You are not logged in.
Nik Kershaw - The Riddle
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
I believed in julie when she said how easy it could be
And I believed in Tommy and his written words of anarchy
bzort glorf bööth
We are screaming for vengeance
The world is a manacled place
Screaming, screaming for vengeance
The world is defiled in disgrace
Ei kyllä haittaa!
bzort glorf bööth
Wind of change
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
Wind of change
Ja tämähän lähti sitten soimaan päässä. Yritän vaihtaa samanlaiseen mutta parempaan eli Manic Street Preachersin A Design for Life.
Skeatso on täällä taas
Ske ske skeatso on täällä taas
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
En tiiä pitäskö tämä ujuttaa parasta just nyttiin, Radiohead-topicciin, tänne vai kaikkiin mutta eiköhän tämä riitä näin alkajaisiksi.
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
OC:n tunnari
Jei jennaa herää mua kusettaa (?)
bzort glorf bööth
aamulla soi päässä:
MINÄ MUISTAN SINUT AINA
backstreet's back, ALRIGHT!
Plattersin Twilight Time. En tiedä, mistä tämä tuli. Mutta jos joku korvamato pitää olla, niin tämä on paljon parempi vaihtoehto kuin moni muu. Hieno biisihän se on.
Put your middle fingers up/Take a shot...
mukavaa ettei suomen uusimmat kansallissankarit ole rokotekriittisiä
Janos Valmunen - Bussipysäkillä
Aldo Novan pari hittiä. Ei haittaa yhtään.
bzort glorf bööth
Aivan HC
Urut solmuun laitetaan
Meno on rivakka
Rivakka
varmaankin tämän boomerikeskustelun innoittamana on päässä soinut:
Pyjamasankareiden tunnari.
äsken alkoi soida abban chiquitita, koska söin chiquita-banaania. luulin pienenä että se biisi kertookin banaaneista
Joku kiusaamisvastainen biisi Halinalleista.
Yksi biisi Diana the Musicalista.
Jos haluatte jotain katsoa käsittämätöntä hölmöyttä, niin suosittelen lämpimästi Diana The Musicalia.
Jei jennaa herää mua kusettaa (?)
kutittaa
Jouko Piho wrote: Kirjoitan täällä mielelläni, koska täällä porukka on fiksua ja asiallista verrattuna PIFin väkeen, josta osa on aivan liian alatyylisiä ja räävittömiä pilkkaajia.
bzort glorf bööth