You are not logged in.
Pages: 1
Moro, saakohan tota Deathconsciousness-rieskaa CD:nä tai vinskana mistään?
In the last second of life, they're gonna show you how,
how they run this show.
Moro, vähän heikonlaisesti ainakaan järkihintaan.Tää on ollut jo vuosia ostoslistalla, hyvä levy. Näkyy syksyllä tulleen taas uusi painos, mutta hinnat Discogsissa jo 50 euron hujakoilla.
Kakkosjulkaisu The Unnatural World mulla on, sekin on ihan kelpo levy. Uusin Sea of Worry ei sitten oikein lähtenyt.
Moro, vähän heikonlaisesti ainakaan järkihintaan
I just don't accept this at all
how they run this show.
Moro, vähän heikonlaisesti ainakaan järkihintaan.Tää on ollut jo vuosia ostoslistalla, hyvä levy. Näkyy syksyllä tulleen taas uusi painos, mutta hinnat Discogsissa jo 50 euron hujakoilla.
Tästä tuli just taas uusi painos. Mulla oli se Evil Greedin kaupassa eilen korissakin, mutta kassalla ilmoittikin sitten jo eioota. Vitutteli silleen etten jaksanut enää lähteä silmäilemään muualta päin nettiä vieläkö löytyisi.
- Ett sjömanshem låter också som rätt plats för en full finsk sjöman.
---
- Han pundar och dampar loss i Vänersborg i vanlig ordning och hamnar i trubbel med polisen emellanåt.
kumpiseta wrote:Moro, vähän heikonlaisesti ainakaan järkihintaan.Tää on ollut jo vuosia ostoslistalla, hyvä levy. Näkyy syksyllä tulleen taas uusi painos, mutta hinnat Discogsissa jo 50 euron hujakoilla.
Tästä tuli just taas uusi painos. Mulla oli se Evil Greedin kaupassa eilen korissakin, mutta kassalla ilmoittikin sitten jo eioota. Vitutteli silleen etten jaksanut enää lähteä silmäilemään muualta päin nettiä vieläkö löytyisi.
Luikautinpa tuolta vinskan tiluuseen.
how they run this show.
Katkennut petsari wrote:kumpiseta wrote:Moro, vähän heikonlaisesti ainakaan järkihintaan.Tää on ollut jo vuosia ostoslistalla, hyvä levy. Näkyy syksyllä tulleen taas uusi painos, mutta hinnat Discogsissa jo 50 euron hujakoilla.
Kiitos! Tein samoin.
Jaa pitääpäs laittaa vinskaa tuleen. Kiitos yllekirjoittaneille vinkkaamisesta!
Oivalluksen hetkellä olin heikosti ravittu, joten totesin, onkos kellään sitä fallin ekaa sinkkua, eiku että lehden nimen on oltava Nälkä.
Vinkatkaapa joku petsarille, että tota ois saatavilla taas
how they run this show.
Pitihän se käydä tarkastamassa, että millasesta musasta nyt puhutaan. Ihan kiva mutta siihen jää. Johtuen lähinnä tyylilajista ja soundimaailmasta.
Last edited by muumipoimuri (06.07.2021 11:11)
Hassuttelija wrote:Katkennut petsari wrote:Tästä tuli just taas uusi painos. Mulla oli se Evil Greedin kaupassa eilen korissakin, mutta kassalla ilmoittikin sitten jo eioota. Vitutteli silleen etten jaksanut enää lähteä silmäilemään muualta päin nettiä vieläkö löytyisi.
Kiitos! Tein samoin.
Tämä tuli yllättävän nopeasti. Hieno paketti (sis. mm. 75-sivuinen vihko/kirjanen) ja sounditkin jees!
Just menos hakemaan ko. levykäistä pakettiautomaatista!
how they run this show.
Pages: 1