You are not logged in.
Pia Fraus on hyvä.
bzort glorf bööth
Ruissalo Amping on monista turkulaisista bändeistä tutun muusikon Samuli Virtasen sooloprojekti. Rumpuraidoista ensijulkaisulla vastaa Jaakko Vastapuu (mm. Wojciech, Tyynyt).
Sain kaverilta pari Seksound-julkaisua lainaan: Picnicin The Weather's Fine ja Imandra Lakesin Seesamseesam. Picnic kuunneltu läpi ja todettu erinomaiseksi levyksi. Oispa ihan simona rahaa, tilaisin Seksoundin bandcampista "vähän" levyjä.
Ai saakeli. En ole edes päässyt ton Imandra Lakesin pariin, kun toi Picnicin The Weather's Fine on vaan niin uskomattoman hyvä levy
Last edited by dadadrlrl (15.12.2020 01:02)
Ai saakeli. En ole edes päässyt ton Imandra Lakesin pariin, kun toi Picnicin The Weather's Fine on vaan niin uskomattoman hyvä levy
Picnic oli hyvä vinkki, kiitoksia! Täysin uusi nimi mulle, mutta erinomaiselta vaikuttaa jo ensimmäisellä kuuntelulla.
Kaveri suositteli tämmöistä omakustanneduoa Kaliforniasta. Ainakin tämä Blue Hour-albumi on vakuutti ensikuuntelulta täysin. Tää taipuu kivasti myös välillä aika sadcoreksi, mikä on mun mielestä vaan oikein ja kohtuullista.
Varikset komentavat
Tämmöinen Salolainen duo tuli oman bändin instagramissa vastaan. Eka mielleyhtymä oli että jos Wojciechin eka levy kuulostaisi Grandaddyn sijaan enemmän CODY-ajan Mogwailta. Tykkään ihan sikapaljon.
Last edited by dadadrlrl (26.03.2021 05:02)
Onko hyvä? En jaksa kännykällä tutkia mutta postataan niin ehkä myöhemmin muistan tsekkailla...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
https://open.spotify.com/album/3klRYb7b … 4RjTyln-lA
Palorin deby pelaa tääl. Arvostan sitä, ettei tällä mennä helpon kautta. Flying Saucer Attack ehkä esteettisesti helpoin verrokki. Samanlaista kollaasinomaisuutta tässä. Tykkään.
https://parannoul.bandcamp.com/album/to … -the-dream
Alkuvuoden paras levy taitaa olla siinä.
^ a.r. kane onkin suotta unohtunut, pitääpä ottaa taas kuunteluun, pari ekaa levyä löytyy hyllystäkin.
hieman erikoinen muistelu vuodelta 2018, mutta on siellä asiaakin:
The Story Of Shoegaze In 7 Records
On kyllä ihan pätskyä genremusaa.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sille kun kitara on taas arvostettu instrumentti.
bzort glorf bööth
pitäisköhän vielä yrittää kuunnella, jotenkaan biisimatsku ei ole itseäni kauheasti puhutellut.
en tiedä oliko nää varsinaista shoegazingia, mutta hyvä bändi eikä tainnut olla omaa otsikkoa?
Shoegaze Greats Drop Nineteens Announce First New Album In 29 Years
Kisa parhaasta suomalaisesta shoegaze-albumista on ollut viime aikoina tiukka, joskin myös välillä hämmentävän epätasainen. Tyynyjen Ystävät hämärän jälkeen puolusti ykkössijaa hyvän tovin, mutta Ruissalo Amping taisi nyt pahasti ottaa ja viedä paikan. Sanoisin että tällä hetkellä top-3 näyttäisi tältä:
1. Ruissalo Amping - Tähtien suojatit maan povella
2. Tyynyt - Ystävät hämärän jälkeen
3. Neiti Olga - Minä, aina
Svart julkaisee vissiin Ruissalon albumin LP:nä, joten levy pääsee pian myös arvoiseensa formaattiin.
Last edited by dadadrlrl (06.07.2022 12:10)
Eikö tosiaan löydy parempia levyjä? Heikko on taso. Tyynyt ihan jees mutta Wojciech oli parempi.
Eikö tosiaan löydy parempia levyjä? Heikko on taso. Tyynyt ihan jees mutta Wojciech oli parempi.
Jos nyt hetkeksi alennutaan Grandpa Simpson-tasolle, niin oletko pannut milloin viimeksi merkille että elämme Suomessa? Ei ole Lovelesseja odotettavissa ihan heti näiltä koordinaateilta.
Ja jos nyt palataan omaan moodiin, niin ymmärtäähän senkin, että jos ei itsellee glooriaa heru vaikka itse Lehtipappa toiminut mogulina, niin ei ne nuorempien tekemiset miellityä silloin kun ne saavat arvostusta. Meikäkin oli joskus tollanen. Onneksi en ole enää.
Last edited by dadadrlrl (11.07.2022 08:17)