You are not logged in.
Julkaisematon
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
The Land of... saapu. No ohan täsä mukavaa mäiskettä, mutta ei tämä kyllä kahen ekan levyn tasolle yllä, ei millään. Kyll toi elektroonisempi kausi sopii mun makuun paremmin.
ai niin, oon unohtanu vastata musasuositus-topikkiin. ihan kivat soundit noilla vanhoilla levyillä näytteiden perusteella, mut tiedä sitten noiden biisien laadusta. ainoa ministry-levy joka hyllystä löytyy on psalm 69 ja sillä ne hittibiisit on kyl hyviä.
ihan kivat soundit noilla vanhoilla levyillä näytteiden perusteella, mut tiedä sitten noiden biisien laadusta.
no pitää tsekkailla vielä tarkemmin kunhan ehtii. toki nää ois pitäny kuulla jo aikanaan...
Tämmönen dokkari. Kuvattu joskus 1996 -kiertueella. Mukana mm. the jesus lizard (david yow munasillaan) ja laika & the cosmonauts.
Aikamoinen meno. Sekava Al Jourgensen neula kädessä horisemassa vainoharhaisena syviä syntyjä.
En oo koskaan pahemmin kuunnellut ministryä. Löytyy joku alelaarista ostettu remix-kokis, joka ei muistaakseni oo kummoinen. Pitäis varmaan ne rujoimmat levyt tsekata.
Vittu että jourgensen on vanha ukko.
Last edited by Phlegm (02.07.2017 00:13)
Toi dokkari pitää kattoa koska tavallaan kiinnostaa. Bändiä ei ole ihan kauheasti tullut kuunneltua 90-luvun alun jälkeen
Last edited by Luppakorva sikailee taas (02.07.2017 00:30)
Olen pieni nalle vain, pullea. Lasten kanssa viihdyn ain. Olen pieni nalle vain, pörheä. Lapset mua rakastaa.
näiltä on näköjään just ilmestynyt uus levy. uskaltaiskohan kuunnella.
ps. BÖÖNIN INSAAAAID BÖÖNIN INSAAAAAID
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tolta uudelta levyltä julkaistiin youtubessa aika paljon biisejä videoina ennen levyn varsinaista julkaisua. Kuuntelin ne ja olivat kyllä suorastaan ahdistavan väsynyttä kökköä, jonka perusteella en ole tota levyä sitten sen enempää ajatellutkaan. Koko levyä en siis ole kuullut, mutta noiden biisien perusteella uskoisin, että tämä Imperiumin arvostelu on varsin lähellä omia tuntemuksiani.
Al Jourgensen tänään 60 vuotta. Hän on näitä ihmisiä, joiden olisi kaiken järjen mukaan kuulunut kuolla joskus parikymmentä vuotta sitten.
Tänään tuubin algoritmi suositteli mulle uutta Lead into Goldin levyä. En ollut ollut tietoinen Lead into Goldin uudelleenaktivoitumisesta, näköjään jo 2018 on tullut edellinen levy pitkän tauon jälkeen. Uuden levyn nyt kuuntelin, ja vallan hyvältähän se kuulostaa!