You are not logged in.
Olispa takunnut pyytää rahaa streamikeikasta.
Hyvä typo
Last edited by hiirimattona (20.04.2020 18:11)
bzort glorf bööth
Orbilla on fabossa menossa joku
Orbathon - Chill Out 3 - We're LIVE with another 24 hour broadcast.
Orb pärk, näkeeköhän takautuvast? Ei varmaa.
Katoin eilen 'tallican Muskegon liven
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Perjantaina Timo Lassy Glivelabin äpissä.
Tuanoi saatana.
Perjantaina Timo Lassy Glivelabin äpissä.
Ostin tänne lipun. Nähdään vihdoin että what the all fuzz about Lassy is?
Tuanoi saatana.
marjapoimuri wrote:Perjantaina Timo Lassy Glivelabin äpissä.
Ostin tänne lipun. Nähdään vihdoin että what the all fuzz about Lassy is?
Hyvin toimii Chromecastin kautta telkkariin.
Tuanoi saatana.
Tämä alkais ihan kohta
Tämä alkais ihan kohta
Lal lal lal fest on ilmeisesti tämmönen? Onko tästä lisätietoja?
Tuanoi saatana.
maksaako muuten jengi striimikeikoista, ja mikä siinä itse asiassa poikkeaa siitä, jos katsois vaikka youtubesta valmista tallennetta (paitsi että livestreameissa luultavasti aina häiriöitä yms.) voihan sitä kuvitella että se on live, vai onko tarkoitus samalla chättäillä ja livekommentoida, mikä tuntuu sinänsä järjettömältä jos on tarkoitus seurata keikkaa
itse en kyllä yleensä jaksa seurata tuollaisia, kyllä live pitää olla paikan päällä kokemassa, vaikka ymmärrän tietty asian artistien toimeentulon kannalta, mutta siinä tapauksessa vois tehdä vaikka fyysisen levyn, joista maksan mielelläni.
maksaako muuten jengi striimikeikoista, ja mikä siinä itse asiassa poikkeaa siitä, jos katsois vaikka youtubesta valmista tallennetta (paitsi että livestreameissa luultavasti aina häiriöitä yms.) voihan sitä kuvitella että se on live, vai onko tarkoitus samalla chättäillä ja livekommentoida, mikä tuntuu sinänsä järjettömältä jos on tarkoitus seurata keikkaa
![]()
itse en kyllä yleensä jaksa seurata tuollaisia, kyllä live pitää olla paikan päällä kokemassa, vaikka ymmärrän tietty asian artistien toimeentulon kannalta, mutta siinä tapauksessa vois tehdä vaikka fyysisen levyn, joista maksan mielelläni.
Voi niistä vähä maksaaki. Lassyn keikalle oli maksu, pazuzuun laitoin lahjotuksen. Ite en kaipaa mitään chättipalvelua tai muutakaan siihen kylkeen.
Tuanoi saatana.
En ole maksanut enkä aio maksaa. Jätän vain katsomatta.
Olen soittanut muutaman striimikeikan. Vuoden 2018 keikasta tienasin ison rahasumman, tämän vuoden eka keikka oli ilmainen ja toisesta meni raha muualle kuin minulle.
bzort glorf bööth
Hyvää lesoilua keikkakorvauksilla.
bzort glorf bööth
Naurattaa tuo viesti.
Ei tainut tänä vuonna juuri kukaan soittaa noita.
bzort glorf bööth