You are not logged in.
Nyt kiinnostaa, että mikä on tämä Suomen suosituin bändi?
Nyt kiinnostaa, että mikä on tämä Suomen suosituin bändi?
Arvasin ennen tarkistamistakin, nimittäin oli Haloo Helsinki!
hezma wrote:Nyt kiinnostaa, että mikä on tämä Suomen suosituin bändi?
Arvasin ennen tarkistamistakin, nimittäin oli Haloo Helsinki!
bojojoing eiq
1980-90-lukujen kitaraindiessä oli hienointa, miten bändi toisensa jälkeen keksi jotain ennen kuulematonta
Jos popmusiikissa ei saa kierrättää kliseitä, niin ei niitä saa kierrättää levyarvioissakaan.
Jyrki Lehtolan post-punk juttu Manifetsissä on hyvä ja naurattaakin paikoin
Jyrki Lehtolan post-punk juttu Manifetsissä on hyvä ja naurattaakin paikoin
kyllä
Sketsiainesta.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Surullinen, hätkähdyttävä haastattelu jostain never-heard-Gettomasasta, joka paljasti karulla tavalla, mitä yhtäkkinen julkisuus voi ihmiselle tehdä. Se rikkoo epäkypsän persoonan.
— Sanna Ukkola (@Sukkola) November 13, 2022
p.s.
Nyt puhuu Gettomasan kohuhaastattelun tehnyt toimittaja: ”Kyllähän tilanne oli hankala”
Montako kertaa tästä on puhuttu?
Miksi suomessa ei ole yhtä paneutuvaa levyarvostelu musamediaa kuin pitchfork? Entä missä on needledropin kaltaiset suositut suomilaiset levyarvostelu tubettajat? Ei sillä että itse näitä kuluttaisin, mutta monet muut musaihmiset varmaan kuluttaisi. Musiikki on suositumpaa kuin koskaan, ja kuten Oliver Sacksin kirjasta Musikofilia käy ilmi, on musiikilla diippi yhteys ihmisiin. Näkyykö tämä Suomen musiikkimediassa? Ei näy. Se näkyy TVn lauluohjelmien määrässä
Montako kertaa tästä on puhuttu?
Miksi suomessa ei ole yhtä paneutuvaa levyarvostelu musamediaa kuin pitchfork? Entä missä on needledropin kaltaiset suositut suomilaiset levyarvostelu tubettajat?
Olihan Pitchforkin innoittamana syntynyt Nuorgam ( https://www.nrgm.fi/ ) joskus.
Musapodcasteja on muutamia: Ps. Tykitellään, AnttixAntti, Musamusa...ehkä joitain muitakin?
Musa-aiheista kirjallisuutta julkaistaan suomessa nykyään enemmän kuin varmaan koskaan aiemmin.
Oliver Sacksin kirjasta Musikofilia käy ilmi, on musiikilla diippi yhteys ihmisiin.
Tää on mielenkiintoinen kirja, on mulla just kuuntelussa
Mitä tulee YouTubeen, niin mä en tiedä yhtäkään seuraamisen arvoista suomenkielistä YouTube-kanavaa millään aihealueella. Kai tää on niin pieni markkina-alue, ettei joku needledrop tyylinen kontentti kerää riittävästi katsojia.
Tällainen kotimaista musiikkia arvioiva kanava löytyi kun koitin hakea, mutta itseä ei toki kiinnosta mitkään vesalat, paperiteet, ruusut jne.
En osaa esiintyä, en ole tarpeeksi kaunis enkä osaa analysoida levyjä.
musiikkijournalismi kirjallisena, kiitos
nimim. en jaksa katsoa videoita
musiikkijournalismi kirjallisena, kiitos
nimim. en jaksa katsoa videoita
kaikki kirjallisena kiitos. täähän se nykyajan suurin vitsaus on että tekstin merkitys vähenee ja kaikki pitää olla videota. no ei nyt ehkä suurin vitsaus, mutta silti helvetin ärsyttävä trendi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
kyllä. jos mulla olis rahaa q jollain elon muskilla niin ostaisin instagramin ja poistaisin sieltä videot ja äänet