You are not logged in.
muumipoimuri wrote:ydis wrote:burgerimiehen uusi kausi :pray:
Etkai sä oikeesti tätä?
Todellakin. Kaikki burgerimiehen jaksot katsottu. Erittäin viihdyttävää settiä ja äijillä tuhdit mättö setit lautasilla joka jaksossa.
Katotsä sitä selvinpäin?
ydis wrote:muumipoimuri wrote:Etkai sä oikeesti tätä?
Todellakin. Kaikki burgerimiehen jaksot katsottu. Erittäin viihdyttävää settiä ja äijillä tuhdit mättö setit lautasilla joka jaksossa.
Katotsä sitä selvinpäin?
Se on suhteellista
Kyllä Jeeves hoitaa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Otin kokeilukauden Apple TV+:aa ja sieltä Foundation sekä Afterparty.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Better call Saul 6. On se kova sarja.
Poikkeuksellisen hyviä sarjoja tulee 2-3 vuosikymmenessä.
Mitkä oli edellisen vuosikymmenen tuollaiset sarjat?
bzort glorf bööth
Mitkä oli edellisen vuosikymmenen tuollaiset sarjat?
1. Twin Peaks the Return 2. Olive Kitteridge 3. Chernobyl 4. M/S Romantic 5. Black Mirror 6. Game of Thrones 7. Fleabag 8. The Night of 9. Barry 10. Bodyguard
Tollasen listan väsäsin mielessäni eilen nopeesti kun keskusteltiin vuosiykymmenen parhaista sarjoista. Monia muita en sitten jaksanutkaan katsoa loppuun. Varmaan parempiakin on, jonkun Mad Menin jätin seitsemän jakson jälkeen kesken ja Breaking Badin kolmoskaudella kesken.
Tällä vuosikymmenellä draamasarjojen kärkeen pomppas mulla ainakin toi Salainen agentti Harry Palmer. Dokkarisarja Can't Get You Out of My Head on tietenkin ylivertainen.
hiirimattona wrote:Mitkä oli edellisen vuosikymmenen tuollaiset sarjat?
1. Twin Peaks the Return 2. Olive Kitteridge 3. Chernobyl 4. M/S Romantic 5. Black Mirror 6. Game of Thrones 7. Fleabag 8. The Night of 9. Barry 10. Bodyguard
Tollasen listan väsäsin mielessäni eilen nopeesti kun keskusteltiin vuosiykymmenen parhaista sarjoista. Monia muita en sitten jaksanutkaan katsoa loppuun. Varmaan parempiakin on, jonkun Mad Menin jätin seitsemän jakson jälkeen kesken ja Breaking Badin kolmoskaudella kesken.
Tällä vuosikymmenellä draamasarjojen kärkeen pomppas mulla ainakin toi Salainen agentti Harry Palmer. Dokkarisarja Can't Get You Out of My Head on tietenkin ylivertainen.
Joo näistä numerot 3. - 5. eli 2-3 vuosikymmenessä. Twin peaks ja Barry oli myös ihan hyvä.
Viime vuosikymmenen kovimmat tais olla nämä (yhden kauden minisarjat ja edelleen jatkuvat sarjat jätin pois).
1. Treme
2. Boardwalk Empire
3. Mad Men (tosin alkoi jo 2007)
4. Rectify
5. Halt and Catch Fire
6. Black Mirror
7. Utopia
8. the Detectorists
9. the Americans
10. Skam
Otin kuukaudeksi Netflixin koska Russian Dollin kakkoskausi. Myös Mike Myersin Pentaverate kiinnostelee.
En kattele nytte, mutta tätä topsua selailin ja pakko todeta, että Fleabag on yks kaikkien aikojen paras sarja. Sydämestä kourasee kun edes ajattelen sitä. Toinen sarja, josta on jääny kans jälkihehku on Maid (Netflixissä ainakin). En oo koskaan halunnu lapsia, mut siitä tuli semmonen fiilis, että haluan lapsen, yksin. Sit on elämällä joku tarkoitus, elelen mun lapsen kanssa ja me ollaan kaikkien aikojen paras parivaljakko. Haluisin kattoa sen uudelleen, mut jotenkin en uskalla, pelkään, et se ei oliskaan niin hyvä ku ekalla kerralla.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Piti tehdä uudet tunnukset kun ei vanhat muistuneet vanhan mieleen. Mutta mielestäni jos puhuu parhaista tv-sarjoista viimeisen kahden vuosikymmenen aikana, vaikea on sivuuttaa Ricky Gervaisin tuotoksia. Mielipiteitä on varmaan monia mikä on The Officen jälkeen paras mutta ainakin omaan makuuni tämä viimeisin After Life oli omalla sympaattisella ja viisaalla tavalla jopa The Officea päräyttävämpi elämys. Hyviä listauksia tuossa yllä noin muutoin.
Piti tehdä uudet tunnukset kun ei vanhat muistuneet vanhan mieleen. Mutta mielestäni jos puhuu parhaista tv-sarjoista viimeisen kahden vuosikymmenen aikana, vaikea on sivuuttaa Ricky Gervaisin tuotoksia. Mielipiteitä on varmaan monia mikä on The Officen jälkeen paras mutta ainakin omaan makuuni tämä viimeisin After Life oli omalla sympaattisella ja viisaalla tavalla jopa The Officea päräyttävämpi elämys. Hyviä listauksia tuossa yllä noin muutoin.
Tämä on hyvä huomio. Derek ja Ricky Gervais show heittämällä vuosikymmenen poikkeuksellisiin. Ehkä se 2-3 vuosikymmenessä oli liian rankasti sanottu. Oisko 5. Nyt ei siis puhuta hyvistä, oikein hyvistä, vaan poikkeuksellisesta kärkikastista.
Au pairit Panamassa
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Au pairit Panamassa
Tää sarja saa aikaan pahempia sydämentykytyksiä ku kauhuleffat tai mikään muukaan. Joudun oikeesti välillä vähän puhaltelemaan ja muistuttamaan itseäni, että olen turvallisesti omalla kotisohvalla, enkä vieraiden ihmisten nurkissa huolehtimassa heidän jälkikasvustaan. Ahdistavaa katottavaa, mutta myös kiehtovaa, koska tuo tosiaan olis henkilökohtainen painajaiseni.
*
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Au pairit Panamassa
Katsoin sattumalta jakson Irlannin kautta ja heti tuli himo katsoa kaikki kaudet. Olen nähnyt vain sen ekan missä oltiin Englannissa.
Katsoin tässä just The Dropoutin. Aikamoista menoa. Kelpo sarja. 7/10 pistettä.
The Expansen aloitin. Eka kausi katsottu. Aikasta hyvää menoa!
Last edited by leposi (28.05.2022 13:36)
Pysäyttäkää Nyqvist
Kaksi jaksoa katsottu. Ihan hassu.
Pysäyttäkää Nyqvist
Yhden jakson perusteella kuin laimea Vääpeli Körmyn moderni sarjaversio.
leposi wrote:Pysäyttäkää Nyqvist
Yhden jakson perusteella kuin laimea Vääpeli Körmyn moderni sarjaversio.
Sen verran annettava krediittiä, että se suomalaista tappajaa esittävä tyyppi oli tavallaan ihan vakuuttava, olispa ollut käsis ja ohjauskin jostain kotoisin.
Toki siis katsottu vain yksi jakso, mutta näin nämä asiat koetaan.
Peep Show Britboxista.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
We Own This City oli aikasta hyvä. Tekee mieli katsoa The Wire uudestaan.
Assayasin Irma Vepin ekan jakson kattelin eilen. En ihan tajua miks toi on pitäny tehdä, mutta kokeillaan ehkä pari jaksoa vielä. Musat on tehnyt Thurston Moore -niminen tyyppi.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Nathan Fielderin The Rehearsal on niin poikkeuksellinen televisioviihteen jalokivi etten tiedä mitä pitäisi sanoa. Sarjan eka jakso löytynee jostain HBO:n palvelusta.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
Atlantan kolmoskausi korkattu
Emmerdalea ensi viikolla taas vain yksi jakso päivässä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Areenaan tullut tanskalainen Orkesteri meneillään ja pian jo katsottukin. On kyllä erinomaisen hauska.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Areenaan tullut tanskalainen Orkesteri meneillään ja pian jo katsottukin. On kyllä erinomaisen hauska.
Juu tämä
Columbo.
Better Call Saul tuli eilen päätökseen. Tähän kun liitetään Breaking Bad niin siinä on semmonen saaga että tätä ei ylitetä 20 vuoteen.