Tuanoi saatana.
Siis mitä noi ihmiset oikee juttelee tuol keikan aikana?
Tuanoi saatana.
Kingston Wallin tarinasta riittää edelleen ammennettavaa, osoittaa Kimmo Aroluoman tuore tietokirja.