You are not logged in.
löytyykö muualta kuin spotikasta?
täytyy tsekkailla
tää on vaan niin törkeen kova biisi, tsekatkaa toi riffi, pelkkää juhlaa
yritin kuunnella saman artistin muita biisejä mut ne oli aika tylsiä, yhden hitin ihme siis, mutta SEHÄN RIITTÄÄ
oispa tästä netissä 10 h miksaus, tää on ihan liian lyhyt, pakko soittaa repeatilla <-- pint
Oikean rytmin kiinni saan iskelmä lol alkaa kiinnostaa hehe
Jotain tanssin bez eiq ja fall joo.
maailman paras bändi keeps on being maailman paras bändi, näin nerokkaaseen musaan ei voi kyllästyä ikinä
If you believe in Jesus Christ hey
That's okay cause he's alright yeah
munki on ihan törkeän aliarvostettu levy
Baula, eli ruåtsalais islantilainen indie/shoegaze jne. duo näemmä tänään Tampereen telakalla. Ainakin tämä ihan hyvä
Joy Division
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
toki aina parasta tämä noi kitarasoundit soolossa
Warning ja 40 Watt Sun, kunnon SURULLISUUTTA MARRASKUUHUN MJÖTÖÖH
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Warning ja 40 Watt Sun, kunnon SURULLISUUTTA MARRASKUUHUN MJÖTÖÖH
Parasta "keski-ikäinen mies itkee" -musiikkia.
Sent from my iPhone 16
Beatles - If I Needed Someone
Halusin syväluotaa sitä yhteiskunta-akselien välistä juopaa, joka jo silloin varjosti minua ja minä sitä.
aina kun tämän mestariteoksen kaivaa kuunteluun niin parastahan se on
Löytyi yhden foorumistin spotifyihin kasaamalta Räkärodeo soittolistalta. Kiitti!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
aina parasta
kuin myös tämä
mietin just että mahtuisko jopa KAIKKIEN AIKOJEN top-kymppiin... erään musiikkityylin täydellisin biisi ja TÄTS IT
KOHTA HIIHTÄMÄÄN
huomenta!
Rytmipojat ystävineen: Yö jolloin Helsinki vapisi
Kovahan tämä. Svart voisi uudelleenjulkaista
Rytmipojat ystävineen: Yö jolloin Helsinki vapisi
Kovahan tämä. Svart voisi uudelleenjulkaista
näin on
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.