You are not logged in.
Onhan toi Trio Niskalaukaus varmaan muutenkin parempi valinta eiq
Tuona levynä olen ostanut Timo Rautiaisen ja Trio Niskalaukauksen ekan levyn. Kansi näytti kaupassa samalta.
nonyt
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kotimatkalla linja-autossa huomasin erheen kun musiikki ei vastannut mielikuvaa Sur-rurista. Onneksi "sen" sai palauttaa.
bzort glorf bööth
Kotimatkalla linja-autossa huomasin erheen kun musiikki ei vastannut mielikuvaa Sur-rurista. Onneksi "sen" sai palauttaa.
Miksi palautit, just hyvää musaa
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Olin 16-vuotiaana turhan ehdoton musiikkidiggari.
bzort glorf bööth
Mä käsitin tämän ensin toisin päin. Hiiris halusi junnuna ostaa Niskistä, mutta sitten olikin jotain omituista indiepunkkia.
Sent from my iPhone 16
Kirjoitin epäselvästi, mutta en tykännyt tuolloinkaan Timo Rautiainen & Trio Niskalaukauksesta.
bzort glorf bööth
Sur-rur soittaa kaks (!) keikkaa Oulun Hässäkkä-Päivillä 3.7., lisäinfot: http://www.tosviol.net/ss/viewtopic.php?id=13189
DIAL 'U' FOR UREALIS
Eiku ens kuussa, 16.7. näyttäisi olevan!
Itsehän en ole tajunnut mistään mitään sitten vuoden 1990.
Vähän "tommonen" biisi, ihan hyvää horinaa Vilulta mut ei nyt varsinaista KIIMAA aiheuttanut! Alhon fiilistelyrumpailointi kyllä komiaa.
Sur-Rur ehkä itellä sen verta vahvasti selkärangassa, ettei enää osaa innostua näistä samalla tavalla kuin ennen. Hattarahiuksetkin meni aika lailla ohi enkä jostain syystä ole vieläkään hankkinut sitä.
Ihan ok biisi, mut en jaksanut kuunnella loppuun. Oletan että levyllä on sit kivempiakin biisejä.
Lauantaina Korjaamolla Hulda Huiman kanssa. Molemmilla vuosijuhlakeikat. Aion mennä! En muista koska viimeksi olisin ollut keikalla. Ehkä alkuvuodesta 2020?
Lauantaina Korjaamolla Hulda Huiman kanssa. Molemmilla vuosijuhlakeikat. Aion mennä! En muista koska viimeksi olisin ollut keikalla. Ehkä alkuvuodesta 2020?
Tänne vopis
Sent from my iPhone 16
Oikein hyvä tämä uusi levy. Rakastan tätä bändiä.
Väitän rohkeasti, että uuden levyn noin neljä ensimmäistä biisiä on parasta Sur-ruria koskaan.
On hyvä levy tämä Entisyydestämmekinköhän.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Oikein hyvä tämä uusi levy. Rakastan tätä bändiä.
Malmitalon (huh?!) keikalle lippu hommattu.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.