You are not logged in.
Painavaa kesäpohdittavaa podcastissa: millä artistilla on täydellisin diskografia?
Yksi vastaus kysymykseen voisi olla "yllättäen" circle. Perustelut:
- Enemmän 5/5 levyjä kuin kenelläkään muulla.
- Alle 10% keskinkertaista tai huonoa.
- Helvetin monipuolinen.
Mutta olisko parempi vaihtoehto kuitenkin joku jolla on väh 5 levyä ja pelkkää timanttia. Mikä se olisi
Last edited by muumipoimuri (03.06.2022 21:59)
Mutta olisko parempi vaihtoehto kuitenkin joku jolla on väh 5 levyä ja pelkkää timanttia. Mikä se olisi
the jesus and mary chain
muumipoimuri wrote:Mutta olisko parempi vaihtoehto kuitenkin joku jolla on väh 5 levyä ja pelkkää timanttia. Mikä se olisi
the jesus and mary chain
Talk Talk.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
tuolta löytyy melkoinen läjä john peelin ohjelmia
Jees
Marginaaleissa räpännyt suomalaisartisti NaharY teki erään vuoden 2022 parhaista kappaleista
No ei toi ihan kauheeta oo. Mutta joo ei.
Varmaan ensimmäiset vanhan rokin ja erikoismusan levyt mitä tuli hankittua.
Led zeppelin Houses of the holy
Pink floyd Dark side
Zappa Apostrophe
Jethro tull Thick as a brick
Can Tago mago
Sonic youth Bad moon
YUP t&tt
Circleen tutustuminen tapahtui vasta teenage-adulthood vaihteessa niin jätetään ne pois.
Last edited by muumipoimuri (11.07.2022 19:59)
Jos teini-iän määritelmä on 13-19-vuotias niin sitten:
Ismo Alanko : Jäätyneitä lauluja, Taiteilijaelämää
Queen : Greatest Hits II
Metallica : Kill ’em all, Ride the Lightning, Load, s/t
Offspring : Smash
Cmx : Discopolis, Vainajala, Kolmikärki
Yup : Homo sapiens, Outo elämä, Yövieraat
Abdoluuttinen Nollapiste : Muovi antaa periksi, Suljettu
The Cure : Bloodflowers
Sonic Youth : Murray Street
Smashing Pumpkins : Adore, Siamese Dream
Marilyn Manson : Mechanichal Animals
Nine Inch Nails : The Fragile
Pink Floyd : Dark Side, The Wall
Leonard Cohen : Songs of Love and Hate, Ten New Songs
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Muusikko Pedro Hietanen, 73, sairastui vakavasti
– Olen kaikesta kiitollinen ja onhan tämä ollut tähän asti kiintoisa matka, musiikin ja viihteen monitoimimies Pedro Hietanen sanoo.
Uuutta nuorison suosikkimusiikkia. Ensireaktio oli että täyttä paskaa. Mutta ei se nyt niiin paskaa olekaan. Retroilu trendaa edelleen.
Jäin miettimään omia teini-iän kuunteluita. Vaikka lapsena olinkin kuunnellut jotain Twisted Sisteriä ja Eppu Normaalia, oli siinä välissä monta vuotta jolloin en käytännössä kuunnellut ollenkaan musiikkia. Pearl Jamin Tenin ostin 14-vuotiaana ja tuo olikin oikeastaan ensimmäinen mistä aidosti pidin. Olin äänittänyt kavereilta Metallicaa ja vastaavia, mutta en niistä kuitenkaan oppinut tykkäämään.
Vuotta myöhemmin innostuin ensin Bad Religionista ja sen jälkeen tuli Dinosaur Jr, Buffalo Tom ja Ned's Atomic Dustbin. Sitten Pavementin Wowee Zoween myötä yhä enemmän kaikkia jenkki-indien nimiä joita MTV:n yöohjemista ja Radiomafian Marginaalista sekä Räkärodeosta sattui kuulemaan. Teenage Fanclub oli niin ikään iso juttu. Olihan se todella yksipuolista ja sellaisena jatkui vielä vuosia eteenpäin.
Music from the 1990s is more popular than music from any other decade right now — even current tunes. https://t.co/nwGrxTRXgl
— Axios (@axios) July 13, 2022
En nyt keksi muutakaan topikkia, joten:
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
En nyt keksi muutakaan topikkia, joten:
en muista onko täällä topikkia "noloimmat musatunnustukset" tms. mutta tämä biisi soi äsken tv:ssä ja mietin toki heti että wau, public enemy, mutta sitten mietin että hetkinen, onkohan ne vain sämplännyt tätä siihen he got gameen ja näinhän se olikin
ja biisin nimen olen kuullut usein mutta enpä ollut vissiin koskaan kuullut itse biisiä
Mistä suomalaiset löytävät uutta musiikkia? Nuorilla korostuu yksi kanava, jota aikuiset eivät käytä
tähän ei varmaan tarvitse leikkia klikinsäästäjää, eiköhän kaikki arvaa sen kanavan, itse en kyllä sinne mene ja muutenkin olen sitä mieltä että instastakin saisi poistaa kaikki videot ja jos joskus jotain vahingossa katson niin ilman ääntä
Ennen levy-yhtiöissä oli bullshit-filtteri, enää ei ole. Et saanut diiliä ellei musa ollut hyvin soitettua ja hyvää. Nykyään vittu noin 60–70 000 biisiä Youtubessa on jengin himassa tekemää skeidaa. Mä en snaijaa. Enää ei ole bullshit-filtteriä ja sellainen pitäisi olla.
hyi helvetti että se ram pam pam on paska biisi, nykyään suljen radion jos kuulen sen
Ville Valon tuleva levy normi musta vinyyli 52,99€
CD 28,99€
Kasetti 21,99€
Ei sillä että itse olisin näihin koskemassa sadan metrin seipäälläkään.
Ville Valon tuleva levy normi musta vinyyli 52,99€
CD 28,99€
Kasetti 21,99€Ei sillä että itse olisin näihin koskemassa sadan metrin seipäälläkään.
nyt kaikki hamstraamaan tulevia keräilyharvinaisuuksia, kerää koko sarja
en muista onko tätä vielä ollut täällä:
Kriitikko arvioi asiakaspalveluiden jonotusmusiikit: mestariteoksia ja "kauheaa tuubaa"
Teoston ja Musiikkituottajat – IFPI ry:n teettämän Musiikinkuuntelu Suomessa 2022 -tutkimuksen mukaan viime kesän tunnetuin ja suosituin kappale oli Ramses II:n Villieläin. Muita kyselyyn vastanneiden useimmiten mainitsemia kappaleita olivat Olli Halosen Suomen kesä, JVG:n Amatimies, Olli Halosen Pohjola sekä Portion Boysin Vauhti kiihtyy.
montako näistä ootte kuulleet? amatimies tuntuu soineen joka paikassa, vauhti kiihtyy myös kuultu useamman kerran ja mahdollisesti kerran tai pari olen kuullut ainakin pätkän villieläintä, mutta biisi kuulosti niin mitäänsanomattomalta ettei ole jäänyt millään lailla mieleen. olli halosesta en ole ennen kuuluitkaan edes nimeltä, mitähän musiikkityyliä edustaa? ei tosin kiinnosta edes tietää
No en yhtäkään. JVG nimenä tuttu
Olli Halosen musiikkityyli on Arttu Wiskari.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olli Halosen musiikkityyli on Arttu Wiskari.
onko mökkitien artisteja?