You are not logged in.
muumipoimuri wrote:Nyt ei oo taas mitään sarjoi tai dokumentteja jonossa. Onko asiallisia ehdotuksia tulevien iltojen ratoksi?
Mitä nyt, yleensä ihmiset rakastaa kertoa muille että mitkä kaikki sarjat pitää kattoo.
emmerdale on ainoa sarja jota jaksaa katsoa
Keisarin uudet jaksot alkaa huomenna jos maltat sinne asti odotella
Jeah! Mun scifihömppä guilty pleasure The 100:n viimeinen kausi tuli vihdoin Netflixiin. Nörttisalutet tekijöille että sarja tosiaan lopetettiin sadanteen jaksoon.
Sent from my iPhone 16
Miksei netflix osaa suositella mulle jotain hyvää?
No laitoin nyt listalle lupin, messiah, colony, charite.
muumipoimuri wrote:Nyt ei oo taas mitään sarjoi tai dokumentteja jonossa. Onko asiallisia ehdotuksia tulevien iltojen ratoksi?
Mitä nyt, yleensä ihmiset rakastaa kertoa muille että mitkä kaikki sarjat pitää kattoo.
Suosittelen sarjaa Areenalta: Häkkilinnun paluu (Back to Life).
Winds of War
Ai että nautin tästä.
Seinfeld kans pyörii tässä nyt.
Sopranos. Tosi laadukas HBO:n sarja. Kertoo mafiasta.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Fleabagit katselin läpi tuossa viikonloppuna.
Sent from my iPhone 16
Fleabagit katselin läpi tuossa viikonloppuna.
Hauskin sarja ikinä.
Sopranos. Tosi laadukas HBO:n sarja. Kertoo mafiasta.
Ok. Ajattelin nimen perusteella että olisi joku reality-sarja oopperalaulajista.
Sent from my iPhone 16
The white lotus
Master chef australia
Hurja painonpudotus Suomi
Suomen huutokauppakeisari
Medical police
King of the hill
Reservation Dogs on hemmetin hyvä, suosittelen kaikille.
jookcha wrote:Sopranos. Tosi laadukas HBO:n sarja. Kertoo mafiasta.
Ok. Ajattelin nimen perusteella että olisi joku reality-sarja oopperalaulajista.
oispa
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Tomsk wrote:jookcha wrote:Sopranos. Tosi laadukas HBO:n sarja. Kertoo mafiasta.
oispa
2. kausi: Baritones
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
On the Verge
Midnight Mass oli hyvä.
Sent from my iPhone 16
Vigil oli ihan jees poliisisarja sukellusveneessä.
Squid Gamea tässä vahtaan just nyt. Neljä jaksoa takana. Oikein viihdyttävää. Hämmentää toki hieman tämä hype kuitenkin. Eihän näitä voi tajuta kun lähtee laukalle somessa ja sit oikeassa meediassa. Mutta toistan: neljän jakson perusteella oikein hyvää ja nättiä väkivaltakarkkia.
Lainasin kirjastosta boxillisen Midsomer Murdersia.
Noooh, jokos on vuoden paras sarja squid game katottu?
Itse en ole vielä, mutta haippi on hurjaa.
Noooh, jokos on vuoden paras sarja squid game katottu?
Itse en ole vielä, mutta haippi on hurjaa.
tuli toi katottua joku pari viikkoa sitten. ihan hyvä ja viihdyttävä, ei mikään erityinen. kyllähän korealaiset taitaa väkivaltakohtaukset parhaiten. pari ok hahmoa.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
muumipoimuri wrote:Noooh, jokos on vuoden paras sarja squid game katottu?
Itse en ole vielä, mutta haippi on hurjaa.tuli toi katottua joku pari viikkoa sitten. ihan hyvä ja viihdyttävä, ei mikään erityinen. kyllähän korealaiset taitaa väkivaltakohtaukset parhaiten. pari ok hahmoa.
Onks siin paljo väkivaltaa ?
herkko wrote:muumipoimuri wrote:Noooh, jokos on vuoden paras sarja squid game katottu?
Itse en ole vielä, mutta haippi on hurjaa.tuli toi katottua joku pari viikkoa sitten. ihan hyvä ja viihdyttävä, ei mikään erityinen. kyllähän korealaiset taitaa väkivaltakohtaukset parhaiten. pari ok hahmoa.
no onhan se sen homman nimi
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
muumipoimuri wrote:herkko wrote:tuli toi katottua joku pari viikkoa sitten. ihan hyvä ja viihdyttävä, ei mikään erityinen. kyllähän korealaiset taitaa väkivaltakohtaukset parhaiten. pari ok hahmoa.
no onhan se sen homman nimi
Aijaa
Midnight Mass oli hyvä.
puolessa välissä ollaan ja hyvältä tosiaan vaikuttaa. iha kiinnostaisi draama tosta saaresta ilman mitään yliluonnollista aspektia.
No no vihdoinkin Chernobyl. Enään kaksi jaksoa jöjellö.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Jenkkilän oxycontin-kusetusta käsittelevä michael keatonin tähdittämä dopesick parin jakson perusteella hivenen käppäinen mutta erittäin viihdyttävä. Sai myös googlaamaan asiaa ja hieman naurattaa että tuomari päätti taannoin että sacklereita ei voi enää haastaa tähän kriisiin liittyen. Heillä on immuniteetti. Yhtenä perusteluna:
Attorneys for Purdue Pharma and the Sacklers argued that without this deal there would be legal chaos as thousands of individuals lawsuits move forward against the company and members of the family.
Jaa niinkö
Baywatch. Yllättävän hyvä. Soundtrack on kultaa, Jerry, kultaa.