You are not logged in.
Näin Kahdeksan surmanluotia lopun. Näytti aivan kauheelta elokuvalta.
Näin Kahdeksan surmanluotia lopun. Näytti aivan kauheelta elokuvalta.
Klassikko, kannattaa katsoa kokonaan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
muumipoimuri wrote:Näin Kahdeksan surmanluotia lopun. Näytti aivan kauheelta elokuvalta.
Klassikko, kannattaa katsoa kokonaan
Aivan uskomattoman upea. Just Areenalle tullut restauroitu versio.
Andrei Alénin ohjaama ja Aku Louhimiehen tuottama uudelleenversiointi Spede Pasasen Hirttämättömät -elokuvasta saa ensi-iltansa syksyllä.
Kuulostaa vitsiltä
en ole kolmekybänen emoboy
Eh nimittäin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Andrei Alénin ohjaama ja Aku Louhimiehen tuottama uudelleenversiointi Spede Pasasen Hirttämättömät -elokuvasta saa ensi-iltansa syksyllä.
Remake jostain Speden puupääleffasta on ajatuksena hauskempi kuin lopullinen elokuva tulee olemaan.
Katon kyllä mielummin remaken speden elokuvasta ku jotain top gunia.
Todellinen happoklassikko ja ”maailman oudoin elokuva” vuodelta 1970 palasi Yle Areenaan
Alejandro Jodorowskyn El Topo. Mitkä näkikset?
Todellinen happoklassikko ja ”maailman oudoin elokuva” vuodelta 1970 palasi Yle Areenaan
Alejandro Jodorowskyn El Topo. Mitkä näkikset?
Hyvä leffa mutta Jodorowskylla on parempiakin.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Semmosen jutun kuulin järvenpäässä että Speden pikkupojat elokuva on mestariteos.
Semmosen jutun kuulin järvenpäässä että Speden pikkupojat elokuva on mestariteos.
kävin aikanaan oikein teatterissa katsomassa, olihan se parempi kuin olisi ehkä kuvitellut
itse olen kuullut huhua että speden lentävät luupäät EI olisi mestariteos. sitä en ole nähnyt
Miksi mtv ei laita speden lefuja katsomoon, kun ne kerran omistaa ne ?
Kyl speden pätkät bergmanin voittaa.
Kyl speden pätkät bergmanin voittaa.
No kieltämättä ennemmin katson Speden leffan ku kuuntelen Pää Kiitä.
Alan tänää kattoo Toni Erdmania. Yheltä istumaltahan sitä ei katsota.
The bucket list. Kantsiiks yytsii? Jack Nicholson, Morgan Freeman. Tomaatit vaan 41.
Louhimiehen tuntematon äänestetty Hesarin yleisökyselyssä "2000-luvun toiseksi koskettavimmaksi elokuvaksi". Olen hämmentynyt tästä, sillä mielestäni kyseinen elokuva on kehnoimpia sotaelokuvia, joita olen nähnyt. Ei muodostu minkäänlaista tunnesidettä kehenkään tai mihinkään. Seassa on liuta sattumanvaraisia muka inhorealistisia kuolemia, ja kokonaan puuttuvat alku, jännite ja loppu, jotka saavat turhanpäiväisen irvistelyn näyttämään lähinnä katsojan kiusaamisena.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
^ joo, onhan se vähän kiusallinen tapaus kun vertaa alkuperäiseen klassikkoon ja tekihän mollberg myös varsin hienon version, mutta tässä yritettiin tuoda vähän uutta kulmaa meininkiin, vaan ei oikein toiminut.
Hannu Seikkulan "Onks Viljoo näkyny?" ja David Lynchin Twin Peaks: tuli kulje kanssani ovat omanlaisiaan metaelokuvia televisiosta.
Elokuva ”Onks Viljoo näkyny?” sisältää pähkinänkuoressa sen, mille Suomi kasarilla nauroi
Ruben Östlundin tuotanto tulossa lokakuun lopusta alkaen Reginaan. Pitää käydä kattomassa koko sarja, on meinaan yksi parhaita ellei paras tämän hetken elokuvantekijä.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Mies vailla menneisyyttä
Ja mitähän ihmiset (=kriitikot) Aki näissä Kaurismäen leffoissa näkee? Kaikki näyttelijät näytti siltä kuin olisivat lukeneet vuorosanansa suoraan paperista koko leffan ajan. Ainoa valonpilkahdus oli Antti Reini, joka vilahti ruudussa 15 sekkaa.
Speden Pikkupojat elokuva löytyy nyt tubesta. Pitää kattoo joku päivä. On kuulemma mestariteos. Ilman mitään ironiaa kuultu mielipide.
Speden Pikkupojat elokuva löytyy nyt tubesta. Pitää kattoo joku päivä. On kuulemma mestariteos. Ilman mitään ironiaa kuultu mielipide.
Hirveä elokuva on
muumipoimuri wrote:Speden Pikkupojat elokuva löytyy nyt tubesta. Pitää kattoo joku päivä. On kuulemma mestariteos. Ilman mitään ironiaa kuultu mielipide.
Hirveä elokuva on
Parempi ku rambot. Tai bondit.
jookcha wrote:muumipoimuri wrote:Speden Pikkupojat elokuva löytyy nyt tubesta. Pitää kattoo joku päivä. On kuulemma mestariteos. Ilman mitään ironiaa kuultu mielipide.
Hirveä elokuva on
Olin aikanaan oikein teatterissa katsomassa, yllättävän hyvä oli, en ole sittemmin nähnyt
muumipoimuri wrote:jookcha wrote:Hirveä elokuva on
Olin aikanaan oikein teatterissa katsomassa, yllättävän hyvä oli, en ole sittemmin nähnyt
Ei tää kovin hyvä ollu.
psychocandy wrote:muumipoimuri wrote:Parempi ku rambot. Tai bondit.
Ei tää kovin hyvä ollu.