You are not logged in.
Hautalehto: Kylmä syli
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Dalgliesh
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Midnight Mass. 6 jakson minisarja Netflixistä. Kauhua, perhedraamaa, katumusta, siivekäs mörkö... yllättävän hyvä, suosittelut.
Midnight Mass. 6 jakson minisarja Netflixistä. Kauhua, perhedraamaa, katumusta, siivekäs mörkö... yllättävän hyvä, suosittelut.
Täähän ihan kiinnostais mut täähän on Mike Flanaganin tuotantoa eli jumpscare säikyttelyä? En halua katsoa semmosta.
Markku wrote:Midnight Mass. 6 jakson minisarja Netflixistä. Kauhua, perhedraamaa, katumusta, siivekäs mörkö... yllättävän hyvä, suosittelut.
Täähän ihan kiinnostais mut täähän on Mike Flanaganin tuotantoa eli jumpscare säikyttelyä? En halua katsoa semmosta.
Kyllä tässäkin on paljon muuta contentta. Hienosti kuvattu ja draamakin toimii. Tykkäsin, vaikka aloin kattomaan epäilevällä asenteella.
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Berlin Alexanderplatz
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Katsoin yhden jakson West Wingiä, ku oli ilmestyny H B O :lle, ja saatanpa katsoa toisenkin.
Katsoin yhden jakson West Wingiä, ku oli ilmestyny H B O :lle, ja saatanpa katsoa toisenkin.
Aloitin kans tän muutama viikko sitten. Viaplayltä katson.
If you like a good binge I’m completely addicted to Bordertown on Netflix. This thriller from Finland is brilliantly written, acted, directed and shot. It’s totally gripping and fascinating. You need to be subtitle tolerant. I think it’s magnificent.
— Eric Idle (@EricIdle) January 17, 2022
= Sorjonen
Last edited by muumipoimuri (18.01.2022 14:07)
^ kommenteissa ylistetään myös.
Kari Sorjonen, new age detective, runs, wears Lululemon style activewear, is engaged with his daughter, but is haunted by demons, with his tough as nails sidekick, Lena Jaakkola. I love it….the scenery, the cinematography,the winter..the other characters. It is awesome.
— Michael Cuddihy (@Wbaz54) January 17, 2022
Mä en kyl tiiä onks Ville Virtanen mikään maailman paras näyttelijä. Mut onhan se varmaan eksentrinen ulkomaalasille. Se mikä on suomilaisille käppää kotimaista tuotantoa on ulkomaalaisille hienoa ja eksoottista.
Time - sovituksen aika.
Tuli lusittua tämä vankiladraama yhdeltä istumalta. Sean Bean vetää hienosti alkoholisoituneena opettajana
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Peacemaker
Jaksan supersankarini komediamuodossa.
Euphoria
Huumeita, seksiä ja helvetin toksista zoomer-meininkiä. Kyllähän mä tästä nautin.
Time - sovituksen aika.
Tuli lusittua tämä vankiladraama yhdeltä istumalta. Sean Bean vetää hienosti alkoholisoituneena opettajana
Aloitin tämän
Harmittaa kun missasin Deutschland 89:n, koska en tajunnut että ne jaksot katoaa heti viikko ilmestymisen jälkeen Areenasta
Harmittaa kun missasin Deutschland 89:n, koska en tajunnut että ne jaksot katoaa heti viikko ilmestymisen jälkeen Areenasta
Katsoin tätä kaksi jaksoa ja lopetin. Ei jotenkin jaksanut kiinnostaa yhtään. Aiemmista olen pitänyt.
Sucksession 3 katsottu. 20-luvun paras sarja. Poikkeuksellisen hyviä sarjoja tulee 2-3 vuosikymmenessä. Eli odotellaan seuraavaa koskus '25-'26.
Sucksession 3 katsottu. 20-luvun paras sarja. Poikkeuksellisen hyviä sarjoja tulee 2-3 vuosikymmenessä. Eli odotellaan seuraavaa koskus '25-'26.
Mitkäs oli edelliset poikkeuksellisen hyvät sarjat?
muumipoimuri wrote:Sucksession 3 katsottu. 20-luvun paras sarja. Poikkeuksellisen hyviä sarjoja tulee 2-3 vuosikymmenessä. Eli odotellaan seuraavaa koskus '25-'26.
Mitkäs oli edelliset poikkeuksellisen hyvät sarjat?
Kymppiluvulta ainaki Derek. Ja breaking bad kuuluu kans kymppiluvunkin puolelle. Pitäs selata katseluhistoriaa muistin virkistykseksi.
Farmi Suomi
Suurin pudottaja Suomi
Ruokamatka Cornwalliin
Farmi Suomi
Suurin pudottaja Suomi
Ruokamatka Cornwalliin
emmerdale
koko suomi leipoo
masterchef suomi
kymmenen uutiset
A-studio
Efter nio
Yle Uutiset 20:30
Uutiset hyi helvetti
Parin viikon sisään alkaa se joku lego-ohjelma jossa on Liimatta ja myös burgerimiehen uusi kausi :pray:
Minä en viihdettä junteille ohjelmia katso. Paitsi vähä vihakatson sivusilmällä.
Roskaviihde on usein rentouttavaa, ja kyynikko minussa arvostaa kaupallisen median kaiken toiminnan läpäisevää ihmisvihaa “tässä teille taas ö-luokan julkkiksia jossain farmilla/saarella/talossa haistakaa paska koko suomen kansa te ette ole ansainnet parempaa ja ajetaas toi YLE tässä samalla alas”
Righterous Gemstones
John Goodman
Ainoot viihdeohjelmat mitä suomen telkkarista tällä hetkellä tulee mitä kiinnostaa OIKEESTI kattoo on Pitääkö olla huolissaan,... Ja siinä ne tais ollakki.
burgerimiehen uusi kausi :pray:
Etkai sä oikeesti tätä?
ydis wrote:burgerimiehen uusi kausi :pray:
Etkai sä oikeesti tätä?
Todellakin. Kaikki burgerimiehen jaksot katsottu. Erittäin viihdyttävää settiä ja äijillä tuhdit mättö setit lautasilla joka jaksossa.