You are not logged in.
Onko noi kitarat äänitetty suoraan linjaan jonkun mallinnuksen kautta tjsp?
Ihan perus mikillä äänitetty akkari
no hemmetti ku en nyt saa aikaiseks ostella mitään mutta laita kaikki pakettiin ja tulemaan, maksan postit
vaimo kyllä sanonut ettei pitäis ostella niin paljon, mutta ehkä vien mökille
Kyllähän näitä levyjä aika paljon on varastossa, eikö kukaan muu halua mitään?
pidä nyt jotain itelläsikin jemmassa
no hemmetti ku en nyt saa aikaiseks ostella mitään mutta laita kaikki pakettiin ja tulemaan, maksan postit
vaimo kyllä sanonut ettei pitäis ostella niin paljon, mutta ehkä vien mökille
Paketti on nyt roskissa vai postissa vai mihin mä sen vein. Siellä on kappale kutakin. Koita sniikata paketti jotenkin vaimon silmien ohitse. Ja levythän ovat 30 vuoden päästä helvetin arvokkaita, siinä on hyvä pesämuna lapsenlapsille.
olipas hirmuinen MÖTKÖ paketti, kaksi kasettia ja hirveä pino cd-levykäisiä, tai cdr:iä varmaan suurin osa. täytyy luetteloida jossain vaiheessa ja ties vaikka kuunnellakin
eli kiitoksia ja taisin luvata maksaa postit, kympinhän se taisi olla.
olipas hirmuinen MÖTKÖ paketti, kaksi kasettia ja hirveä pino cd-levykäisiä, tai cdr:iä varmaan suurin osa. täytyy luetteloida jossain vaiheessa ja ties vaikka kuunnellakin
eli kiitoksia ja taisin luvata maksaa postit, kympinhän se taisi olla.
Ei tarvi maksaa (sano alkoholisti). Consider it as gift.
no kiitoksia!
mutta toivottavasti et heitä loppuja roskiin, lahjoita vaikka jollekin distrolle tai kirjastoon tai mikä se taho jolle pitäisi vapaakappaleita jaella (itse en ole onnistunut ainuttakaan toimittamaan) tai jaa vaikka kadulla ihmisille, mutta älä heitä roskiin.
ja varmaan muutkin forkkalaiset näitä haluais, eivät vaan kehtaa sanoa. hezmalle ja hassuttelijalle yms. pakettia vaan menemään
lahjoita vaikka jollekin distrolle tai kirjastoon tai mikä se taho jolle pitäisi vapaakappaleita jaella (itse en ole onnistunut ainuttakaan toimittamaan) tai jaa vaikka kadulla ihmisille, mutta älä heitä roskiin.
Ektrolta kysyin haluaisko muutamaa valittua nimikettä ottaa vastaan kauppaansa ilmaiseksi. Tuskinpa vastaa.
Ongelmahan on tietty se että kun levyt ei ole koskaan juuri ketään kiinnostaneet mihin hintaan vaan, niin turha niitä on muiden kontolle sysätä.
Last edited by muumipoimuri (09.01.2021 19:21)
Ongelmahan on tietty se että kun levyt ei ole koskaan juuri ketään kiinnostaneet mihin hintaan vaan, niin turha niitä on muiden kontolle sysätä.
joo tämähän se nykyään kun kukaan ei halua enää fyysisiä. itsellenkin se joku puolalainen lähetti pinon niitä tehdaspainettuja cdr:iä hienoilla kansilla ja digipakeissa, sulle taisin yhden kaupata, yhden annoin lörssonille ja loput lojuu pinossa mun pöydällä, eihän jengiä enää kiinnosta. jotain 267 lattajjaan julkaisujakin vielä löytyy, mutta ei niitä jaksa erikseen kaupitella.
jos olis jotain myytävää niin noitahan vois jaella kaupanpäällisinä. facebookissa on muuten kai joku levyjä annetaan -ryhmä tms, sinne vaan, kyllä joku aina haluaa mitä vaan kun ilmaiseksi saa, ja olihan tossa pari ihan oikeaa cd:tä (se toinen mulla muuten olikin jo joskus ostettuna).
kyllähän tuo tarjous hyvältä kuulostaa, mutta itellä ceedeet on tälläkin hetkellä verkkokellarissa enkä uusia ajatellut hankkia. cd edustaa samaa mulle kuin ämpärit koneella, kun ei ole soitinta niitä varten eikä autoakaan löydy. noikin lätyt on käynyt asemassa sen verran, että olen ripannut ne kiintolevylle.
Kaikki muut on pellejä, minä olen hieno ihminen ja loistava ajattelija. Mjötö ööjm kirjat ja paperit ehkä myösm
Miksaillut menemään tänään industrialnoisea. Eka versio näistä tuli väännettyä marraskuun puolella melko pian itse äänitysten jälkeen. Lähdin tekee uusiksi, kun vokalisti valitti että voksut liian pienellä.
Ajoin kasettiraiturissa mastervolan tappiin ja aloin lähtemään siitä. Heitin auxilinjaan reverbin ja delayn ja laitoin nää melko isolle. Yleissoundi nyt enemmän rutussa ja matalat taajuudet velloo. Vitun pahaenteistä musaa. Voksuihin en ole ihan hirveän tyytyväinen, olisi pitänyt olla parempi/monipuolisempi mikki käytössä. Mut mennään näillä.
Ai saakeli tästä tulee kova. Kavereiden duo kyseessä.
Pääseeköhän tänä vuonnakaan soittamaan. Olen elänyt sen verran irrallaan kaikesta ja kaikista, että varmaan menehdyn oitis kun lähden kodin, kaupan ja kioskin ulkopuolelle. Olisi kyllä hienoa päästä jo soittamaan.
bzort glorf bööth
Check it out: sävelsin sinfonian. Lähinnä koronarajoitusten takia mulla ei ollut sinfoniaorkesteria käytössä vaan jouduin itse soittamaan kaikki soittimet vuoden 1996 kovimmalla kosketinsoittimella, joka on tietysti CASIO CTK-611. Kuuntele osoitteessa http://skeletoni.bandcamp.com/
100€ mukana julkaisemassa, jos tästä ilmestyy vinyyli Puristamon prässäämänä.
bzort glorf bööth
100€ mukana julkaisemassa, jos tästä ilmestyy vinyyli Puristamon prässäämänä.
Pistetään paperit vetämään syssymmällä!
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
Kassu tulossa!
Check it out: sävelsin sinfonian. Lähinnä koronarajoitusten takia mulla ei ollut sinfoniaorkesteria käytössä vaan jouduin itse soittamaan kaikki soittimet vuoden 1996 kovimmalla kosketinsoittimella, joka on tietysti CASIO CTK-611. Kuuntele osoitteessa http://skeletoni.bandcamp.com/
Tämä kiinnostaa, pannan pääsiäisen aikana kuunteluun
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Skeletonni wrote:Check it out: sävelsin sinfonian. Lähinnä koronarajoitusten takia mulla ei ollut sinfoniaorkesteria käytössä vaan jouduin itse soittamaan kaikki soittimet vuoden 1996 kovimmalla kosketinsoittimella, joka on tietysti CASIO CTK-611. Kuuntele osoitteessa http://skeletoni.bandcamp.com/
Tämä kiinnostaa, pannan pääsiäisen aikana kuunteluun http://www.tosviol.net/ss/img/smilies/tuoppi.gif
Casio passio
Alice In Chainsiä nössösti suomeksi
Tehtiin Kapon kanssa rock-covereita meidän radio-ohjelman 5-vuotisjuhlalähetykseen:
https://www.mixcloud.com/SAYFM/radio-ro … a-1352021/
Kapo - Harbour lights (trad.)
Kapo - Even the bad times are good (The Tremeloes)
Skele - Syvälle sydämeen sattuu (Tommi Läntinen)
Skele - En tahdo sinua enää (Leevi & The Leavings)
Kapo - Summer's almost gone (The Doors)
Kapo - Sweet wine (Cream)
Skele - Hei paska (Seksihullut)
Skele - Kärring i rött (Mascara Snakes)
Kapo - Cocktail sukupolven Satyricon (Hector)
Kapo - Jealous guy (John Lennon)
Skele - Tunnen suurta Jumalaa vain vähän (Pekka Simojoki)
Skele - Heinillä härkien kaukalon (trad.)
Kapo - Rats (Syd Barrett)
Kapo - TV eye (The Stooges)
Skele - Ghost rider (Suicide)
Skele - Don't let go (En Vogue)
Kapo - Whole lot of shaking going on (Carl Perkins)
Kapo - Tax free (Hansson & Karlsson)
Skele - Kirje (Janne Hurme)
Skele - Everytime we touch (Maggie Reilly)
Kapo - Married with children (Oasis)
Kapo - Rocking chair (Oasis)
Skele - Overload (Sugababes)
Skele - Wrecking ball (Miley Cyrus)
Kapo & Juuso Härmä - Minulla on ystävä (Kaisa Korhonen)
Kapo - There is an end (The Greenhornes)
Skele - Huffer (The Breeders)
Skele - Luxury problem (Luna Chicks)
Kapo - Mä tahdon romanssin (Karkkiautomaatti)
Skele - Because the night (Patti Smith)
Urheilupunkkia Rovaniemeltä:
kiitoksia hezma, homemade gravity cdr saapui hienoissa 0/7 -kansissa