You are not logged in.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
R.I.P. ja kiitos upeasta musiikista.
bzort glorf bööth
Last edited by barton_funk (10.12.2021 23:55)
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
R.I.P.
Hienoja levyjä teki.
bzort glorf bööth
Peter Bogdanovich
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Sidney Poitier
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Burke Shelley
Sent from my iPhone 16
Magawa, sankarillinen miinanraivaajarotta
Sent from my iPhone 16
Ronnie Spector https://www.theguardian.com/music/galle … n-pictures
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
RIP
Yle: Hurjista tempauksistaan tunnettu Tauno ”Tappi” Suojanen kuollut
Hänen hurjista ideoistaan ja villeistä tempauksistaan on liikkunut vuosien varrella useita tarinoita. Ylen Elävässä arkistossa muistellaan muun muassa tapausta, kun Martti Innasen laulu Gunnar-pässistä nousi hitiksi. Suojanen keksi kiinnittää laulajan kesäkiertueen vierailevaksi tähdeksi oikean pässin, joka viihdytti yleisöä mm. tekemällä aloituskappaleen aikana tarpeensa lavalle.
RIP
Monica Vitti
RIP
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Mark Lanegan
oho, rip
Prakk wrote:Mark Lanegan
oho, rip
Voi ei RIP
psykokarkki wrote:Prakk wrote:Mark Lanegan
oho, rip
Voi ei RIP
RIP