You are not logged in.
Uusi sinkku tulossa 26.5. Näin sen unessa / Kissat ja koirat
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Hyvä bändi, hyvä uus biisi
Hyvä bändi, hyvä uus biisi
juu, täytyy sanoa että tuo uusi pläjäys on varmaan parasta mitä ovat toistaiseksi julkaisseet ja tuleva levy eniten tänä vuonna odottamani
Aivan super!
Juu ei.
Juu ei.
Bändin ja genren suhteen vähä sama, mutta tämä biisi oli ihan ok 3.3/5.
hezma wrote:Juu ei.
Bändin ja genren suhteen vähä sama, mutta tämä biisi oli ihan ok 3.3/5.
Lol, no kaikki ei vaan ymmärrä todellisen nerouden päälle ja täts it
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
ihan hyvä biisihän toi. vai onko noi kaks eri biisiä so not.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Noiden kahden uuden biisin myötä joudun muuttamaan mielipidettäni tästä bändistä. Livenä en ole Teini-Päätä nähnyt tai muutenkaan perehtynyt siihen juuri lainkaan. Parin aikaisemman ääninäytteen (Abba-coveri ja joku muu) perusteella en ollut kovinkaan innoissani, mutta nuo uudet toimivat todella hyvin. Pitkäsoitto menee hankintaan jahka ilmestyy.
Last edited by metsäkukkia54 (31.05.2021 16:16)
uusi sinkku downtown
Eipä tämä taida sittenkään ihan mun juttu olla.
Eipä tämä taida sittenkään ihan mun juttu olla.
tähänkö tää nyt kaatu
ei tuo kyllä ole läheskään yhtä hyvä biisi kuin se edellinen, mutta ei huono, levy ostetaan kuha ilmestyy
uus sinkku:
Tähdet tähdet olikin sitten huomattavasti parempi kuin Downtown. Kyllä tämä levy ostetaan.
koskahan se levy sitten ilmestyy? levy-yhtiöhän on vaihtunut punkstoon myötä eli stupidolta soit se siltiin, vaikuttaakohan formaatteihin, ei ole kauheasti ollut tietoa tuleeko cd vai vinyyli vai molemmat vai...
koskahan se levy sitten ilmestyy? levy-yhtiöhän on vaihtunut punkstoon myötä eli stupidolta soit se siltiin, vaikuttaakohan formaatteihin, ei ole kauheasti ollut tietoa tuleeko cd vai vinyyli vai molemmat vai...
Tammikuun lopulla ilmeisesti tulee vinyyliä
nyt albumi ennakkotilattavissa äxässä ja rollingissä ainakin
biisilista:
1. Intro
2. Heartbreaker
3. Downtown
4. Ote lipsuu
5. Lauantain tyttö
6. Soitellaan
7. Näin sen unessa
8. Kissat ja koirat
9 . Punainen
10. Silmät kiinni
11. En haluu kuunnella radioo
12. Tähdet tähdet
nysse vuoden odotetuin levy sit ilmestyi ja vaikken ole vielä loppuun asti ehtinyt kuunnella niin tää kuulostaa kyllä ihan törkeen kovalta
ystävällisesti lähettivät myös latauslinkin aamulla kun siitä olin aiemmin kysellyt, toivottavasti myös vinyyli noudettavissa kaupasta iltapäivällä.
vähän kyllä harmittaa että näin sen unessa ja kissat ja koirat on tuossa eroteltu, jotenkin ne sopi niin täydellisesti yhteen että taidan pitää sen youtube-rippauksen kännykässäni
Hyvältä kuulostaa. Lauantain tyttö ja Soitellaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
on kyllä törkeen kova, kaikki biisit 5/5-matskua. instaliveäkin tuli katsottua äsken, paras bändi.
Onhan tässä ihan ok meininki ja oma saundinsa ja toinen laulajista hyvä.
Onhan tässä ihan ok meininki ja oma saundinsa ja toinen laulajista hyvä.
joo, punainen-biisi tökki vähän aluksi kun laulu on mitä on, mutta ei se parin lisäkuuntelun jälkeen enää haittaa.
Tässä oli pari biisiä joita en jaksanut yhtään, ainakin lauantain tyttö, punainen ja olikohan joku vielä. Muuten tosiaan hyvää poppia, laulajan ääni miellyttää ja katsoisin keikan jos tulis vastaan.
Laita sun uudet kengät jalkaan paras kertosäe pitkään aikaan, kunnon korvamato ja soi päässä varmaan vielä huomenna