You are not logged in.
Pages: 1
Tykitelkäähän.
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Siinä ehkä vuoden toistaiseksi kaksi parasta biisiä
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ iha hyvä toi Chemical Brothersin biisi. Oon viime aikoina vähän tutustunut niiden uudempiin levyihin (eli niihin jotka ilmestynyt Surrenderin jälkeen ) ja diggaillut varsinkin Furtherista.
Sent from my iPhone 16
^^ melko erikoinen valinta TFSltä
Marissa Nadler - If I Could Breathe Underwater
Magdalena Bay - You Lose!
Sufjan Stevens & Angelo De Augustine - Reach Out
DJ Sabrina The Teenage DJ - Try Not To Be Afraid (with Delilah Brao, Luke Markinson & Anyela Gómez)
Parannoul - Love Migraine
Last edited by E (07.11.2021 23:20)
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
Be Sweet tolta Japanese Breakfastin persimonlevyltä. Sais tehä enemmänkin city pop -pastisseja kun tyyli on näin hyvin hanskassa. Heittämällä vuoden paras biisi
Älä päästä painiks sitä
^
Ite meinasin tolta levyltä laittaa Paprikan, ainoo biisi, joka enemmän siltä säväytti. Be Sweet varmaan kyl toisiks paras.
Noin 130-kiloinen naapurinmies, 23-vuotias mies ja alusvaatteisillaan ollut nainen kaatuivat ojaan.
Tehokkain tapa piiloutua on painua pohjaan, ja jos miehistö makaa punkissaan eikä tuota energiaa ja hiilidioksidia niin kolmesta viiteen päivään voi olla siellä
^ Nää ei kyl lähteny
Ehkä vähä laiha vuosi on huippubiisien suhteen. Hyvin pitkälti kaikki parhaat taitaa löytyä tuolta osastolta Squid, Black mid, Black country new road. Ei jaksa tänne erikseen spämmiä, niitä on siellä bänditopiceissa, eikä täällä niiden päälle ymmärretä Squidin levyltä melkein kaikki biisit.
Last edited by muumipoimuri (12.11.2021 18:14)
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
^ tää oli ihan jees.
Pitchforkin vuoden paras biisi. Ei hetkauta minua, mutta voittaa kuitenkin sen viimevuotisen tekeleen (siis pitchforkin ykkösen).
Last edited by muumipoimuri (07.12.2021 21:22)
^ ihan hyvä.
Teini-pään Näin sen unessa olikin tuolla ylempänä. Toisena tulee ehkä mieleen tämä:
Tää on kyllä hiton hyvä. Tulisivatpa taas keikalle.
Umbrellasin LP jäi vähän tasapaksuksi, mut herramunjee ne hyvät biisit olikin sitten aika älyttömän hyviä ja valkkaisin niistä ehkä tän.
Teini-pään lisäksi tämä jäi päähän soimaan. Hyvä Suami!
Ainiin tämä.
Pages: 1