You are not logged in.
RIP Jim Pembroke
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
titan-mailat nevö forget. oliko 70-luvulla edes muita kuin titan ja koho?
^Ei pidä unohtaa myöskään Torspon mailoja.
Titan 4000 taisi olla kova juttu joskus 80-luvulla.
Vihreiden entinen kansanedustaja Jyrki Kasvi on kuollut
Paljastuksissa tämä mutta 2003 eduskuntavaalit oli ensimmäiset joissa pääsin äänestämään, ja silloin ääni meni Kasville.
Last edited by jookcha (17.11.2021 11:27)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Hieno mies. RIP
RIP Hank von Helvete
RIP Hank von Helvete
OD kuulemma. Karua hommaa. Nahkalakki päästä.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
R.I.P.
Vaikka en ollut vuosiin kuunnellut bändiä enkä välittänyt tuoreimmista levyistä niin kyllä niitä muutamaa tiettyä levyä on tulkut pyöräytettyä satoja kertoja. Vähän harmittaa kun en mennyt katsomaan vaikka sinne Ruisrockiin.
bzort glorf bööth
Tämä soitti kitaraa Uuno elokuviin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
AL: Muusikko Jukka Törmä on kuollut
hämärästi muistan että jukka törmä & omuna soi 80-luvun alkupuolella usein rockradiossa, kevyet mullat.
Stephen Sondheim
Sent from my iPhone 16
king of the slumsin charlie keigher kuollut
RIP Alvin Lucier
RIP Alvin Lucier
Jotenkin luulin että ukko oli jo död mutta ei näemmä (onneks) Omaa sivistymättömyyttä toki, koska sehän näemmä touhusi ihan loppuun asti...