You are not logged in.
levyllinen daniel johnston -covereita tulossa:
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Tuli hiljattain ostettua tuo Built to Spillin Daniel Johnston -coverlevy. Välityö toki, mutta varsin kiva sellainen. Kevyttä indiepoppia, joka eroaa täysin esimerkiksi siitä noin 25 vuoden takaisesta Some Things Last a Long Time -versioinnista. Oma suosikkini levyltä on Life In Vain. Mainittakoon nyt vielä, että Daniel Johnstonin tuotanto noin muuten ei ole mulle niin hirveän tuttua.
Nevö foget kun sönkötin Doug Martschille semifinalissa monta kertaa "you are my hero, you are my hero" ja se oli vaan että "älä nyt viitti hassis"
Pannan tälle vielä :pint::peuk:
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Boise Cover Bandin Unoriginal Artists on aika mainio, kuten oli myös Built to Spillin viimevuotinen Daniel Johnston -levy. Harmi, että Built to Spillin omat biisit eivät ole samaa tasoa.
Boise Cover Bandin Unoriginal Artists on aika mainio
Saakohan vinskaa muuta kuin bandcampin kautta?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Purr Mentula wrote:Boise Cover Bandin Unoriginal Artists on aika mainio
Saakohan vinskaa muuta kuin bandcampin kautta?
En kyllä osaa sanoa. Painos on ymmärtääkseni aika pieni
Built To Spill Announce First New Original Album In 7 Years, 'When The Wind Forgets Your Name'
When The Wind Forgets Your Name is out in September (yes, this will be a five-month rollout). It’s the first new Built To Spill album since 2015’s Untethered Moon, and it finds BTS mastermind Doug Martsch backed by two members of the Brazilian psychedelic jazz-rock band Oruã, Le Almeida and João Cases. Oruã will open for Built To Spill on tour this year, but onstage Martsch will be joined by his new lineup of Melanie Radford and Teresa Esguerra.
TRACKLIST:
1 “Gonna Lose”
2 “Fool’s Gold”
3 “Understood”
4 “Elements”
5 “Rock Steady”
6 “Spiderweb”
7 “Never Alright”
8 “Alright”
9 “Comes A Day”
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Uus lätty ihan mukav.
how they run this show.
Tulevat kesällä Eurooppaan, jotain keikkaa vopisi harkita.
Last edited by Hassuttelija (25.01.2023 21:50)
how they run this show.
Uus lätty ihan mukav.
Yllättävän kova lätty khyl
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hassuttelija wrote:Uus lätty ihan mukav.
Yllättävän kova lätty khyl
Olisipa Rocksteady jätetty pois, niin olisi mukava kahdeksan biisin kokonaisuus Perfect From Now Onin tapaan. Vuoden parhaita kyllä tuollaisenakin, joskaan en usko että koskaan opin kyseisestä biisistä pitämään.
Last edited by metsäkukkia54 (26.01.2023 08:36)
Mikäs Rocksteadyssa tökkii?
how they run this show.
^Se on se reggaehko vai pitäisikö tässä tapauksessa sanoa rocksteadymainen poljento joka tökkii. Jossain yksittäisessä biisissä ollut aiemminkin moista havaittavissa. Martsch kai itse kuuntelee aika paljon kyseistä genreä, joten sikäli melko vähällä on päästy.
Last edited by metsäkukkia54 (27.01.2023 08:50)