You are not logged in.
oliko jo mainittu että toissapäivänä selected ambient works 85-92 täytti 30 vuotta
oliko jo mainittu että toissapäivänä selected ambient works 85-92 täytti 30 vuotta
Paras Aphex-levy helposti.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
aphex twin tanskassa 9.6. ja ruotsissa 10.6.
8.6. sopis hyvin sidewaysiin? no lienee turha toivo tietysti, jotenkin 11.6. olis luontevampi mutta silloin on bileet jo ohi
Aphex Twin- ...I Care Because You Do (1995) pic.twitter.com/5N9lCIQEnP
— Simpsons Albums (@SimpsonsAlbums) February 2, 2023
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
afx 4ever ❤️?♾️ pic.twitter.com/xz0m6cq5WA
— Arca (@arca1000000) June 14, 2023
Aphex Twin ˇ
Blackbox Life Recorder 21f / in a room7 F760
WAP480
28 Jul 2023ˇ1. Blackbox Life Recorder 21f
2. zin2 test5
3. In a Room7 F760
4. Blackbox Life Recorder 21f [Parallax Mix]
→ 12" | CD | DIGITAL
Ketä kiinnostaa mitä mieltä RDJ on rokotteista.
taas ajankohtainen:
tämmöinen ilmestyy lähiaikoina
Aphex Twin - Digeridoo (Expanded Edition)
Track List
A1. Digeridoo
A2. Flap Head
B1. Phloam
B2. Isoprophlex
C1. Digeridoo (Cr7e Version)
C2. Digeridoo (Live In Cornwall) (Cr7e Version)
D1. Isoprophlex (Slow) (Cr7e Version)
D2. Phloam (Cr7e Version)
voodoo jippu eiq people bez magic people
lol apua
ultravox
Selected Ambient Works Volume II (Expanded Edition) – available on 4xLP Standard, 3xCD, 2xCassette and a Limited Edition Boxset from 4 October 2024. Previously vinyl-only track '#19' out today.
The boxset contains the 4xLP in printed sleeves, a fold out poster, sticker sheet and booklet featuring development sketches by designer Paul Nicholson. Housed in a hinged oak case, with a bespoke etched copper plate.
These are made to order, with no two copies the same.
The boxset pre-order closes at 10am BST, Monday 24 June.
^kuka hullu jaksaa kuunnella tota vinyyliltä