You are not logged in.
aiemmin soi piits poissin kokomo ja sen päälle taas yllättäen:
The Black Chaplin - She Doesn´t Understand
bzort glorf bööth
Low - Fear
bzort glorf bööth

Sent from my iPhone 16
Kuuntelen jotain Sourveinin maisspeissibiisijä. aika messevää liejua.
Shirley Collins and the Albion Country Band - No Roses
Sigur Ros - ti ki
bzort glorf bööth
Sielun Veljet - Huuhaa puuhaa
bzort glorf bööth
Ensikuuntelulla tylsempi kuin edelliset.

- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Luin "vauvan kakka"
onko hyvä?
[quote:93e120a6d7="upsetter"]
onko hyvä?[/quote:93e120a6d7]
Kyllä maistuu ainakin mulle. Levyllä tuntuis olevan vähän modernimpaa kamaa, sekä myös folkimpia biisejä. Kokoelmahan tää on miehen miljoonilta kasettijulkaisuilta. Kuuluu sarjaan "ostaa pitäis tämäkin"...
Kyllä maistuu ainakin mulle. Levyllä tuntuis olevan vähän modernimpaa kamaa, sekä myös folkimpia biisejä. Kokoelmahan tää on miehen miljoonilta kasettijulkaisuilta. Kuuluu sarjaan "ostaa pitäis tämäkin"...
joo pakkohan se on hankkia, samoin se sahara-vinyyli...
[quote:94ea426a94="upsetter"]Kyllä maistuu ainakin mulle. Levyllä tuntuis olevan vähän modernimpaa kamaa, sekä myös folkimpia biisejä. Kokoelmahan tää on miehen miljoonilta kasettijulkaisuilta. Kuuluu sarjaan "ostaa pitäis tämäkin"...
joo pakkohan se on hankkia, samoin se sahara-vinyyli...[/quote:94ea426a94]
Se Group Doueh-vinyyli on vaan jostain syystä ihan sikamaisen hintanen. Alle 25 eurolla sitä ei varmaan saa mistään, ja siihen vielä miljoonan postikulut päälle... Perkele!
[quote:34c1503a1c="psykokarkki"][quote:34c1503a1c="upsetter"]Kyllä maistuu ainakin mulle. Levyllä tuntuis olevan vähän modernimpaa kamaa, sekä myös folkimpia biisejä. Kokoelmahan tää on miehen miljoonilta kasettijulkaisuilta. Kuuluu sarjaan "ostaa pitäis tämäkin"...
joo pakkohan se on hankkia, samoin se sahara-vinyyli...[/quote:34c1503a1c]
Se Group Doueh-vinyyli on vaan jostain syystä ihan sikamaisen hintanen. Alle 25 eurolla sitä ei varmaan saa mistään, ja siihen vielä miljoonan postikulut päälle... Perkele![/quote:34c1503a1c]
No mut Pet Shop Boysin kaikki peruslevyt saa aika halvalla. Ostelkaa niitä, niin ei tartte stressata noiden kanssa. 
Tero saatana, s'olet gay!
Se Group Doueh-vinyyli on vaan jostain syystä ihan sikamaisen hintanen. Alle 25 eurolla sitä ei varmaan saa mistään, ja siihen vielä miljoonan postikulut päälle... Perkele!
joo, no oon varannut sen time-lagista kun tilaan samalla läjän muitakin. luulis kyllä että sitä saattais tulla esim. ikuisuudelle myyntiin, niillähän on sublime frequenceita ollut.
Polyphonic Spreen viime vuoden lopussa ilmestynyttä ep:tä Wait.
Ensikuuntelulta ei ihan täysillä vielä lähtenyt, mutta on tää aina Arcade Fireä parempi. Pari aika hulinakohtaa ja Nirvana-coveri Lithium on vähintäänkin ![]()

Tero saatana, s'olet gay!
Vincent Gallo - When
bzort glorf bööth
!!! - Must be the moon
Uus lempibiisi tältä levyltä.
Mangojauhe goddamn.
Pia Fraus - Outskirts of Me
bzort glorf bööth
MSP - Autumnsong
aika mitenkä ny sanois munatonta menoa jo tää nyky mäniks.
Slint - Charlotte
bzort glorf bööth
Sigurd Lapveteläinen - I Wanna Töks Like Nobody Else
Sent from my iPhone 16