You are not logged in.
enpä muistanutkaan että tää on taas jo torstaina alkava eli pitää ottaa perjantai vapaaksi. vähän taas huolestuttaa että onko toi käänteinen esiintymisjärkkä eli koko festareiden mielenkiintoisin esitys, pekka laine & the enchanted liian aikaisin, toisaalta torstaina pääsee varmaan nopeasti duunista tonne ja tuskin se nyt ihan aamulla alkaa.
veikkaan et teini-pää kans joskus kolmelta lauantaina, ja sitten harmittelen että näkemättä jäi taas kerran
JUMALAUTA DINOSAUR JR.!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111111111111
meemiartisti mac de marco valitettavasti perunut
samoin oneohtrix point never
mutta floating points lisätty dinon ohella
ei tunnu aivan mahdottomia päällekkäisyyksiä olevan, PAITSI: teini-pää ja avalanches
ei tunnu aivan mahdottomia päällekkäisyyksiä olevan, PAITSI: teini-pää ja avalanches
Valitsen Cassandra Jenkinsin.
siis miksi tänne ei ole myynnissä 2 päivän lippua torstai+lauantai?
Last edited by jookcha (17.05.2022 10:10)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
siis miksi tänne ei ole myynnissä 2 päivän lippua torstai+lauantai?
Juuh
Mulla on lauantai lippu jo kahden vuoden takaa, joten ostan nyt sitten vissiin yksittäisen torstai lipun sen lisäksi. Vai tuleeko halvemmaksi päivittää vanha lippu kolmen päivän lippuun
Yves Tumor ja Big Thief päällekkäin
Last edited by Firon (17.05.2022 17:19)
Se on ens viikolla saatana. Galaksies are explosion
Last edited by muumipoimuri (07.06.2022 17:52)
Eli identtinen edellisiin. Suits me.
Torstaille tuli ostettua lippu.
Tuntuu kuin +22°
Puolipilvistä ja poutaa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Torstaille tuli ostettua lippu.
Tuntuu kuin +22°
Puolipilvistä ja poutaa
jookcha wrote:Torstaille tuli ostettua lippu.
Tuntuu kuin +22°
Puolipilvistä ja poutaa
Näinhän se on.
tiukka toimintasuunnitelmani:
To
16:20 22-Pistepirkko
17:30 pekka Laine
19:45 Dinosaur Jr.
20:45 Big Thief
21:45 Roisi Smurffi
Pe
17:15 Litku Klemetti
19:00 K-X-P
21:00 Mogwai
...
La
17:20 Maustarit x Agents
18:15 Circle & Dawkins
21:00 Avalanches
(21:15 Teini-Pää)
...
ehkä jotain muutakin emt. torstai selkeästi paras päivä ennakkoon katsoen
Torstaina voi lähtee jo ennen kasii himaa.
Big Thieffin jälkeen himaan nukkumaan ja perjantaina duuniin.
Perjantai kiinnostaa, mutta en ole menossa.
Torstaina voi lähtee jo ennen kasii himaa.
lol eikö dino maistu? tai haunted plasma, jossa mm. pazuzu ja kxp-väkeä? itse otin suosiolla perjantain vapaaksi mutta ei ole tarkoitus örveltää festeillä, pari kallista brooklyn bisseä vain jos nestehukka uhkaa
Perjantaina 6.30 työvuoro, eli Roisismurffi jäänee välistä, Isovoroa ehkä jään kattelemaan. Sepikka olis kyl mainio nähdä, mutta en tiiä jaksaako. Harmi kun Dinojunnu ja Ela Minus ovat päällekkäin. Perjantaina eka kiinnostava vasta Pigspigspigs, joten siinä ehtii duunin jälkeen vetää hyvät välikuolemat ennen ku lähtee pelipaikoille. Onneksi voi olla etävuorossa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Torstai
19:00 - 19:45 Iceage
19:45 - 20:45 Dinosaur Jr.
20:45 - 21:45 Big Thief
21:45 - 23:00 Róisín Murphy
Lauantai
18:15 - 19:10 Richard Dawson & Circle
19:10 - 20:00 Dungen
21:00 - 22:00 The Avalanches
Tuntuu kuin +22°
Puolipilvistä ja poutaa
Tuntuu kuin +17°
Melkein selkeää ja poutaa
vittu et karkaa
eiköhän se vielä sateeksi muutu
muumipoimuri wrote:Torstaina voi lähtee jo ennen kasii himaa.
lol eikö dino maistu? tai haunted plasma, jossa mm. pazuzu ja kxp-väkeä? itse otin suosiolla perjantain vapaaksi mutta ei ole tarkoitus örveltää festeillä, pari kallista brooklyn bisseä vain jos nestehukka uhkaa
Ei kyl dinot lähe. Haunted plasma liian myöhään ku sitä ennen ei oo erikoisohjelmaa tarjolla. Pekka Laine vois kyl olla semmonen et siin on jotain järkee.
tiukka toimintasuunnitelmani:
To
16:20 22-Pistepirkko
17:30 pekka Laine19:45 Dinosaur Jr.
20:45 Big Thief
21:45 Roisi SmurffiPe
17:15 Litku Klemetti19:00 K-X-P
21:00 Mogwai
...
La
17:20 Maustarit x Agents
18:15 Circle & Dawkins21:00 Avalanches
(21:15 Teini-Pää)...
ehkä jotain muutakin emt. torstai selkeästi paras päivä ennakkoon katsoen
siellähän ois perjantaina joy division etkä oo menossa?
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
eno tutustunu joy orbisoniin vai mikä se oli, voi olla hyväkin, ans kattoo ny mitä tulee tsekkailtua
asia kunnossa
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Hyvä muutos Dinot. Sai mut ostamaan lipun tossa pari viikkoa sitten. Yhden päivän jaksaa, vaikka jo nyt väsyttää.
Piikki päivän paras, ei epäilyksiä. Hiljaisuudesta huolimatta. Aika jännä että sisällä bläkboxissa pitää himmailla volumen kanssa.
Haunted plasma saattaa kyl olla vielä parempi...
Misä radiopuhelimet