You are not logged in.
ylös!
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Juoksentelemaan miehen selkää,
Kuin junan yöllä.
Parhaita leffoja ikinä!
No okei, katselin äsken uudemman kerran 8½:n, ja annan itselleni luvan korjata, että on olemassa toinenkin oikeasti jumalaisen kaunis leffatähti.
Claudia Cardinale
You know, if it was a regular salad I wouldn't have said anything. But you had to have the BIG SALAD.
[quote:55489e5c5f="Laatu"]No okei, katselin äsken uudemman kerran 8½:n, ja annan itselleni luvan korjata, että on olemassa toinenkin oikeasti jumalaisen kaunis leffatähti.
Claudia Cardinale[/quote:55489e5c5f]
Eiköhän toi Once Upon a Time in the Westin katsomisen jälkeen ole itsestäänselvää itsekullekin.
Kuten tunnettua, tällä hetkellä mun maailmaa hallitsee Ginnifer Goodwin.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
Laadun kanssa samoilla linjoilla.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Laitetaas kuvat Ginniferistä vielä, "normaali" (kiäh) ja Big Lovessa.
Lapsena tykkäsin seurata kun kanat paistuivat isossa karusellissa kaupan lihatiskillä.
[quote:0da3b19af1="ginipoika"]
Ujon lukiolaispojan rakkauden kohde.[/quote:0da3b19af1]
smaa mut ujon yläastetytön.
nyt kuumottaa tää eniten:
Mangojauhe goddamn.
Kirppiksen Anu Brask on iiiihanan pörröinen!
Ai täällä reittaillaan naisia! Jaaha, olisin tullu jo aikoja sitten, jos oisin tienny. (kuka heittää ensimmäisen rivon kommentin?)
Kaikeist kaunein.
*
edit: Vittu ku toi toinen ei toimi. Piti laittaa toinen, mut se ei oo niin hyvä. No toinen on ny sit linkkinä.
Lounaissuomalaiset ovat kykenemättömiä ilmaisemaan tunteitaan. Ihailen sitä.
Näyttää jotenki eriltä tossa kuvassa ku siinä sarjassa
Mangojauhe goddamn.
Näyttää jotenki eriltä tossa kuvassa ku siinä sarjassa
Hyvä vai huono?
Se on kyllä niin superkaunis, että voisin laittaa sen kuvan seinälle ihan vaan estetiikan vuoksi.
*
Ihan hyvälle näyttää, mut sarjassa paremmalle.
Mangojauhe goddamn.
Kate Hudson oli kaunis Almost Famousissa, mut en muuten pidä sitä mitenkään erityisen viehättävänä. Siis ei se tietenkään ruma oo tai mitään, mut diiba daaba. Ehkä se siis johtuu vaan siitä, että Melkein julkkis on niin ihana jelokuva ja Hudsonin hahmo on niin sympaattinen.
*
Toi Mullan alla gimma kyl vaan kaunistu loppua kohden. Ja se loppu...vittu mä pillitin koko sen viimesen jakson ajan
Löytyihän se herkkä puoli Sinustakin! Kyllä koko ajan arvasin, että Sinulla on sydän kultaa.
*
Vika kausi multaa kokonaan näkemättä-späm
Mangojauhe goddamn.
[quote:405d729fde="tiptoo"]Vika kausi multaa kokonaan näkemättä-späm
smaa.[/quote:405d729fde]
Uuvatit.
Minun ihana hevonen,
Et poni enää,
Kuin junan yöllä.
Ei pystynyt sitäkään katsomaan kun meni vammailuksi jossain kolmannen kauden tienoilla.
[quote:0bf2b5806a="turkele"][quote:0bf2b5806a="tiptoo"]Vika kausi multaa kokonaan näkemättä-späm
smaa.[/quote:0bf2b5806a]
Uuvatit.[/quote:0bf2b5806a]
Kehehe.
Ginnifer Goodwin tänään 29v! Onneksi olkoon, kulta!
Hasitan muuten klassikkotopikin. Millonkohan jaksais omaa listaa väsäillä? Ku vaan runkkaukselta ehtis, eiq
'My only premise is that there are times when one must attack with complete ruthlessness and fight with lethal fury. This fury and ruthlessness must be harnessed and directed to the gravest possible damageto kill.'
ontäs aiankin joku turska joo DECICIDERS
Jorja Fox on aika väkevä, paitsi suora tukka (CSI:ssä, yök koko paskalle) ei sovi sille niin hyvin kuin kiharat:
Rena Soferista oon kans aina tykännyt:
Famke Janssen pelaa kans kovan pelin:
Tähän pitäis löytää nuori Elina Salo vastavetona tolle indienörttien Mia Farrow-palvonnalle. Muttei saatans löydy mistään hyviä kuvia.
menen nyt nukkumaan ajatellen Jan Vapaavuorta
Tähän pitäis löytää nuori Elina Salo vastavetona tolle indienörttien Mia Farrow-palvonnalle.
Kyllä
Ei puhuttele konerumpu ja Hitler sample samoin kuin kaunis ja eteerinen homo kuiskailu
Paula Prentiss
Kyl Ingrid on kans aika ihana.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!
se kalenterityttöleffa sai kyllä mehut liikkeelle.
mutta mulla onkin joku juttu noihin vanhempiin naisiin.
150kg penkki, my ass. Aletaanko väittelemään?
[quote:865631b4dc="ex-kolja"]
se kalenterityttöleffa sai kyllä mehut liikkeelle.
mutta mulla onkin joku juttu noihin vanhempiin naisiin.[/quote:865631b4dc]
Samaa. Paitsi, että Mirren on ollut aina yhtä ihana.
Juha, olet miespuolinen Jippu. Onnea!