You are not logged in.
Ketjua pyydettiin.
kertokaas mikä tämä villisti hypetetty SAULT mahtaa olla? tehkää topikki jos on aihetta tai postatkaa vaikka tänne joku hyvä ja edustava yksittäinen biisi, kiitos.
SAULT on käsittääkseni kollektiivi, jonka jäsenet ovat pysytelleet enempi tai vähempi anonyymeinä. Ei esim. tää biisi ainakaan huono ole:
psykokarkki wrote:^ ok kiitos, jollain lailla tulee GOAT mieleen tai en tiiö
Ei kyllä tullut yhtään goat mieleen kun joitain kuukasia sitten tuon saultin kuuntelin. Ihan ok taustamusaa se oli
Poliittista soulia tämä minun nähdäkseni on ja mun mielestä lähempänä esim. Marvin Gayea kuin jotain Goatia, vaikka on tässä Saultin musassa pieniä viitteitä afrobeatin suuntaankin. Ite taisin laittaa Saultin (Untitled) Rise levyn ykköseksi viime vuoden äänestyksissä juuri levyn ajankohtaisuuden ja poliittisuuden takia, kun piti keksiä minkä lukuisista 4 tähden levyistä laittaisi kärkeen. Tuo levy kiteytti hyvin ne pelon ja epätoivon tunteet joita ahdistavat uutiset, valheiden ja vihan lietsonta, poliisiväkivalta, äärioikeiston voimaantuminen jne. aiheuttivat ihmisissä ja varsinkin monissa vähemmistöissä viime vuonna. Kumminkin levyllä pilkahtelee myös toivo paremmasta. Tomsk tykkäsi näköjään (Untitled) Black Is levystä enemmän.
Michael Kiwanuka häärii tässä ryhmässä ainakin jossain määrin, mutta kollektiivin juttu tosiaan taitaa olla anonyymeinä pysyminen.
Ihan kiva. Jos vähennettäis pop ja rnb osastoa niin olis parempi. Levy vaikutti vähän hajanaiselta.
Näitten levyjä tilattu.
itse en ole näiltä vielä mitään kovin kaksista kuullut, joten jätän suosiolla väliin. salaperäisyydelle mutta se ei nyt riitä enää levyjen hankkimiseen.
Mahdottomastihan tätä on kehuttu, mutta ei ole kyllä vieläkään koskettanut millään lailla. Nyt kävi näin.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vitonen kuunneltu. Yleensä soul/rnb on aika tylsää mut täs on jotain järkee.
Black is kans hyvä.
SAULT Release Five New Albums As Free Downloads If You Can Figure Out The Password
saatavilla vain viiden päivän ajan.