You are not logged in.
elikkäs keväältä ensin juhannukseen ja siitä syssymmälle siirretty record store day -pelleily jakautuu nyt sitten kolmelle päivälle, joista ensimmäinen on ensi lauantaina. itsehän skippaan tämän humpuukin ja lähden mökille, mutta tyler the creatorin cherry bomb -vinska (ei se instru, vaan oikea, tai miksei sekin, mutta ehkä liian kallista ) pitäis kyllä saada hankittua. luultavasti loppuvat heti eikä riitä nettikauppaan ja sitten saa miettiä pitääkö satasella tilata discogsista myöhemmin :center:
vittu mitä paskaa tämmöiset pelletapahtumat
vai onko joku forumisti 100% varmuudella menossa ja vois mulle tuon poimia korvausta vastaan?
pale saintsin mrs. dolphin kiinnostais vähe myös, mutta kun alkuperäinen japani-cd, barging into the presence of god 12" ja half-life 12" löytyy jo niin mitäpä tuolla oikeastaan...
Emmäkään jaksa ees kattella näitä enää.
Tuanoi saatana.
Olihan tää kova juttu joskus 2011 ehkä.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Olihan tää kova juttu joskus 2011 ehkä.
siel ois lauantaina toi charli xcx vroom vroom exclusiivisena rsd vinyylijulkaisuna tarjolla, että pitäskö sun se hommaa kuitenkin
Last edited by gray charlie (26.08.2020 12:11)
tttttttttthhhhhhhhhhhhhhhhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrsssst
Kyllähän se kakskymppiä on sopiva hinta one-sided singlestä https://www.levykauppax.fi/single/pink_ … 07/#674934
Tuanoi saatana.
Vieläkin on ensimmäinen RSD release ostamatta.
bzort glorf bööth
Vieläkin on ensimmäinen RSD release ostamatta.
tänään uusi yritys kun on syksyn kolmas RSD?
songs for drellan uusintapainos kiinnostais, mutta lienee superkallis ja limited ja oon täällä landella
^ vohoi vittu, 36 eååh äxässä, mutta rolling recordsissa 32, mutta eipä onnistu osto tällä helevetin vanhalla miniläppärillä, hyytyy siinä vaiheessa kun yritän klikata maksu noudettaessa, ei onnistu muukaan. toivottavasti huomenna vielä saatavissa
^ lol, no kännykällä onnistui tilaus. pitäis varmaan tänne landelle hankkia parempi masiina.
Huomenna vissiin taas tämä, se joku Flaming Lips kiekko vois vähän kiinnostaa tai chemical Brothersin uus maxi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ei jaksa enää.
Ehken tue, tai en tiijä, tuskin ainakaan RSD-levyillä, en ees tiijä mitä on tarjolla lol.
Ei jaksa enää.
Eipä oo moneen vuoteen. Kivoja julkaisuja sielt kyllä toisinaan tulee, mutta pidän aika ankeana säädellä tavaran tuotantoa tuollaisen cash grabin nimissä.
Tilasin nyt sen Flaming Lipsin tuplalevyn, toki äxässä 6eååh kalliimpi q rollingissa, mutta sieltä oli näköjään loppu
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Aina on jäänyt väliin ja näin jäi tänäkin vuonna.
bzort glorf bööth
Aina on jäänyt väliin ja näin jäi tänäkin vuonna.
entä nyt lauantaina?
RSD on niin kakstuhattakymppiä.