You are not logged in.
Jos ei ole varma onko jokin bändi emoa, niin täältä voi tarkistaa: http://isthisbandemo.com/
Sent from my iPhone 16
Mulla ei taija olla mitään shoegazeen kuuluvaa, onko se hyvää?
sehän on parasta ikinä, jos siis tykkää. my bloody valentine, varhainen boo radleys, slowdive, pale saints jne.
siinä tavallaan tyylillisesti yhdistyi C86-tyyppinen nynnypop (pastels yms.) jenkkimetelirokkiin (sonic youth, dinosaur jr. jne.) tai voisi sanoa että yhdistelmä cocteau twinsia ja jesus and mary chainia, joita pidetään jonkinmoisina edelläkävijöinä.
voi tosin olla ettei ihan sun juttu kuitenkaan
On se ehkä vähä tylsää.
Post-punk on puhtaasti historiallinen termi, joka kuvaa 70-luvun jälkimmäisen puoliskon muoti-ilmiön jälkeistä musiikkikenttää. New Wave taas on kaupallinen termi, jolla monikansalliset levy-yhtiöt möivät suurelle yleisölle musiikkia, jolla oli mahdollisesti ehkä välillisesti jotain yhteyksiä sitä edeltävään muoti-ilmiöön johtaneeseen musakuvioon. Useimmiten ei.
Kumpikaan ei siis ole mikään genre an sich.
eikö jenkeissä new waven alle laskettu enempi kaikkia syntikkabändejä, kun taas euroopassa enempi kitarapohjaista juttua tai en tiiö
Oikein hyvää musiikkia on shoegaze parhaimmillaan. 2010-luvulla genre imettiin uudelleen kuiviin sillä hetkellä kun Youtuben täytti kamalat kitarapedaalidemovideot.
bzort glorf bööth
Millaista musiikkia on mielestänne "damaged art punk"? Linkkejä biiseihin voi laittaa. (Tämä on siis termi johon olen törmännyt joissakuissa promoteksteissä ja jotenkin se menee usein silleen, että olen niistä levyistä myös tykännyt, mutta silti huvittaa ja pohdituttaa tämä).
Millaista musiikkia on mielestänne "damaged art punk"? Linkkejä biiseihin voi laittaa. (Tämä on siis termi johon olen törmännyt joissakuissa promoteksteissä ja jotenkin se menee usein silleen, että olen niistä levyistä myös tykännyt, mutta silti huvittaa ja pohdituttaa tämä).
En tiedä, mutta vielä enemmän olen ollut ymmälläni Inzane Johnnyn popularisoimasta "egg punk / chain punk" -perseilystä, jota ensin luulin huumoriksi, mutta sitten itseäni huomattavasti sivistyneempi, tyylikkäämpi ja muutenkin trendeistä valovuosia enemmän perillä oleva ystäväni Aku kertoi jo laatineensa soittolistat täyteen ko. kampetta. Rupesi tietenkin vain ensisijaisesti ÄRSYTTÄMÄÄN moinen kikostelu!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.