You are not logged in.
Tämmöinen löytyi:
Ihan tajuttoman kaunis biisi/video, meinas alkaa itkettämään kun toi pikkutyttö avas suunsa.
organizing the boy scouts for murder is wrong
No nyt toi video jäi päähän pyörimään ja vaivaamaan, kattonu tosi monta kertaa ja aina vaan liikuttaa. Ei ole aikoihin mikään kappale tehnyt tuollaista vaikutusta.
organizing the boy scouts for murder is wrong
Kai täällä voi puhua Tauno Saunostakin? Seiskan ostin pari vuotta sitten käytettynä tosi korskeassa kunnossa ja nykyään siitä soi pätkimättä kuin vain Tanssikengät ja Pyynikin näkötorni.
bzort glorf bööth
Kai täällä voi puhua Tauno Saunostakin?
Joo voihan täällä. Myöhemmin tänä vuonna ilmestyy uusintapainos Tauno Saunon seiskasta.
bzort glorf bööth
Ketjun 10-vuotisjuhlanosto meni vähän pitkäks mutta saatettakoon tiedoksi että kun lopussa tulee uutta Moppia kun The Rocks julkaisee Minun Vietnamini -levyn.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Ketjun 10-vuotisjuhlanosto meni vähän pitkäks mutta saatettakoon tiedoksi että kun lopussa tulee uutta Moppia kun The Rocks julkaisee Minun Vietnamini -levyn.
Tämäpä vasta iloinen uutinen!
Kuulin juttua että alkuperäiselle kansitaiteilijalle Mopin tekstit olis olleet liian rajua ts. feminististä näkökulmaa kestämättömiä ja siten duuni siirtyi toiselle, mutta erikoismieshän Moppi on aina aiheittensa suhteen ollut!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kuulin juttua että alkuperäiselle kansitaiteilijalle Mopin tekstit olis olleet liian rajua ts. feminististä näkökulmaa kestämättömiä ja siten duuni siirtyi toiselle, mutta erikoismieshän Moppi on aina aiheittensa suhteen ollut!
Ei nää elinaiheet varmaan lähtökohtaisesti ole sellaista, jos ihmiset lähtis julistaen puolustamaan tässä ajassa. Ite oon nähnyt nää fantasiana/tutkiskeluna mutta näin. Kieltäytyminen on tietenkin aivan oikein jos kerronta tai sanoma ei ole omien arvojen mukaista.
Tiesitkö muuten, että räppi, mitä jotkut jopa musiikiksi sanovat, on isossa maailmassa jengimusiikkia. Nämä "kuuluisat" räppärit ja heidän jenginsä selvittelevät välejään toisiaan ammuskelemalla.
Jaahas, minkäslaista tekstikuvastoa sieltä siis tällä kertaa on tulossa?
Tää tais olla kyllä kullivapaa biisi.
Nyt soi, toistaiseksi en ole havainnut mitään erityisen epäkorrektia (johtuu todennäköisesti vain etuoikeutetusta toksisuudestani), mitä nyt yhdessä biisissä lauletaan pillusta. Ihan Mopiltahan tämä kuulostaa!
Last edited by Kalossimies (15.11.2021 14:40)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.