You are not logged in.
marjapoimuri wrote:marjapoimuri wrote:Live shit boxini dvditä ei voi toistaa soittimessani aluekoodien takia
Rippaaminen kuitenkin onnistuu. Luulin, että nää uudemmat soittimet on region free eikä näistä tarvi enää välittää, mutta ei kai sit olekaan.
Seattle 1989 voiko paremman vuosikerran metallica keikkaa toivoa
Mutta kyllä oli yleisössä meininkiä ja hulinaa ennenvanhaan. Nykyään kaikki vaan tapittaa liikahtamatta.
Tuanoi saatana.
Mutta tiesittekö, että Larsin isä on myös entinen tennispelaaja.
Tuanoi saatana.
'83! Ja vielä ihan jees laatunen.
Tuanoi saatana.
'83! Ja vielä ihan jees laatunen.
Lars ei tuolloin vielä irrotellu rummuissa niin innokkaasti.
Tuanoi saatana.
JAMES HETFIELD Is The Table: One-Of-A-Kind Coffee Tables Built By METALLICA Frontman https://t.co/2dcnpgQwi0 pic.twitter.com/V00fLBEBZe
— BLABBERMOUTH.NET (@BLABBERMOUTHNET) June 4, 2020
Tuanoi saatana.
Joskus vuonna 89 settilistoissahan oli vain hyviä biisejä.
Tuanoi saatana.
Odotatteko gyrbä ojossa uutta SMää?
Tuanoi saatana.
5.2 vaan sai SM2 forkissa
Tuanoi saatana.
5.2 vaan sai SM2 forkissa
Ei taida olla Lulun matskua tolla levyllä?
If youve got a thing for self-punishment and too much time on your hands, listen to dueling versions of a particular song from the two albums and try to spot the differences. My favorite is The Memory Remains: same line of lyrics dropped for the crowd to fill in, same weird grunted backing vocals, different hilarious ad-lib from James Hetfield to introduce Kirk Hammetts guitar solo: he used to say Ahhh, suck it!, and now hes going with Misterrrrr Hammett! When the crowd sings the songs central melody like a football chant over an extended orchestral outro, I wondered if theyre singing so confidently because they heard the crowd do the same thing on the first album.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Jotenkin hämmentävää tajuta että noi ukothan ei oo vielä ees kuuttakymmentä, ja kun ne tuntuivat jo silloin ekan S&M:n yhteydessä ihan papparaisilta...
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Pitäsköhän kuunnella toi Hardwired joskus?
Semmosta oon ajatellu, että metallica fanit ei oo ehkä kaikkein halukkaimpia ottamaan vastaan jotain erilaista.
Tuanoi saatana.
Oonko vaan ehdollistunut, vai onks Jamesin laulussa ihan vitusti tunea
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Jos kattoo metallican varhaistuotantoo ja niitä useita ihan saatanan hyviä biisejä, nii ei oi kyl mikää ihme et tää on maailman suosituin hevibändi.
Jos siit joku dubi mixi löytyy
Jees, noitahan oli näköjään muutamakin eri versio tuubissa, harmi ettei mitään virallista vastaavaa versiota ole tai ole tulossa.
Seisooko ulrich niin tanakasti visionsa takana että sitä ei korjailla?
Prakk wrote:Jees, noitahan oli näköjään muutamakin eri versio tuubissa, harmi ettei mitään virallista vastaavaa versiota ole tai ole tulossa.
Ja Hetfield myös kai, tai ainakin näin olen ymmärtänyt. Sinänsä paska homma koska biisimateriaaliltaanhan toi vois olla näiden toiseksi paras levy Ride the Lightningin jälkeen.
SOSDO MASSA KOMOROSSA
muumipoimuri wrote:Prakk wrote:Jees, noitahan oli näköjään muutamakin eri versio tuubissa, harmi ettei mitään virallista vastaavaa versiota ole tai ole tulossa.
Ja Hetfield myös kai, tai ainakin näin olen ymmärtänyt. Sinänsä paska homma koska biisimateriaaliltaanhan toi vois olla näiden toiseksi paras levy Ride the Lightningin jälkeen.
Se on toiseks paras. Ei ole mua se bassohomma häirinny.
Ei kyllä paljoo innosta 53 coverbiisin mötkö yhdestä maailman puhkisoitetuimmasta levystä
Tuoretta keikkaa.
Tämmösen oon piirtäny joskus 90-luvun lopulla. Terveen lapsen piirroksia. Mä kyl tein aika paljo raakoja piirroksia. Tänä päivänä ei moinen estetiikka kiinnosta.
Nyt tutustutaan Metallicaan, ostin s/t:n
Nyt tutustutaan Metallicaan, ostin s/t:n
Olis ehkä kannattanu alottaa 80-luvulta.
Vinkiksi aloittelijoille:
1. Ride
2. Justice
3. Master
4. Kill
5. Musta
6. Loadit
7. St tai Lulu
8. Muut
Näähän on tehny aika vähän levyjä.
Last edited by muumipoimuri (13.05.2022 18:57)
Ookay. Toi s/t oli turvallinen valinta siinä mielessä, että oon sentäs kuullu siitä jotain biisejä ja että se on ollu jymymenestys kaupallisesti. Myöskin tyylinvaihto trashista muualle tuntu itestä siltä, että tähän on ehkä enemmän tarttumapintaa.
Ja olihan se ihan hyvä levy näin ekalla kuuntelulla