You are not logged in.
Uus Courtney Barnett vähä kiinnostelee.
Hemmetin koukuttavaa ja päähänsoimaanjäävää kamaa tän altin gunin parhaimmat hetket
Uutta Endless boogieta tulossa lokakuussa https://endlessboogie.bandcamp.com/album/admonitions
Jazz-rintamalla ainakin Linda Fredriksson, Bremer/McCoy ja darkimpi The Lovecraft Sextet odotuksissa. Popin puolella Soft Cell kiinnostaa.
edit: viimeisin toki aiheen sivuun, kun albumi tulossa vasta keväällä 2022
Last edited by kumpiseta (09.09.2021 21:54)
hyvä biisi, tosin mitä paria muuta saman artistin raitaa olen kuunnellut niin ei yhtä nerokasta ole, mutta tämä toimii yksinkertaisuudessaan hyvin:
TSHA - power
Vuoden kärkipäähän menee heittämällä tämä itselleni uusi italo/synthwave -tuttavuus, Tobias Bernstrup. Uuden Petrichor-albumin lisäksi hyvää kamaa tuntuu löytyvän aiemmiltakin levyiltä.
Sepikan En kestä kylmää lailla ahvenen taitaa tähän mennessä olla vuoden paras kotimainen. Helvetin hyvin tehtyä "tämmöistä".
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Sepikan En kestä kylmää lailla ahvenen taitaa tähän mennessä olla vuoden paras kotimainen. Helvetin hyvin tehtyä "tämmöistä".
mimmosta? heitä joku biisi tähän niin tsekataan
Kalossimies wrote:Sepikan En kestä kylmää lailla ahvenen taitaa tähän mennessä olla vuoden paras kotimainen. Helvetin hyvin tehtyä "tämmöistä".
mimmosta? heitä joku biisi tähän niin tsekataan
The Scenesin eli "Miki Liukkosen bändin" laulaja äiä, tämmöstä kauluspaita ja housut -poikalauluntekijyyttä a la Antti Autio/Pouta tahi Arppa, mut paljon KOMEEMMIN tehtynä. Toki valtava muoto itsessään tekee jo jonkinlaisen vaikutuksen, mut on nää biisitkin kyllä hienoja.
Last edited by Kalossimies (14.09.2021 22:03)
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
^ no tuostahan voi kuunnella vain puolen minuutin pätkän kun ei ole spotikkatiliä, enkä vielä tuon perusteella jaksa innostua, ehkä pitäisi koko biisi kuunnella, mutta en nyt jaksa hakea youtubesta. aika täyteen pakatulta kuulosti. mutta ainakin selvisi että ei olekaan räppiä, kuten yleensä kaikki uudet artistit oletuksena nykyään.
Ai niin kö ei voi muistaa ettei Hantalla ollu spotikkaa!
no ihan kiva biisi, mutta en ainakaan kertakuuntelulla jaksa sen kummemmin innostua, ja joku tossa laulajassa tökkii itselleni.
Onko siinä hyviä kappaleita siinä goatin jämäbiisilevyllä?
Ei jaksa selaa että missähän sekin topikki nyt on
Steve Gunnin Other You äijän paras levy ja vuoden kärkiosastoa. Ainakin jookchan kannattaa kuunnella.
tosta on monet sauhunneet, ehtisköhän joskus itekin tyypata
No laitetaanpas soimaan
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Uus War on Drugs kuulostaa IHANALTA, vaikka ihan samaa huljettahan tää on ku aiemminkin. If it ain't broken, why fix it!
Kalossimiehen leuhka olen journalisti -späm
No kuunnellaan sitä Gunnia nyt sit kohta. En tiedä tai muista mistä siinä oli kyse.
No kuunnellaan sitä Gunnia nyt sit kohta. En tiedä tai muista mistä siinä oli kyse.
Oli se ihan hyvä. Protection nousi selkeimmin esiin. Ja oli siellä pari muutaki mitkä nousi semisti. En tiedä liikuttaako tämä vielä levykauppaan, mutta jotain muutakin levyä vois kuunnella joskus.
facebook ehdottaa steve gunnia, 22 yhteistä kaveria
facebook ehdottaa steve gunnia, 22 yhteistä kaveria
Kenelle kuuluu tästä gunnia?
Kuuntelin levyn tossa vähän hätäsesti duunien taustalla. Hyvän kuulosta kamaa, täytyy ottaa syventävään opiskeluun.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
ite kuuntelin vaan ton yhen biisin, ihan jees kyllä, katotaan jaksaako enemmänkin. oliko tälle omaa topikkia, jatkot siellä? onhan mulla yksi tän levy, se joka tehty yhdessä black twig pickersien kanssa, en kyllä siitä paljoakaan muista
ite kuuntelin vaan ton yhen biisin, ihan jees kyllä, katotaan jaksaako enemmänkin. oliko tälle omaa topikkia, jatkot siellä? onhan mulla yksi tän levy, se joka tehty yhdessä black twig pickersien kanssa, en kyllä siitä paljoakaan muista
Ty Roxy
Ty Roxy
On hyvä
jookcha wrote:Ty Roxy
On hyvä
Tehkää topikki niin tsekkailen joskus
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
jookcha wrote:Ty Roxy
On hyvä
On juu, kuten myös toinenkin Fonal-uutuus: Heta Bilaletdin - Nauhoi
Kalossimies wrote:jookcha wrote:Ty Roxy
On hyvä
sanokaas muuten mikä sen bändin nimi oli, jossa soitti heta, nimim. kaistahai ja joku kolmas? niillä oli joku rumpali joka soitti jotain kanisterirumpua? en muista levyttivätkö ikinä mitään, mutta olivat ihan tunnettu bändi "skenessä" ja tuli aikanaan keikoilla nähtyä?
myttyksen jutuista oon tykännyt, vois ainakin harkita ton hetan levyn ostamista.
ty roxya kuuntelin myös pari biisiä, iha pl mutta enpä kuule tiijjä jaksanko vielä levyä ostaa (ja kohta se toki on myöhäistä ja sitten kaduttaa)
kumpiseta wrote:Kalossimies wrote:On hyvä
sanokaas muuten mikä sen bändin nimi oli, jossa soitti heta, nimim. kaistahai ja joku kolmas? niillä oli joku rumpali joka soitti jotain kanisterirumpua? en muista levyttivätkö ikinä mitään, mutta olivat ihan tunnettu bändi "skenessä" ja tuli aikanaan keikoilla nähtyä?
Pasilian Savut?