You are not logged in.
Joo parast just ny -topicciin kirjoittaessa tekisi toki mieli kirjoittaa parasta ikinä -topicciin
Jos joskus saan tilaisuuden aikamatkailuun, mitä pidän varsin epätodennäköisenä, mutta ihminen saa unelmoida, ei ole minkäänlaista epäselvyyttä mihin matkani suuntautuu - ysärin jenkkeihin.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Niin hyvää puuta
+ latasin ektroverden tuotannon soulseekistä, siellähän oli useampi kiekko mitä en ollut koskaan kuullut, esim vaikka toi pingvin, ensin rättö ja sitten leppänen rummuissa, todella kovaa kamaa
Nyt ollaan asialinjalla.
99-00 aikaset bootlegit m/
Nimimerkin LAATU kannattaa kuunnella tämä FOUR TETin viimeisin hitti jos on mennyt ohi. Itseni mielestä tässä on kova meno
ai toiki on julkaistu vihdoin virallisesti, jo tovin vissiin ollut liveseteissä. kova basso kyllä, wub wub
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
David Bowie
Bruce Springsteen
The Clash
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
https://www.youtube.com/watch?v=XiNusWGqa6o
Vittu mitä musaa koko levy
Kärsimys. Lue buddhalaisia tekstejä, syö tummaa suklaata.
Black Sabbath
Blue Öyster Cult
Hawkwind
vuoden paras video ja biisikin niin kova että pitää kuunnella repeatilla
Someone left the cake out in the rain
I don't think that I can take it
'Cause it took so long to bake it
And I'll never have that recipe again
Oh, no!
Kuka jättää kakun sateeseen
missä täällä on future sound of london -topique?
Jouluperinteenä punkku ja Dead Can Dance
Pimein vuodenaika, napit korvaan ja ulos yöhön
The Walkabouts