You are not logged in.
– Finaalin aikana verenpaineeni laski ja jouduin pitämään 20 minuutin lepotauon lääkäreiden neuvosta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Osallistuin oheisella ruotsinkielisellä laulullani ”Den sista porten” tämän vuoden 2022 Suomen euroviisukarsintoihin, mutta en päässyt jatkoon.
— Jouko Piho (@JoukoPiho) September 20, 2022
Lauluni oli kaiketi liian vakava ja syvällinen Euroviisuihin.
Laulu on kuultavissa SoundCloudissa: https://t.co/w4qzSS6Vvj.
^ höh, varma voitto menee taas sivu suun
Uuden musiikin kilpailun finaali on helmikuussa, mukana ”todella tunnettu artisti”
”Seitsemän upean finalistin joukossa on niin kaikkien tuntemia artisteja kuin uusia nousevia kykyjä”, kertoo tiedotteessa UMK-raadin puheenjohtaja ja YleX:n musiikkipäällikkö Tapio Hakanen.
Hän lupaa kappaleiden joukossa olevan muun muassa ”todella tunnetun artistin seksiä tihkuva biisi” ja ”UMK-historian kovin räppibängeri”.
Uuden musiikin kilpailun finaali on helmikuussa, mukana ”todella tunnettu artisti”
”Seitsemän upean finalistin joukossa on niin kaikkien tuntemia artisteja kuin uusia nousevia kykyjä”, kertoo tiedotteessa UMK-raadin puheenjohtaja ja YleX:n musiikkipäällikkö Tapio Hakanen.
Hän lupaa kappaleiden joukossa olevan muun muassa ”todella tunnetun artistin seksiä tihkuva biisi” ja ”UMK-historian kovin räppibängeri”.
Ennustan että kaikki ovat paskoja.
psykokarkki wrote:Uuden musiikin kilpailun finaali on helmikuussa, mukana ”todella tunnettu artisti”
Ennustan että kaikki ovat paskoja.
UMK:ssa on kuulemma ”todella tunnetun artistin seksiä tihkuva biisi”. Itse toivon, että Pyhimys on tehnyt kappaleen nimeltä ?. Mitä sinä toivot?
— Oskari Onninen (@oskarionninen) October 25, 2022
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
”bängeri” turhiin ja paskoihin sanoihin.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Suomen edustajaksi Euroviisuihin tähtäävät tänä vuonna Keira, Benjamin, Robin Packalen, Lxandra, Käärijä, Kuumaa ja Portion Boys.
Kilpailubiisit julkaistaan yksitellen seuraavassa järkässä:
To 12.1. Keira - No Business On The Dancefloor
Pe 13.1. Benjamin - Hoida mut
Ma 16.1. Robin Packalen - Girls Like You
Ti 17.1. Lxandra - Something To Lose
Ke 18.1. Käärijä - Cha Cha Cha
To 19.1. KUUMAA - Ylivoimainen
Pe 20.1. Portion Boys - Samaa taivasta katsotaan
semmonen
ihan tarttuva kipale, mutta loppua kohti menee jo melkein renkutuksn puolelle, olis tarvinnut jotain loppunostoa, missä kunnon modulaatiot?
Eikö ihmisillä ole muuta laulettavaa ku aah ota mut jee pane mua
Eikö ihmisillä ole muuta laulettavaa ku aah ota mut jee pane mua
Ei
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
semmosta hattaraa. voisivat kyllä edes yrittää panostaa biiseihin, liian tusinamenoa taas, mutta tämä lienee ennakkosuosikkeja kuitenkin
Niin ketkäs nämä kappaleet valitsee?
Niin ketkäs nämä kappaleet valitsee?
Voittaja valitaan yleisöäänestyksen ja kansainvälisten raatien yhteistuloksella, jossa yleisöäänestyksen painoarvo oli 75 prosenttia ja kansainvälisten raatien 25 prosenttia
muumipoimuri wrote:Niin ketkäs nämä kappaleet valitsee?
Voittaja valitaan yleisöäänestyksen ja kansainvälisten raatien yhteistuloksella, jossa yleisöäänestyksen painoarvo oli 75 prosenttia ja kansainvälisten raatien 25 prosenttia
Siis ketkä nämä suomen umk kilpailijat valitsi?
psykokarkki wrote:muumipoimuri wrote:Niin ketkäs nämä kappaleet valitsee?
Siis ketkä nämä suomen umk kilpailijat valitsi?
anssi autio
sitten se pakollinen balladi, ei itse asiassa ihan huonokaan, mutta hieman rohkenen epäillä voisiko menestyä. no eipä näistä koskaan tiedä, biisinä ehkä toistaiseksi paras
Eipä ollut tuossakaan mitään.
Oliskohan kuitenki pitäny ottaa se Litkun biisi mukaan.
Oliskohan kuitenki pitäny ottaa se Litkun biisi mukaan.
olis. tosin sitä ei kai ole vielä julkaistu missään?
ei tääkään hullumpi, taso nousussa vaikka 3 ekaa olikin aika plääh
Käärijän UMK-kappale räjäytti viisufanien potin: ”Olen aivan sanaton”
YouTuben kommenttikentässä bilelekaa hehkutetaan estoitta.
– Tämä se on! Nyt meillä ois kerrankin mahdollisuus laittaa jotain todella erikoista ja jytisevää! Näen jo miten Eurooppa huutaa Cha Cha Cha kurkku täysiä. Kyllä kiitos, eräs suomalaiskommentoija ylistää.
Kappaletta pidetään erityisesti yllättävänä ja uudenlaisena. Monien kommentoijien mukaan se naittaa yhteen räppiä, elektronista tanssimusiikkia ja metallisävyjä onnistuneesti.
– Tämä biisi kyllä tuli aivan puskista. Aivan täydellinen eri genrejen sekoitus ja aivan täydellinen energia biisissä. Tällä jos millä tulee sitä menestystä kisoissa, toinen kommentoija hehkuttaa.
– Haluun et tää soitetaan mun hautajaisis, eräs Käärijän Instagram-seuraaja lohkaisee.
Laulu kerää myös kansainvälistä kiitosta. Osa innokkaista viisufaneista povaisi jopa voittoa Suomelle kappaleen myötä.
– En todellakaan odottanut tätä, mutta en välitä, koska tämä on minun euroviisujeni voittaja, 12 pistettä Ranskasta, onnea Suomi!
– Olen aivan sanaton. Helsinki 2024 taitaa olla totta, terkkuja Italiasta.
– Tämä on voittajani! Rakkaat suomalaiset, valitkaa tämä helmi! Tämä on bängeri, vaarallisen tarttuva, hauska ja omaperäinen! Rokkia, poppia ja teknoa yhdessä! 12 pistettä Alankomaista!
FINLAND 12 POINTS
päivän biisi, tällä kertaa ihan ylivoimainen mitäänsanomattomuudessa elikkäs ei jatkoon