You are not logged in.
There are quite a few masterpieces in the world and one of them is the magnificent album 'Fun at the Funeral' by Jesters of Destiny. It was released in 1986, but it has never received the attention it deserves. The album is so timeless it is in its own league, full of brilliant heavy-metal tracks with a hint of psychedelia, punk and avantgarde. Jesters of Destiny is one of the bands that have inspired Circle the most. Circle honors the masterpiece of psychedelic heavy metal by performing two classic songs (End of Time, God Told Me to) from the album. On this record Circle's line up includes the original Jesters Bruce Duff and Ray Violet! LONG LIVE JESTERS OF DESTINY!
Tein huvikseni remixin Hymiö levystä.
Tästähän tuli oikeestaan aika kiva. Ei kyllä mitenkään tunnistettava. Pitäsköhän lähettää maestrolle?
muumipoimuri wrote:Tein huvikseni remixin Hymiö levystä.
Tästähän tuli oikeestaan aika kiva. Ei kyllä mitenkään tunnistettava. Pitäsköhän lähettää maestrolle?
Pistä jakoon.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Ainii eehoovisionin circle viikko paraati kuva oli kyl hyvä. Miksköhän sekin piti stoorina julkasta
Ooks mä muistanu kertoo täällä että Circle on paras.
Ooks mä muistanu kertoo täällä että Circle on paras.
en oo varma, mut kerro ihmeessä
Vois kuunnella steel mammothin levyt taas joskus. Ne mitä mulla vielä on.
Ja circlelle semmonen viesti että nyt ne soittimet käteen.
Kummitus singlen kuuntelin tossa. Semmonen 7/10, heikoimpien circlesinglejen joukossa.
Sakset levyä kuuntelin nyt vajaa puolet. Eikaitsiin, ihan kiva, mut ei sen enempää tällä kertaa.
Soittimet käteen pojjaat! Onks circle lopettanu?
Vois kuunnella steel mammothin levyt taas joskus. Ne mitä mulla vielä on.
Ei nää vanhat levyt enää NIIN paljoa innosta. Pitää kuunnella noita myöhempiä punkimpia levyjä vielä, ne taitaa olla parempia, ainaki kaks ekaa.
En viitti suoraan sanoo.
Kuuntelinpa kaikki omistamani Circle-seiskat tossaja, kun pitäisi kai sinkkuja vähän heittää eteenpäin. Perusleipää, osa aika hohhoijaa (Void Star, hc-sinkut), mut Vaahto ja Kummitus on kyllä aika hyviä edelleen. Samoin Beer and Ribsin b-puoli Sunset Street on mainio voimapopbiisi, ihan sama millä hassuttelukulmalla onkaan tehty.
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Kulmista viis, Falcon-proggis taitaa loppujen lopuksi olla itselleni se parhaiten aikaa kestänyt Circle-johdannainen. Ja olin varsin pöyristynyt aikanaan
kun suosikkibiisi Sunset Street jätettiin käsittämättömästi longarilta pois. Beer & Ribs sen sijaan on tuon levyn turhimpia rykäisyjä.
let me fall out of the window
with confetti in my hair
Ja olin varsin pöyristynyt aikanaan
kun suosikkibiisi Sunset Street jätettiin käsittämättömästi longarilta pois.
Tää oli eri hieno kappale, oli päässy unohtumaan.
Falconia lukuunottamatta huonoimmat seiskat on kummitus, älä kysy vaan ota, end of time. Eli hyvin pitkälti normoiluosasto.
All hope is lost. Näköjään mennään vielä syvemmälle kohti pohjaa
Mihinkähän se Ektroverden Arpeggion LP-julkaisu sitten kosahti. Kymmenenkö vuotta takaperin siitä oli tiedottelua ja samaa seikkaa lienen tässäkin topicissa jo aiemmin ihmetellyt.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
O N K O C I R C L E L O P E T T A N U T ! ?
O N K O C I R C L E L O P E T T A N U T ! ?
Ootas ku circlen nimellä ilmestyy tommosta konehassuttelua...
Karhut feissiin kuule tää on se reitti hä ...ja kerran eräs naarassusi melkein mun kengille kusi
muumipoimuri wrote:O N K O C I R C L E L O P E T T A N U T ! ?
Ootas ku circlen nimellä ilmestyy tommosta konehassuttelua...
Siin vaihees mä laitan lehtisalolle kyl mailii et hei mikä sua vaivaa?
Kaverilla olis tomi leppänen käytettävissä soittaa rumpuja mut ei. Ehei.
Last edited by muumipoimuri (03.09.2021 23:12)
no nysse richard dawsonin kanssa tehty lp näyttäis olevan tulossa, rolling recordsin linkki
Richard Dawson and Circle - Henki
Tracklisting:
1. Cooksonia
2. Ivy
3. Silphium
4. Silene
5. Methuselah
6. Lily
7. Pitcher26.11.2021
ja videoo:
Hieno video ja kova biisi!
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?
Tarkistin Dominon sivuilta ja on siitä onneksi myös cd tulossa. En tosiaankaan ala kolmeakymppiä maksamaan levystä.
Ihan ok. Kertsi oli kyl aika pliisu, dawkinsin falsetti laulanta ei nappaa meikäläistä. Saattaa olla että jää levt hankkimatta mikäli näytöt jää ihan jees tasolle. Pitää vähä nostaa levyjen ostamisen rimaa muutenki.
dawkinsin falsetti laulanta ei nappaa meikäläistä.
Oispa Rättö vetäny nuo. Muuten kyllä
Tokalla kuuntelulla tökki toi hidas väliosa.
Onko ylipäätään missään biisissä paranoid androidin lisäksi hyvää hidasta väliosaa? Tuskin.
Hieno video ja kova biisi!
Positiivinen yllätys joo
Wikipediasta lueskelin että Steve Davis on niin kova Magma-fani että järkkäs niille keikan Lontooseen 2000-luvun alussa ja tämä johti bändin uudelleen aktivoitumiseen.
Ti ho detto come una volta un po' di vino, dischi in vinile, sequel, ragazze, ragazze, Kauko Röyhkä?