You are not logged in.
Katson finaalin vasta tänään.
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
Olen positiivisesti yllättynyt että kärkiviisikosta löytyi parhaat esitykset.
Olen positiivisesti yllättynyt että kärkiviisikosta löytyi parhaat esitykset.
Tarkoitit varmaan kuusikosta
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
muumipoimuri wrote:Olen positiivisesti yllättynyt että kärkiviisikosta löytyi parhaat esitykset.
Tarkoitit varmaan kuusikosta
Kyllä viides sija on juuri oikea rajaus.
Lisätään nyt vielä, etten ollut ihan hirveän innoissani voittajastakaan, mutta sijat 2-5 menivät ihan mukavasti.
Rokki ja etno pärjäsi. Ehkä konepopin trendikausi on päättymässä :pray:
Sieluton teknojumputus
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
pitäis varmaan kuunnella vielä se italian biisi, siitä ei jäänyt mulle yhtään mitään mieleen, mutta blind channelin biisi soi päässä jatkuvasti. suomi oli parempi ja TÄTS IT
Eilen ylimalkasesti tsekkasin nuita biisuleita.. olihan se Italia suht hyvä jopa, ei kovin helposti mukana laulettava, Islanti oli myös hyvä... ja oli kai sielä varmaan muutakin, ainaskin noin päällisin puolin vaikutti suht korkeetasoselta valikoimalta muutamaan edellisvuoteen verrattuna, vaikken kokonaisia biisejä ny jaksanu tsekkaillakaan, ehkä jossain välissä tai sitten en.
kuuntelin nyt ton italian, mutta ei siitä edelleenkään jäänyt oikein mitään käteen, aika mitäänsanomatonta menoa. suomen blind channel oli paljon parempi ja TÄTS IT
Archie Cruzin ja Blind Channelin laulajan välille pamahti kiusallinen riita
– Niin ja Blind Channel... toinen podcastin juontajista aloittaa.
– F*ck Blind Channel! Cruz huudahtaa päälle.
– For real, ei tässä oo mitään biiffiä, mua vaan v***ttaa, että se äijä on joskus fanittanut mua ihan v****n isosti, Cruz jatkaa.
Juontajat hämmästyvät, kenestä Cruz puhuu.
–Kyl te tiedätte, se lead singer, joka on kopioinu kaikki mun maneerit, Cruz sanoo.
Juontajat kysyvät, mitkä nämä maneerit sitten ovat.
– No, vähän cocky, blondi, pitkätukkainen...
Juontaja mainitsee, että Cruzhan on kopioinut esimerkiksi Mötley Cruen Vince Neilin tyyliä.
– No totta kai, mutta mä myönnän sen, Cruz selittää.
Mulla ei oo hirveen positiivinen mielikuva artsi cruzista.
Ennen kuin Archie lytätään täysin tuumaa hän persuista, että "fucking fascists"
bzort glorf bööth
Tässä ovat Suomen euroviisuehdokkaat – mukana Tommi Läntinen ja The Rasmus
UMK22-biisien julkaisupäivät:
to 13.1. Cyan Kicks – Hurricane
pe 14.1. BESS – Ram pam pam
ma 17.1. The Rasmus: Jezebel
ti 18.1. Younghearted – Sun numero
ke 19.1. Olivera – Thank God I’m an Atheist
to 20.1. Tommi Läntinen – Elämä kantaa mua
pe 21.1. Isaac Sene – Kuuma jäbä
hesarissa vielä tarkempaa juttua ehdokkaista:
Uuden kitaristin hankkinut The Rasmus pyrkii Suomen edustajaksi Euroviisuihin, samoin konkariartisti Tommi Läntinen – Tässä ovat kaikki UMK-finalistit
juuh, aika mitäänsanomaton ylituotettu täysin persoonaton ja kylmäksijättävä jööti, ei jatkoon
näköjään rumbassakin ruoditaan, mukana eräs forumistikin, joka olisi itsekin tämän voinut postata, mutta:
”Biisi Ylen joukkueurheilulähetysten välimontaaseihin” – UMK-analyysissä Cyan Kicks
ja tänään tullut uusikin biisi, pitänee käydä itsekin kuuntelemassa onko yhtään parempi kuin tämä kammotus. jatkamme, saamme kenties elää
Se Ram Pam Pam jotain oli ihan yllättävän pl. Mutta video
juu ei kiitos tällekin, tylsä tusinajumputus, kaikin puolin ikävänoloinen ja kylmä esitys.
tyhjentävä kommentti: kiroilua ei ole kielletty UMK:n säännöissä, jos biisi voittaa, tekstiä muutetaan. no turha spekuloida, tämä biisi ei tule voittamaan ja TÄTS IT
rumbassa löytyy jonkin verran ymmärrystä:
Vaihteeksi hyvää euroviisujen ”tajuamista” – UMK-analyysissä Bess
itsellenikin tuli kyllä sanoitusta kuunnellessa mieleen että onkohan kalle niemi avustanut
vaan missäs soundin arvio viipyy?
Cyan kicks 1/5
Bess 2/5
Cyan kicks 1/5
Bess 2/5
Osimoilleen näin
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
oisko tää sit 3/5? oli ainakin reippaasti parempi kuin kaksi edellistä, tämän voisi jopa kuvitella viisulavalle
kalossimies on tosin eri mieltä
Kevytmaito-glam kohtaa melankolis-romanttisen kajaalipopin – UMK-analyysissä The Rasmus
kuinkahan moni muuten luulee että uuden kitaristin nimi on jezebel?
The Rasmus Ei.
Cyan Kicks vaikuttaa aivan selvältä valinnalta, vuorenvarmasti finaaliin ja samoja sijoituksia mitä viime vuonnakin voi odottaa.
Samaa mieltä. Cyan Kicks on erilaista, uutta.
soundissa ymmärretään paremmin: Biisianalyysi: Emppu Suhosella vahvistettu The Rasmus kuulostaa pirteämmältä kuin aikoihin ja karauttaa UMK-kisan keulille
eiköhän me olla tällä puheella valittu suomelle seuraava edustaja
seuraavaksi vuorossa tusinaradiopoppia aiemmin täysin tuntemattomalta bändiltä, paitsi että sanna marin tämän esitteli suomen kansalle telkkarissa taannoin, olkoonkin että kyseessä oli cover-esitys näiden biisistä. loppunostatus oli ihan kiva, mutta vähän turhan geneeristä ja pliisua oli meininki, rasmus edelleen ykkönen näissä geimeissä (vaikkei sekään kovin kaksinen ollut).
vaan annetaan vielä puheenvuoro asiantuntijoille:
Kirurgisen tarkasti optimoitu erohaikeusballadi – UMK-analyysissä Younghearted