You are not logged in.
Misä radiopuhelimet
Niinpä! Lou Barlow hiippaili pitkin festareita paljain jaloin
Itse hiippailen jo himaan, parhaat ei niin yllättäen dinot & Pekka Laine
Kymmenkunta forumistia bongattu, kahta taisin moikata, huomenna jatkuu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Pekka Laine ja Big Thief pistepirkot kans tosi jees. muuten sellasta ihan kiva -osastoa. Beakin ukkelin kitinät volatasosta ja kaikesta muustakin
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Beak> ei ehkä musiikillisesti ollut kovin kummoinen mutta välispiikit ja asenne oli kohdillaan
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Róisín Murphy
Beak> ei ehkä musiikillisesti ollut kovin kummoinen
Wattefak! Laulutyyliä vois kyllä ruuvata vähä reippaampaan suuntaan.
Ja .pirkot vois kyllä edes hiukan ruuvata settilistaansa menevämpään suuntaan. Ja kitara oli melko hiljaa.
psychocandy wrote:Beak> ei ehkä musiikillisesti ollut kovin kummoinen
Ja .pirkot vois kyllä edes hiukan ruuvata settilistaansa menevämpään suuntaan. Ja kitara oli melko hiljaa.
Onhan toi Biikki> vähän sellasta Portisheadin kolmoslevyn outtakes-kamaa. Ihan kiva, mut ei siinä galaksit räjähtele.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
muumipoimuri wrote:psychocandy wrote:Beak> ei ehkä musiikillisesti ollut kovin kummoinen
Onhan toi Biikki> vähän sellasta Portisheadin kolmoslevyn outtakes-kamaa. Ihan kiva, mut ei siinä galaksit räjähtele.
No siis, kyllähän se portisheadin pesee n. 6 - 2.
Jaa siinä oli Portishead-tyyppejä, muistelin että jostain tunnetusta bändistä mutten jaksanut tarkistaa ja mietin että varmaan joku metallibändi
Big Thief oli myös ihan kiva, mutta en niidenkään biisien tasoa kauheasti jaksaisi ylistää.
Millainen oli Haunted Plasma, näkikö kukaan?
Eksyin black boxista vahingossa takahuoneeseen. Big thiefin ovi oli auki.
Itku mandariini jää näkemättä kun astro can caravan päällekäin. Sit Raili, Mogwai, KXP. Ehkä Clark ja pitää tarkistaa millasta toi Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs on.
hesarin raportti: Onko Sideways jo Helsingin tärkein musiikkifestivaali? Ensimmäinen päivä oli täydellinen avaus kaupungin festarikesälle
p.s.
Pettikö Sidewaysin lipuntarkastus? Kävijä kertoo päässeensä festivaaleille ilman ranneketta
Oli muuten tosi kiva festari. Vasta Roisinin keikalla tuli niitä rasittavia ihmisiä, jotka tunkee takaa eteenpäin eivätkä edes yritä väistää. Jäävät sitten siihen johonkin ja ovat siinä jossain edessä muutaman minuutin hölisemässä ja lähtevät pois. En tajua miksi tunkea, jos ei kuitenkaan kiinnosta.
Last edited by leposi (17.06.2022 14:00)
ostin lipun tälle päivälle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
BEAK> oli mukava yllätys. Meinasin eka mennä Iceagea katsomaan, mutta parin foorumistin vanavedessä vaihdoin suunnitelmaa ja kyllä kannatti. Hyvä meininki ja hyvää musaa
Dino ihan pl, en jaksanut katsoa loppuun kun piti mennä pajauttelemaan ja varaamaan eturivin paikka Big Thiefiä varten. Se olikin sitten yks kovimpia vetoja mitä oon nähny sitten Thee Oh Seesin millään festareilla. Koko bändiä oli ilo katsella vuorotellen ja näytti siltä että todella nauttivat soittamisesta. Adrianne tietty lauloi upeasti ja tykitteli sooloja kuin mikäkin neil young. Aivan ihana yhtye Uuden levyn biisit toimi helvetin hyvin, mutta kohokohdat oli kuitenkin Not ja Contact. Toi jälkimmäinen varsinkin itelleni tosi rakas biisi. Roisinia katoin pari biisiä, ennen kuin alkoi väsyttää ja päätin lähteä kotiin.
Huomenna on nähtävästi paska keli. Harmi ettei The Avalanches ole Black Boxissa.
Beak oli
Roisin vitun pähee emäntä. Too hot!
Astro van caravan
Haunted plasma - noloo emoilua
Pekka Laineen missasin
Pigsit vielä ja sit vaipan vaihto hommii
Mogwai oli aika löysää tuuttii. Eikai bändi ole pilalla?
Mogwai oli aika löysää tuuttii. Eikai bändi ole pilalla?
Loppua kohden parani. Nyssoi Caribou, ihan jees mut oon jo alueen ulkopuolella, jatkuu huomenna
Gasellit päivän paras.
Nähtyjä: Litku, Ryley Walker, K-X-P, Clark, Mogwai, Joy Orbison, Caribou, josta lähdin tosin kesken jo kotiin, kaikki ihan hyviä. Tuntui että kokonaisuudessaan parempi päivä, vaikkei mitään täysosumia nyt ollutkaan.
Kiva fetstaripäivä. Kivointa oli ehkä Astro Can Caravanissa, mutta paljon kivoja keikkoja, ja mukava rento meininki alueella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
sataako maustareiden aikana? toisaalta ehkä parempi tähdätä suoraan cirkkeliin, sehän on sisätiloissakin
Sirkkelillä alotetaan.
Soli sit siin.
Circle
Olihan se ihan jees, ei kovin yllätyksellinen. Jännempiä oli keikat ennen. Ja taiteellisempia. Kohokohdat Ivy, lyhyeksi jäänet jaminypläykset ja terminal.
Dungen
Ihan jees
Molchat doma
Keskisarjan new wavea. Laulaja ei säväyttänyt.
Avalanches
Ihan jees, mutta tällä kertaa niin päin että levyllä parempi.
Altin gun
Ihan kiva.
Floating points
Ihan jees mutta aika perusjumputusta.
Pitää tarkastaa vielä millasta toi Vanishing twin olis ollu.
Vähä keskinkertanen päivä musan osalta lauantai.
Ruuista pad thai oli hyvä. Pitsa keskinkertasta, hamppari below avarage.
Pad Thai ei kyllä kovin kummoista ollut, mutta Levantin falafel-rulla iha jeba
Circlen terminaali pyramidi toimi, dungen iha pl, Avalanches jees, samoin Vanishing Twin. Floating Point yllätti, olikin teknotamppausta mutta sou not
Circle
Olihan se ihan jees, ei kovin yllätyksellinen. Jännempiä oli keikat ennen. Ja taiteellisempia. Kohokohdat Ivy, lyhyeksi jäänet jaminypläykset ja terminal.Dungen
Ihan jeesAvalanches
Ihan jees, mutta tällä kertaa niin päin että levyllä parempi.
Samikset näihin. Dungen oli paremmassa tikissä taannoin Flow'n 360 lavalla ja se oli muutenkin parempi asetelma tuolle bändille, kuin päälava.
Päihteitä meni kahden festaripäivän aikana:
- 1 Brooklyn IPA
- 0,4 g sativaa
Halvaksi tuli Kivat festarit vaikka lauantai olikin torstaita laimeampi.
Mitkäs ne nyt sitten oli parhaat esiintyjät festivaaleilla?
Beak, Astro can caravan, Raili, KXP, Circle
Kyllähän se sideways on ollut suomen paras festivaali jo pitkään.
- ei liian iso, maltillisesti yleisöä
- keikat alkaa just sillo ku pitää
- paljon muutakin ohjelmaa kuin viihdemusiikkia junteille.
Kyllä se näi vaa on että tavallinen musiikki on aika tylsää.
No olikos se nyt outoa olla pitkästä aikaa festareilla ja ihmisten seassa? Ei tietenkään ollut. Vanha normaali jylläsi
Alle 10 alkoholillista juomaa meni koko tapahtumassa. Alkoholittomimmat festarit ikinä.