You are not logged in.
Nää on sit vikat modaukset ja biisinimet lyöty lukkoon, tai ässiin.
Idea minimalistisen levyn takakanneksi. Teinkin tämän jo about valmiiks.
Se olis seuraava levy 13. julkaisu vuoden (+13 päivää) sisään.
Idea minimalistisen levyn takakanneksi. Teinkin tämän jo about valmiiks.
Tajusin että toi muistuttaa parin swansin levyn takakantta. Mutta so not.
Hyvältähän toi kuulostaa
Meinasin alottaa uuden levyn ensimmäisen biitin työstämisen mutten alottanutkaan. Pitäisköhän pitää pieni tauko? Ei kyl varmaan pysty. Ens viikol pitäis kyl alottaa.
Olen ylittänyt itseni toisen seuraavista levyistä kansikuvan suhteen. Ehkä.
Vieläki etusormen pää tunnoton ku soitin vähä kitaraa eilen. Ehkä mä painan liian kovaa.
Seuraavan levyn kakkosbiisin idea muistiinpano.
Musiikin tekemisessä vaikeinta: 4/4 rumpukompin soittaminen pitkään täydellisessä taimissa. Kaikenlainen tykittely ja kikkailu lastenleikkiä tuohon verrattuna. Joo, voishan sitä tehdä metallicat ja editoida isku iskulta kohdalleen mutta ei perkele. Tomi Leppänen on kaikkien aikojen paras rumpali.
No ei se ihan täydellisessä taimissa ole, mutta ihan törkeen hyvältä kuulostaa huonosti nukutun yön jälkeen. Mulle
Tänään taas päämäärätöntä sekoilua oodissa.
Tänään taas päämäärätöntä sekoilua oodissa.
Ei kyl jaksa tällä kertaa näin perjantai iltana vääntäytyä kamojen kanssa tonne synkkyysmyrskyyn. Treenit peruttu. Tai eihän me koskaan mitään REENATA, koska emme ole lahjattomia. Tai ehkä olemme lahjattomia ja ei ees kannata reenata
Last edited by muumipoimuri (15.10.2021 18:29)
Kävin soittamassa ekaa kertaa bändin kanssa sitten kesän 2019. Bändi kuulosti samalta kuin ennenkin ja bändikavereiden uudet soittimet ja vahvistimet oli hyviä. Toivottavasti ensi vuonna olisi keikkapaikat normaalisti auki ja pääsisi keikoille soittamaan.
bzort glorf bööth
Jäänyt tämä pro tip noudattamatta
Onko tuttua foorumin taiteilijoille? Ite en yleensä vaivaudu pistämään ylös ideoita mitä nukkuessa yrittäessä tulee mieleen milloin mihinkin liittyen. Luotan siihen että pysyy muistissa. Ja ihan hyvin kai pysyykin. Tai en tiiä mitä kaikkea on unohtunut.
Olen tokan seiskan sanoitukset kirjoittanut ns. kesken unien yhden yön aikana eli yhden levyn osalta on tuttu juttu.
bzort glorf bööth
28 ottoa yhdestä kitarasoolosta enkä ole yhteenkään täysin tyytyväinen. Saishan noita yhdisteltyä, mutta ei. Ei muuta ku jatkamaan
34. kerta toden sanoi. Nyt se on täydellinen.
Kunnioitettavaa hieromista. Vähän eri meininki kuin minun metodeissa. Tosin jos ei ole soittotaitoa niin turha niitä sit on hieroa.
ydis wrote:34. kerta toden sanoi. Nyt se on täydellinen.
Kunnioitettavaa hieromista. Vähän eri meininki kuin minun metodeissa. Tosin jos ei ole soittotaitoa niin turha niitä sit on hieroa.
Jos olis kunnon virtuoosi niin sittenhän se olis ykkösellä purkkiin
Ykkösellä purkkiin tai jos rumpalilta tippuu kapula niin sitten otetaan toka otto.
bzort glorf bööth
Ykkösellä purkkiin meni eilen uuden EPn äänitykset.
Sovimme juuri treenit ensi vuodelle. Näillä näkyminen ensi vuonna on tiedossa ainakin yhdet treenit ja kahdet äänitykset. Ehkä myös muutaman keikan voisi soittaa, jos korona hellittäisi ja olisi mielekästä matkustaa ympäri Suomea.
bzort glorf bööth
Aattelin että tuleekohan tosta seuraavan levyn viimeisestä (tai ensimmäisestä?) biisistä kovin kaksista ja mitähän siihen tekis? Mutta otettuani asian pöydälle ja työn alle niin olenkin sitä mieltä että siitä tulee hyvä. Toki vain tekijänsä mielestä Tällä kertaa annan reilusti tilaa rumpukoneraidalle ja jätän taustametelit minimiin.